12 Eylül 2012

Bİ...

bi boşluk
bi yokluk
bi hiçlik

sezen çalıyor, meral okay için söylediği şarkı (TIK)


bi siyah 
bi siyah
bi siyah.

offff hep aynı kapıya çıkıyor kelimeler. Hatta kelimeler bile aynı; boşluk, hiçlik, siyah, hüzün... Başka bi dil var mı, olandan başka? Ural-altay, hami-sami, hint-avrupa vs dil gruplarında yer bulmamış. Aklımdaki her şeyi bi hamlede şuraya aktarabileceğim. Başka bi dil var mı arkadaş?

Sezen çalmıyor artık, yan masadan bi acayip müzik gönderiyor arkadaş. Duymuyorum, duymak istemiyorum da.  Nerde kalmıştık, aynı kapıya çıkıyordu aynı kelimeler;

Bi yalnızlık
bi sahtelik
bi güvensizlik
bi aşksızlık
bi ben
bi karadeniz de
bi sadece ben

Kişilerden bağımsız benim yalnızlığım, benim yalnızlığım aklımdan, hayata bakışımdan, kendimden yani; kimsecikler kendine maletmesin lütfen. 

Bi ben, bi ben , bi sonbahar, bi hazan, bi hüzün, bi sezen; ben de hazan ben de hüzün dert bende...

cem ben, bi ....

21 yorum:

  1. çok ama çok beğendim. uzun süredir ilk defa herhangi bir blogda denk geldiğim bir yazıyı bu kadar yakın hissettim kendi kalemime...

    sevgili cem,

    nasıl güzel yazmışsın öyle. söylemine, kelimelerine, seçtiğin şarkıların sahiplerine sağlık, Meral'in ruhu nice kez şad olsun.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ne diyeyim güzel şeyler söylemişsin.

      meral okay evet, Allah rahmet etsin.

      Sil
  2. Tipik balık burcu insanı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ben 14 şubat da doğdum...

      Sil
    2. vay canına benimle aynı gün doğan talihsiz bir insan daha :D

      Sil
    3. o zaman sadece Allah kolaylık versin diyebilirim sana :)

      Sil
  3. şimdi bu yazıya bir kaç cümle yorum yapsam aynı kelimelerle, yanı kapıya gidecek.

    sonra bende bi boşluk/bi yokluk/bi hiçlik

    ve bu hep böyle gidecekmiş gibi

    lâl ben :) bugün karamsar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyrun siz de geliniz efem, karamsarlık ve bi dolu o bi lerden mevcut buralarda.

      Sil
  4. Klasik bir "Cem yazısı" çaldı gözlerimde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar klasikleştik yani :)

      Sil
    2. :) Vallahi Pandora'nın eline geçersen "klasik" tempoda "vur, vur" demezsem neyim :D

      Sil
  5. bi karamsar, bi karamsar, bi karamsar. offf. dağıtıcam burayı şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi benim kafamı dağıt da ben de kurtulayım :(

      Sil
  6. Alara'ya verdiğim örnekleri sana vereceğim şimdi..

    Cem sızlanma bakayım. Afrika'da insanlar aç biliyor musun? İnsanların tepesinden füzeler geçiyor biliyor musun? Çöpten yemek toplayanlar var biliyor musun? (bunları bildiğini biliyorum.. pislik yapıyorum)

    A-aaa nedir bu karamsarlık yaaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın aslında, sorun içimizde bi huzur eksikliği var yoksa sahip olduklarımın çok farkındayım.

      Sil
  7. kova burcu olduğunu anladığımı söylesem.. Ah şu kova erkekleri..

    Ama bu yazı bir balık burcuna da çok uyumlu..biraz da ben sanki.

    Yalnızlığının insanlardan değil düşüncelerinden olduğunu söylemen..yazının en çok hoşuma giden kısmı oldu... Telefondan girdiğim için şarkılarında paylaştığın Sezen şarkılarını dinleyememek ise üzüyor beni..evime döneyim..hepsini dinleyeceğim :)

    karadeniz güzeldir..hüzünlü bir güzelliği vardır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kova burcu ne merem birşeyse, ben bile yoruldum kendimden. telefondan da dinlenir o şarkılar yav. neyse vardır bi engel dinleyemediğine göre.

      evet benim yalnızlıkla olan durumum tamamen kendimden.

      Sil
    2. şuan kullandığım telefonla açılmıyor :(

      Sil
  8. Bi depresiflik iyice hakim sana bu günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bofff, sorma :)

      iyiyim iyiyim. hayata küfrediyorum hepsi o

      Sil