29 Eylül 2012

YOL ....

Evet 03:20 suları...

Güzel bi gece miydi?
Biraz düşün benim adıma ya da dur ben kendi adıma düşüneyim.

hmmmmm

güzeldi evet, zaten muhabbet güzeldir, hafifletir, hafifledim kuş kadar olmasa da...

Nasıl öpülesi bi cumartesi sabahı neredeyse. Akşama kalmaz ya da tam akşam vakti dayanamaz öperim cumartesinin artesisinden :))

Neyse efem, gecede konu olan başlıklardan biri olan yol arkadaşım' ı dinleteyim ve yatayım.


cem ben, Kıskanıyor insan bazen basıp gidenleri 




21 yorum:

  1. Güneydııııııın :))

    ben 3 sularında değil şimdi dinliyorum ama aynı etkiyi yaratıyor gibi:)

    sevgiler,bir güzel cumartesi sabahından...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol ixir. her daim etkisi aynıdır şarkının..

      sevgi benden...

      Sil
  2. Dün gece ben de çok değer verdiğim biriyle değerli bir sohbetteydim..Evet ya haklısın muhabbet güzel ve hafifletici bir nimet :)Gerçi eğer pc başında muhabbetse gözleri fena yapıyor ama neyse ...

    Cuma ve cumartesileri güzel günlerdir ah bir de peşinden Pazar gelmese ...

    Peki dinleyelim şarkıyı da...İyi hafta sonları olsun sen,o ,bu,şu,onlar ,bizler için.....

    Hava da ne güzel tam sahil havası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerr...

      o pazar harbiden defolsun gitsin :))

      Sil
  3. "Yol asla bitmez" :P

    O değil de sayede Sezen bağımlılık yapacak bu blogun okuyucularında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezen candır erdi yaaa,

      nasıl gidiyor okul bakalım :)) sana her cevapta soracağım bunu, okulu asmana izin yok :))

      Sil
    2. Sezen canmış :)

      okul daha gitmiyor; gidecek inşallah :)

      Sil
    3. bak ilk dersi başarıyla öğrendin; sezen candır :))

      iyi profil resmi de iyi olmuş. büyümüş de küçülmüş profesör edasıyla çektirdiğin o fotoyu sevmiyordum :))

      kızma bilader yaaaaa :))

      Sil
    4. hadi ya öyle mi görünüyordu o foto :)

      Sil
    5. cart diye söylenen acı bi gerçek gibi olmadı umarım.:))

      Sil
    6. gerçekler hep acıdır :) ama gereklidir de yapcak bişey yok :D

      Sil
    7. acı gerçeklere içelim o zaman. 18 den büyüktün değil mi yav? :))

      Sil
    8. 22 bitcek yav :D
      içelim o zaman...

      Sil
    9. ohoooo kocaman olmuşsun :))

      Sil
  4. öpülesi bir cumartesi olsun diliyorum, hala bekliyorum oysa. hayallerim kırılmasınlar bu hafta da. böyle diliyorum. böyle istiyorum.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akşam toplaşıp öpelim şu cumartesiyi o zaman, şayet öpülesi olursa

      sevgiler.
      aynı adam, cem yani :)

      Sil
    2. :) peki. öyle yapalım. olmadı toplanır bir güzel söveriz şu cumartesi'ye, bir öptürmedin bize kendini gerdanından diye.

      sevgiler,
      luna.

      Sil
    3. olmadı cem, bana gülmedi cumartesi. öpmeyeceğim onu.

      Sil
    4. küfredelim ona o zaman...

      Sil
  5. Tam o saatte hayatımın en berbat gecelerinden birini yaşıyordum. Ve aynı berbat sabaha uyandım. Bakalım günün sonunda bu berbat durum devam edecek mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pişştt çaktırmaa, sanki hayat bize çok iyi muamele yapıyor. kaldı ki uyutmuyor bile ama oflayınca daha da tepene biniyor ya oflama, ooohhh dünya ne güzel dee, amaaaannn her şey toz pembe de. :)

      haydeee hobbbaaaa...

      Sil