28 Eylül 2012

TAK TAK TAK

Bi kelime havuzunda yüzüyor gibiyim bazen, hatta harflere dönüştükleri de oluyor. Çok parçalı bi puzzle gibi uğraşıyorum didiniyorum, kendime ait bi cümle ve dahi hayat kurmak adına. Oluyor mu?

Allahımmmm bu kol saatim neden bu kadar büyük, kafam kadar desek yeridir. Tabirdir hani...

Yeni aşklar çalıyor kapımı TAK TAK TAK.
Evde yokum, müsaadenizle, bir müddet. daha çok belki, belki biraz daha çok müsaade.

Ve yeni aşıklar geçiyor yol kenarlarından; kalbi flu, aklı flu sadece yüzü net, bu neye yarar arkadaş.

Sabahları en zorudur hapşırarak uyanmak. Öyle bi kriz hali gibi, durmadan, sürekli... Çok yaşa, çok yaşa, çok yaşa ki b,k var alabildiğine yaşa.

Bir de sabahın körü dağ yolunda hız yapmayı sever bünye, dar ve virajlı yolda. ve radyoda sezen yok artık, bülent ortaçgil, fikret kızılok v.s.

Bu kravat, saat ve kemer uymadı sanki, kemer biraz daha mı parlak bi bakar mısın?

Cuma evet, sakin bi cuma, sanki bi hayat daha varmış gibi bu yakınlarda.

Cem ben, bu şarkıya takmış durumda ( EYLÜL )


29 yorum:

  1. Fikret Kızılok ve Bülent Ortaçgil şarkılarıyla hız yapan birini de ilk defa duydum ya al işte bir yaş daha yaşlandım...

    Evet haklısın saatle kemer uymamış haci git başka saat tak :p

    Radyo da Madonna çalıyor ''Turn up the radio'' gerçi bununla da hız yapılmaz ama olsun bizim yollar zaten virajlı da değil..Sabah sabah saçmalayabilmek de ne hoş bir özgürlük oh be...

    Güzel özellikle bol tebessümlü bir Cuma olsun heppppppimiz için....

    Fikret Kızılok hee vay...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kıymetlidir değil mi fikret kızılok, karadenizin virajlı dağ yolları ve cuma...

      saat kullanmam aslında, bunun için de değiştirmeyeyim de kemeri değiştireyim ya da komple kendimi, derimi vs.

      Sil
    2. Derin de kalsın kafayı değiştir tümden o halde :) Ya bir saat yüzünden derisinden geçen adamsın sen vay beeeeee

      Neyse ben çok uzatmayayım cumadır hayırlı gündür fazla saçmalamamak gerekir günah falandır ;)

      Sil
    3. hayat perşembe cuma demeden saçmalıyor, ona günah yok mu?

      hayırlı cumalar bu arada...

      Sil
    4. O işini yapıyor hayatı çekilmez yapan insanların tümü ,yoksa hayat çok şirin sevimli neşeli bir şey ;) Günahı biz insanlar aramızda paylaşamıyoruz ki hayata da bırakalım :)

      Sana da hayırlı cumalar derisinden geçmiş acıların çocuğu :)

      Sil
    5. tatlı bi hüzün diyelim bugün için biz ona yav :)

      Sil
  2. kim o? müsait değiliz... başka kapıya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden engel oluyorsunuz canım çocuğun kısmetine :)
      Ben artık tamam bi daha tövbe dediğim anda buldum aradığımı :) yapma evladım aç sen kapılarını aç aççç

      Sil
    2. kapıları kapatıttıgımza bakma idea, vakti gelince çaktırmadan açar içeri alır geri kapatırız :))

      Sil
    3. ayrıca idea, hayırsız bu pandora hayırsız :)

      Sil
    4. aman duymasın cem :) bizi paralar valla :) arkamdan konuşuyorsunuz diye :))

      Sil
    5. duymasın da okusun, o zaman yaralar bırakır belki :))

      Sil
    6. noluyor lan? hayırsızmış? kim ben mi Cem? yazdırma bana bugünkü konuşmalarımızı yorum olarak istersen. yazayım da soralım kim hayırsız? eşşşekk seni yaaaa.. bunu da dedirttin ya bana.. pesssss... pessss..


      Sil
    7. bazen hayat insanı bir uçtan bir uca savurur ve bu savrulma esnasında olan biten olaylar karşısında samimiyetinde bir eksilme, bir akıl tutulması olmuş gibi olur da olmamıştır. arayan arkadaş, bir uçtan bir uca savrulan arkadasını seyrederken kafası dönmüştür de samimiyetini kaybetmiştir. evet sonuç olarak arayan arkadaş kendi samimiyetini sorgulamalı :))))))

      Sil
  3. nasıl da güzel bir şarkıymış. keşke indirebilmek gibi bir ihtimal olsaymış, yolda dinlemek hoş olurmuş, eylül'ün bitmesine 2 kala.

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlış anlaşılmak istemem ama korsan olmadan indirilirse sıkıntı yok. ttnetmüzikten indirebilirsiniz. ben rastgele cd alma dönemlerimin birinde almıştım, pek memnun kaldım.

      Sil
    2. londra'dayım, türk banka hesabım da mevcut değil. bu konuda korsanla ilgili daha farklı görüşlerim var sanırım. konuşuruz bir gün diye diliyorum.

      Sil
    3. umarım, isterim sohbet etmeyi..

      Sil
  4. Hooooop.. yavaş ol. Bir kaç gündür takip etmiyorum yazıyla doldurmuşsun blogu. Şarkı çok güzelmiş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte gelişmeleri ve beni sürekli takip etmelisin, çok şey kaçırırsın bak :)))

      teşekkürler...

      Sil
  5. Çok güzel şarkı, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim vladimir, iyisin umarım.

      Sil
  6. Belki de ihtiyacın olan değişim/yenilik ya da her neyse o kapılardan birinin ardındadır. Bir müsade et girsinler :)

    Şarkı da güzel hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakında kapıyı açmış ''geeel abi geeel'' diye bağırırken buluyormuşum kendimi. suçlu sizsiniz bak :))

      Sil
    2. Heheh şimdi aşk kapıyı çalar da 'geell abi geell' diyerek kapıyı açarsan tabi kötü durumlar meydana gelebilir.

      Öyle bir durumda suçu kabul etmiyoruz :D

      Sil
    3. ben bilmem bi kere kapıyı aralattırdınız bana :D

      Sil