12 Haziran 2012

EKSİK BİR ŞEY VAR HAYATIMDA

Başladım dibine vurmaya canına yandığım hayatın. Bi alt yazıda da belirtmişimdir "leş gibi bir gün" diye.  Sonra ŞU dinlediğim şarkıya ŞUNU ve ŞUNU da ekledim. Özellikle ve den sonra ki ŞUNU şarkısı ne efkarlı, nasıl tam benlik: Eksik bir şey mi var anlayamam, bak çayım sigaram her şeyim tamam...

Kendimi biliyorsam yakındır ne halt yemek istediğini bilmeyen, nereye baksa efkarlanan hallerim de, hiç mecalim yok dostum. Geriye dönüp okusam yazdıklarımı çok kere mecalim olmadığını belirttiğim yazılar görürüm de, hepsini atlatmışız bi şekilde işte.

Bol paragraf yapayım yoksa Nehir İda okumaz, okumadan yorum yaparsa PaNDoRa ona çatar v.s. Sonra anlaşılamaz olur yazdıklarım, kafam karışır fakat bugün gerçekten leş gibi bir gün (mim gibi oldu, e olmuşken yazıdan ana fikir çıkartıp mim konusu belirleyin sevgili arkadaşlarım).

Şimdi soyunup koşmaya başlasam, deli damgası yesem ama durmasam. Oturup ağlasam şurda, hüngür hüngür ağlasam anlar mısınız meramımı?

Leş gibi bir gün ve her yer yalnızlık kokuyor. Böyle zamanlarda hiç çekilmez kahrım bilirim, en çekmesi gereken bile çekmez de ben enayi gibi hep en gereksizlerin de kahrını çekerim.

EKSİK BİR ŞEY VAR HAYATIMDA  


acıdan geçtim güzelleştim

19 yorum:

  1. bu yazıdan mim de çıkar mimler de Cem.

    en güzel yanı ise bu yazından benim istediğim konuda mim yazacak olmam. diğer şekilde mim yazmıyorum biliyorsun. ama bu fikri sevdim. bakalım ben ve nehir ida nasıl bir mim konusu çıkaracağız kendimize :) ki özellikle herkesin hayatında illa ki eksik birşeyler varken... ne konular çıkar kimbilir? teşekkür ettim, gittim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek, ben teşekkür ederim.

      merakla bekliyorum yazacaklarınızı. bugün yazacaksanız ve mümkünse ağlak bi yazı olsun. tam benlik yani...

      Sil
    2. Haa ağlak dedinse gece yazmam lazımbenim şimdi 3-5 katmaske var evden çıkarken takıyorum zor yani arınmam:) Gece ağlatsam:) Ben mesai saatinde başka bi şeye dönüşüyorum. zaten kıyafet de çok ciddi.

      Sil
    3. olur olur, ben daha bi müddet böyle giderim. kaldı ki genelde severim hüznü.

      Sil
  2. Eksikliği fark edenin o eksikliği eşitliğin diğer tarafına atmak üzere olduğunu düşünüyorum. Bilmem ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen olmuyor öyle, maalesef. dengeleyecek faktörler arasında sen ilk sırada olmuyorsun. başkası da dengeler mi senin eksiğini, taşlamak dururken.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ..:)) ( anlamadım ya, tebessümle anladım da tebessüm ettim havası veriyorum müsaadenle:))

      Sil
    2. özellikle herkesin hayatında illa ki eksik birşeyler varken demişti pandora kendisi biliyor bende fazla vardı ona göndermeydi. Bazen fazlalık gibi duran şeyler de sıkıntı.

      Sil
  4. Eksik çok şey var hayatımda/kendimi de kaybettim iki cümle arasında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitmiyor değil mi eksiklikler?

      biraz düşünen insanın eksiği bitmez zaten, bugün bir yerde okudum eğer bulursam eklerim buraya: çok bilen(biz düşünen diyelim) insanların eksikliğinin çok olduğunu anlatıyor. özgüveninin düşük olduğunu falan.

      Sil
    2. Neyin eksik olduğunu görmemek için ne kadar az düşünmek gerektiğini düşündüm birden yoruldum:)

      Sil
  5. bol paragraf olmayınca yazılar okunmuyor hakkaten :)

    içimde bir ezginin günlüğü esintileri oldu :)

    YanıtlaSil
  6. tamam ezgi' nin günlüğünün şarkı, onları da severim ama ali atay daha güzel söylemiş şarkıyı yaaa....

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki ; "Ali Atay daha güzel söylemiş" yazan eline terlikle vurasım geldi. Leyla ile Mecnun severim, Ali Atay'ı pek severim, evet şarkıyı da çok güzel söylemiş ama daha güzel değil. :)

    Şu yazıda kendimi gördüm yeminle. Ben kaçıyorum böyle oldukça kendimden ve özellikle şarkılardan. Hiç dinlemediğim kadar neşeli şarkılar dinliyorum.

    Eksik bir şey var yeri de dolmuyor aksi gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine yeniden dinledim ama gerçekten ali atay daha güzel, daha hüzünlü söylemiş. Buyrunuz terlik..:))

      ben kendimden de kaçamıyorum, yapacağımdan da geri kalmıyorum.

      Sil
  8. Leş gibi bir gün ve her yer yalnızlık kokuyor. Böyle zamanlarda hiç çekilmez kahrım bilirim, en çekmesi gereken bile çekmez de ben enayi gibi hep en gereksizlerin de kahrını çekerim.

    EKSİK BİR ŞEY VAR HAYATIMDA


    acıdan geçtim güzelleştim



    şunları alıp kopyala yapıştır yoluyla kullandım çünkü şu sözler var ya benim içimi yansıtıo blogcu kardeş.iyisin çok iyisin yola devam

    YanıtlaSil