6 Aralık 2008

HAYATA SIFIRDAN BAŞLAMAK MI?




Ne çok insan bir nokta koyup, başka bir noktadan- üstelik unutarak- hayatına devam edebiliyor; şaşkınlıkla ve özenerek izliyorum. Ben beceremem öyle dünü unutmayı, yarına dünü taşımadan umutla bakmayı.. Şayet varsa umudum bugünden arta kalan taşırım yarına, yoksa yarını beklerim hepsi bu...

Ve birde hiç pişman olmayanlar var ki, ''hasetin hası bu'' duygusuna gark ediyorlar adamı. Nasıl bir meziyettir hatasız yaşamak bir bilsem. Ben öyle ucundan kıyısından da değil sapına kadar pişmanlıklar yaşarım. bu yazının başlığından bile hoşnut değilimdir az sonra ve devamında içeriğinden, en son kendimden. Ne hoşnutsuzluk...

yani bıraksak bu ben mükemmelim ayağını da, mükemmel olasım var uğraşıyorum moduna geçsek daha makul olmaz mı? Düşünelim şimdi, düşündükçe çözümü bulunmamış hayatın bilinmezlerinin ya neyse, denemekte fayda var...

çalınmış görüntüler yönetmeni/06.12.2008


4 yorum:

  1. şimdi ben faili temmuz bir cinayet gibiyim...Kendimden kendim korkuyorken hayır ben mükemmel değilim..Pişmanım, yanlışlar geçti üzerimden, evet büyüdüm ama dün yine çok pişman olacağım bi yığın şey söyledim....Faili pişmanlık bir gevezeyim yada...

    YanıtlaSil
  2. Gecmişi unutup sıfırdan başlamak diye bir şey yok cunku bir şekilde geçmiş insanın onuna hep getiriliyo devam etmenin sırrı geçmişinle barışık olmakta, evet yaptım amk tecrube oldu diyebilmekte bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini derim belki ama "amk" dememeye sözüm var :)

      o değil de gerçekten geçmişin izlerini silmek neredeyse imkansız. Bilim böyle bir yöntem geliştirdi diye duymuştum, keşke gerçek olsa..

      Sil
    2. keşke cümleler hic keşkeyle başlamasa...:)

      Sil