15 Eylül 2012

BENİMLE OYNAR MISIN?

Az çirkinliğini çek gözlerinden, bakışlarını özledim. Çok alıştım kandırmana, aldatmana, ihanetine son bir kez daha yap ve masumlaştır yüzünü.

Sonra yoook, neden ikinci paragraflar hep sonra ile başlıyor bütün yazılarda. Sonra kelamı ne kadar...

Bi dur, çek şu çirkinliğini gözlerinden. İlk gün ki masumiyetini yerleştir yüzüne.

Sen hiç masum oldun mu?  Yoksa benim masumiyetimden mi...

Şey...

Şerefine diyecektim de...

yokmuşşşşş.

eeee telefonun mesaj sesi nasıldı unuttum yav. Bir de bülent ortaçgil çalıyordu sanırım arandığımda (TIK)

Yine de oynar mısınız benimle ?

cem ben, nasıl sızlıyor burnunun direği bilsen...

8 yorum:

  1. burunların sızlamayan direkten üretilmesi mümkün mü ki? çok acıtıyo bu sızı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı durumlardan sual olunamıyor ne yazık.

      Sil
  2. Şerefine diyecektim de...
    yokmuşşş...

    Sözün özüdür bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erdiiiii siktiret o eksik şeref sahiplerini, şu profil resmini değiiştir yav. len twiterdaki adamla bu resimdeki aynı kişi mi?

      Sil
  3. teomanla olan düetine bayılıyorum bu şarkısında..
    çok ağlatır beni...

    "susulsam, kusur olsam
    Ağızdaki küfür olsam
    Doğuştan esir olsam
    Yine de oynar mısın benimle"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toooman' ı ben pek sevmem doğrusu. istanbul' da sonbahar ve bir iki şarkısı hariç. şarkının sözleri yeter o ayrı..

      Sil
  4. Bazıları oyunculuğu bırakıp, yönetmenliğe soyundu.. Oynamazlar, oynatırlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ki aynı kapıya çıkar insana yaşattıkları sanki..

      Sil