14 Eylül 2012

DAHA KARPUZ KESECEĞDİK

Bak benim canımı sıkma dünya, gelir o kulağını ısırırım sonra emekliye ayrılmış boksör gibi dolaşırsın ortalıkta, efendi ol.

Evet bu tehditvari girizgahtan ve korkudan olduğu yerde ve ayın etrafında dönmeyi unutan dünyanın "kendini toparlamasını" diledikten sonra gelelim oraya, yok siz buraya gelin ya da bi yer belirleyip orada buluşalım ya da...  aaaaaaaaaaaaa herkes kalsın olduğu yerde beeeeeeee, delirtmeyin beni ..:)

kahve içer misiniz?
yapın da ben de içeyim sonra
ya da çay, oralet, kuş burnu, deve tırnağı :))

Aman gıdısından aldığım, ablak yüzünü okşadığım, yanağını ısırdığım, göbeğini çimcirdiğim cuma ne kadar güzel geldin bugün gözüme. Allı morlu, süslü, temiz pak, duru bi deniz gibi, sanki kalemle çizilmiş esmer bi yüz gibi, filmlerde yaşanan bir aşk gibi. Miss gibisin cuma bugün, miss gibi. Neyse yeter bu kadar sevgi, şımarma yapıştırırım ağzının ortasına cuma kere.

Efem soğuk bir şey de ikram edebilirim; soda, meyve suyu, direkt meyve bile olur. Çekinmeyiniz, söyleyiniz :)

Uykusuzdu gece, ki bu benim için olağanlaştı artık. Aramızda kalsın ama gece ara ara uyanmak, kalkıp karanlık evde salak salak dolaşmak hoşuma gitmeye başladı yav. Polyanna mı çaktırmadan öptüüüü, biri başka bir şey mi yaptı bilmiyorum da, bu hallerdeyim işte :)

Sonra benim de bi instagram' ım var artık. Atlarkın zıplarken düz duvara tırmanırken fotoğraflayıp paylaşacağım herkesle. Gülme, gayet ciddiyim.

Bak sıcak soğuk içecek istemezsen, hazır yufkadan bir şey de yapabilirim, olmadı çalışır çabalar hamur yoğurmayı ve dahi sevgimi de katarak onu yufkaya çevirmeyi de öğrenirim.

Sonra yanaş yanaş, bak ne diyeceğim. Benden duymuş olma ama, bu dünya gerçekten bi öküzün boynuzlarında gibi, sanki, galiba, bittabi, pek tabii, öyle. Sinek konmasın kıçına öküzün, yanarız ha. Hadi öpün cuma gününü, gidecekmiş :)

Bari bi karpuz keseydik yaaa...

cem ben, daha karpuz keseceğdik 

24 yorum:

  1. :))hiihhii
    çok keyifli bir yazı olmuş.
    valla bu sinek yapıştı bence öküzün kıçına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünya' nın durumu beter diyorsun.

      Sil
    2. zalım dünya...:)


      Aman be ya!dünya yuvarlaksa biz niye düşmüyoruz o zaman:))
      Bence dünya birinin işaret parmağının üstünde.Döndürüyor tahminimce.
      Bu aralar çok ekonomist görüyorum kendimi:)

      aman be Cem tek derdimiz pırasalı börek olsun .

      Sil
    3. patatesli ya da ıspanaklı sevdiğimden pırasalı olan bi dert olabilir bana, evet. o zamam dertlerimizi buna indirgeyebiliriz belki.

      Sil
    4. Bak Cem instagrama çıplak ayak fotolarını eklemezsen
      ben o instagrama instagram demem:)

      çenem ağrıdı yeminle.

      Sil
    5. ayaktan başlarız artık :)

      Sil
  2. hava serin.. güneş uyumlu ve uysal bugün.. huzurlu bir Cuma benim için.. öküz möküz fark etmez bana bugün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafayı sallarsa o öküz görürsün güzel cumayı. :))

      Sil
  3. Cumalar güzeldiir cumaları çok severim tıpkı çift sayılar gibi onlar da çok güzeldir ben her şeyi çok seviyorum zaten cuma ertesini de severim sonra blogunu da severim ehi :)

    öküzün popişine sinek konsa öküz onu öper sever bağrına basar sinekle mutlu mesut yaşarlar sonra da tepsiden dökülüveririz boşluğa, bazen başkalarının mutluluğu da bizleri boşluğa ve hüzne sürükleyebiliyor işte.

    öküz ve sinek çiftine mutluluklar dilerim..
    cuma onlar için harika bir gün.
    tıpkı çift sayılar gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öküz ve sinek çift olmamalı ama...

      ve cumalar altın gibidir, cumartesi bronz.

      ve ben de severim çift sayıları; cuma gibi, lahana sarması gibi, bir zamanlar aşk gibi vs

      Sil
    2. cumartesine haksızlık ediliyor burada!
      öküz ve sinekten niye çift olamazmış ki mutlu onlar hallerinden efenim.

      Sil
    3. öküz sinek vesilesiyle kafayı sallarsa görürsün neden olmadığını, kıyamet yav bu..:)

      Sil
  4. Sonunda eğlenceli, mutlu olduğunu düşündüğüm bir yazını gördüüüm! Hehehe.. Kahve içerim ben, çay da olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözüm açık gitmem diyorsun :)

      ben eğlenceli adamımdır da...

      Sil
  5. Başlıktaki söz artık aklıma Sezen Aksu'yu getiriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cem ben den sonraki kısımda o şarkının linkini verdim zaten. :)

      Sil
  6. :)) Cuma sana biraz iyi gelmiş anlaşılan Cem :)
    Mutlu cumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..

      hep sevmişimdir cumaları :)

      Sil
  7. At kuyruğu çayı var bende, cuma çarpmalarına iyi geliyormuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur içeriz :)

      yav yanlış anlama ama leyla ile mecnun dizisindeki arda geldi aklıma; naardayım ban naardaa :))

      Sil
  8. ismail abi diyeydin canım yanmazdı :)

    YanıtlaSil
  9. Cem, yanaş yanaş bak ne diyeceğim, benden duymuş olma ama dünya gerçekten bir öküzün boynuzlarında olsa idi, ânı yaşar, herşeyi kafaya takmazdık. Olur da sinek öküzü ürkütür de dünyanın sonu geliverir diye. Ne güzel olurdu böyle değilmi? Hayatı kaçırmazdık:)
    Ver bakalım oradan buz gibi bir dilim karpuz.
    Ohhh mis mis.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm şimdi öküzün boynuzunda değil de ne garantimiz var ki?

      ee o zaman kafaya takmadan yaşamak lazım, evet öyle..

      Sil