12 Haziran 2012

EKSİK BİR ŞEY VAR HAYATIMDA

Başladım dibine vurmaya canına yandığım hayatın. Bi alt yazıda da belirtmişimdir "leş gibi bir gün" diye.  Sonra ŞU dinlediğim şarkıya ŞUNU ve ŞUNU da ekledim. Özellikle ve den sonra ki ŞUNU şarkısı ne efkarlı, nasıl tam benlik: Eksik bir şey mi var anlayamam, bak çayım sigaram her şeyim tamam...

Kendimi biliyorsam yakındır ne halt yemek istediğini bilmeyen, nereye baksa efkarlanan hallerim de, hiç mecalim yok dostum. Geriye dönüp okusam yazdıklarımı çok kere mecalim olmadığını belirttiğim yazılar görürüm de, hepsini atlatmışız bi şekilde işte.

Bol paragraf yapayım yoksa Nehir İda okumaz, okumadan yorum yaparsa PaNDoRa ona çatar v.s. Sonra anlaşılamaz olur yazdıklarım, kafam karışır fakat bugün gerçekten leş gibi bir gün (mim gibi oldu, e olmuşken yazıdan ana fikir çıkartıp mim konusu belirleyin sevgili arkadaşlarım).

Şimdi soyunup koşmaya başlasam, deli damgası yesem ama durmasam. Oturup ağlasam şurda, hüngür hüngür ağlasam anlar mısınız meramımı?

Leş gibi bir gün ve her yer yalnızlık kokuyor. Böyle zamanlarda hiç çekilmez kahrım bilirim, en çekmesi gereken bile çekmez de ben enayi gibi hep en gereksizlerin de kahrını çekerim.

EKSİK BİR ŞEY VAR HAYATIMDA  


acıdan geçtim güzelleştim