22 Eylül 2012

GÜLE GÜLE GENÇ ADAM

Ve sonra o gençti, ilk ergenliği yeni geçmişti de, yüzündeki tüylerin sadece bir kısmı sakala dönmüştü. O güne kadar sıradan esmer, biraz da kilolu bir çocuktu herkesçe. Amcadan bir yıl sonra, geçen salı günü, yok yok dün... Salı günü karadeniz' in sularında kayboldu da dün karaya vurdu cansız bedeni.

Feryat figan, sessiz ağıtlar....

Sonra imam yine yıkadı bedenini, tuzlu sudan ve sonradan dışarı akıttığın kanından arındırdı tenini.

Dualar, sessiz ağıtlar, dualar...

Ve tabut omuzda, imamın dilinde yine dua; kardeşimiz için, bütün ölmüşler için elfatiha. Ki tam burda ya da fatihadan biraz sonra en çok Sezen yakıştırdım gidişine; gidiyorum bütün aşklar yüreğimde...

Ve gitti; herkesin dilinde dua, benim aklımda dünyevi bi şarkıyla, onyedisinde, yeni terlemiş bıyığı ve umutla bakan son fotoğrafıyla gitti...

Güle güle genç adam, bir sen bir kendin güle güle.


cem ben, sadece yazıyorum. yapacak tek şeyim o kaldı şimdilik. kusura bakmayınız.