6 Aralık 2008

HAYATA SIFIRDAN BAŞLAMAK MI?




Ne çok insan bir nokta koyup, başka bir noktadan- üstelik unutarak- hayatına devam edebiliyor; şaşkınlıkla ve özenerek izliyorum. Ben beceremem öyle dünü unutmayı, yarına dünü taşımadan umutla bakmayı.. Şayet varsa umudum bugünden arta kalan taşırım yarına, yoksa yarını beklerim hepsi bu...

Ve birde hiç pişman olmayanlar var ki, ''hasetin hası bu'' duygusuna gark ediyorlar adamı. Nasıl bir meziyettir hatasız yaşamak bir bilsem. Ben öyle ucundan kıyısından da değil sapına kadar pişmanlıklar yaşarım. bu yazının başlığından bile hoşnut değilimdir az sonra ve devamında içeriğinden, en son kendimden. Ne hoşnutsuzluk...

yani bıraksak bu ben mükemmelim ayağını da, mükemmel olasım var uğraşıyorum moduna geçsek daha makul olmaz mı? Düşünelim şimdi, düşündükçe çözümü bulunmamış hayatın bilinmezlerinin ya neyse, denemekte fayda var...

çalınmış görüntüler yönetmeni/06.12.2008