21 Haziran 2012

SAHİ BİZ BİRBİRİMİZE HİÇ AŞIK OLMADIK DEĞİL Mİ?

Herhangi bir sezen şarkısında omuz omuza, göz göze ağladık mı biz hiç?
ya da herhangi bir şarkıda, herhangi bir zamanda, herhangi bir mekanda aşk yaşadık mı,
sahi biz hiç aşk yaşadık mı?
O kadar zaman oldu sevişmeye başlayalı,
hangi pozisyonda orgazm olduk en çok biz?
Sahi biz hiç orgazm olduk mu?

Bak nazan öncel çalıyor onu da çok severim bilirsin, Önceki zamanları daha güzeldir, "göç" albümü çok ağlamaklıdır misal ya da sokak kızı albümü farklı. Sonrası biraz daha popülerdir, tarkan' dır düettir v.s. tarkan' ı sevmem bilirsin...  bilir misin? 


Sahi ya biz mum ışığında yemek yemedik hiç değil mi? hoş neden yiyecektik ki, nihayetinde bizdik işte. Yine de biz o masada göz göze bakıp ekmek çiğnemedik hiç. Ne bileyim kaybolmadık gözlerimizde: yemek yedik, seviştik, uyuduk, kalktık, yemek yedik...  araya aşkı hiç sıkıştırmadık değil mi?


Sence biz hiç aşık olduk mu birbirimize?



acıdan geçtim güzelleştim

78 yorum:

  1. belki de aşk araya sıkışacak bi şey değildi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim için öyleydi belki ama aşk hayatın her detayında, her kuytusunda olmalı.

      Sil
  2. her kelimeyi geçtim, ekmek çiğnemede takılıyım.

    gözgöze bakıp ekmek çiğneme. güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceliğin yemek değil, aşk olduğu sofralarda görmek mümkündür, bi ihtimal.

      Sil
  3. çiğnediğini verse bir de aşıklar birbirlerine. mesela bu daha inandırıcı.. :) nasıl ama, sabah sabah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok o kalsın..:)

      yaşlandık diyelim birinin dişi var birinin yok, o zaman olabilir..:)

      pandora sayende benden de nefret edecekler..:)

      Sil
    2. hiiii, kavgada soylenmez beeeeeeeee..

      ne var bunda. sıkıyorsa bunu yapsınlar. ben iğrenmem sevdiğimden. yaparım. alla allaaa

      Sil
    3. evet, tv programlarında çay içiyorlar ya tanımak için ben de o esnada çiğnediğim ekmeği yeme şartı koyacağım, bunu yapmayanla işim olmaz artık..:)

      Sil
    4. başka şeyler de bulalım. daha samimi olsun ama. yanında tuvaletini yapmak olabilir mesela.. hıı, ne dersin?

      Cem, iğrençleşmeye geldim. (sebep, otur sıfır) :)) hahaha sabah sabah yine, sabah sabah

      Sil
  4. Pandora'ya takılma sen.. Sen Karoshi insanısın .. sen bana takıl.. hem ben tekme atmaya kıyamadım sana hem de ekmek çiğneme üzerine Pandora'nın anlamadığını anladım:) Gel sen benim yamacıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece ekmek çiğnemeyi anlamamakla kalsa iyiydi, baksana devamına yaaa neler diyor.


      ben sana takılayım harbi, pandora yeni fikirler üretecek belli..:)

      Sil
  5. lennn, noluyor lennn. arkadaş dedik evde tavuk pişirdik. koltuğa yatırdık dinlendirdik sehpaya bir güzel kahvaltı hazırladık. yemedik yedirdik, içmedik içirdik. aaaaa üstüme iyilik sağlık. git Cem, git. koşşş. koşşş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama pandora karşıma çıkacak taliplerime engel oluyorsun bu vesileyle. girip yorumlarımı okusa benden soğur, ben daha unumu eleyip eleğimi asmadım..:)

      Sil
    2. E işte bak dedim.. Pandora başta böyle iyi davranır ama sonra başına kakar hepsini. Oysa ben ne tavuk pişiririm, ne koltukta yatırırım.. ne sehpaya kahvaltı hazırlarım.. ama birlikte epey eğleniriz.. istediğim zaman depresyona da girebilirsin.. hiç kızmam.. ben girerim de sıkça:)

      Sil
    3. ne alakası var dostum?

      ben iğrençleşiyorum yorumlarda ki senin ne kadar düzgün bir şahsiyet olduğun ortaya çıksın diye. başın bağlansın istiyorum o yüzden yapıyorum bunu. sen de bana de ki; aman pandora, olur mu öyle şey. ben şunu şunu severim. kriterlerini sergile işte.

      sırf senin için yapıyorum ama sen kendini karoshi'nin yamacına atmaya pek bir meraklı çıktın. taliplerin seni bizden isteyecek bir de. her kimse bunu biliyordur umarım. hıhhh!

      Sil
    4. bu sizden isteme fikrini çok sevdim ben yahu. evet kesinlikle öyle olsun. hatta siz bulun bi tane bana işte..:)

      Sil
    5. ilk buluşmaya da ben gideyim istersen Cem?

      sana bulacağız demedim, sen bulucan, bizden isteyecek. allaaam yaa, devir değişti devir. erkekleri istemeye koşuyorlar artık.

      Sil
    6. tamam yahu onu ben dedim, madim istiyorlar bari bulun dedim o kadar, kızma beeee.::)

      Sil
    7. yok yok. ilk buluşma fikri iyi. biz gideriz.. hamama da götürürüz onu hem.. adettendir. evde kaldın Cem, valla evde kaldın.. zaten baştan kaybettin sayemizde :)

      Sil
  6. Evet doğru insan benim.. Pandora başta böyle dostça yaklaşır sonra belli eder ne kadar haşin olduğunu.. ama ben? bak tekme ile başladım ama şefkatle bitirdim. Ekmek çiğnemeyi romantik bir öğe kadar istediğin kadar kullanabilirsin, örneğin benim cephemde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden de tırsmıyor değilim hani, tekme çok seerr, ivana sert...

      Sil
  7. Karoshi hanım,

    yaklaşıkkk, ımmmmm 3 yıl bitmek üzere. hangi sonradan bahsediyorsunuz?

    Cem inanma sen bu laflara. Karoshi var ya misafirliğe geldi mi sadece oturur. o, bir de Ozan Kayra. oturup beklerler kahveyi, çayı, birayı. gerçi Ozan bir kere kalkıp kendi votkasını almıştı, ama neyse. sadece İdea girer mutfağa benle beraber. bunlar hizmetçi arıyor kendilerine. bak benden demesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bak ben de oturup beklemem, yardım ederim ama yanlış anlaşılmaktan korktuğum için belki mutfağa girmem, dolabı açmam vs. sonuçta herkes mutffağına girilsin orası burası karıştırılsın istemez.

      Sil
    2. İnanma bunlara sen Cem:) Ben Pandora'ya zaten hiç gitmedim ki:P

      Sil
    3. hiii, yalancıya bakkk. bunu da demiş olmana inanmıyorummmmm :) ahahahahah

      lannnn, koynumda ne beslemişim lan. senin cinsin ne Karoshi hanım? de bakayım bana.

      Sil
  8. ee bu kadar yorumu mu okuyacağım yazıyı mı yoksa anladığım yerden dalsam çaktırmasam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıyla yorumlar birbiriyle alakalı değil zaten, heder oldu yazı.. oysa sabah nasıl da efkarlıydım..:)

      Sil
    2. bizde genelde böyle oluyor.. yazılar kayboluyor:( yorumlar chate dönüyor:)

      Sil
    3. hiç okuma Ebru. ben yazıyorum kopyala yapıştır yorum bölümüne.



      "Pandoranın üzerine gitmeyin. çok sakin belli ama sinirlenirse gözü karadır feci eder. ben hayatımda onun gibi bir kadın tanımadım. çok akıllı, çok güzel, hümanist ve dünya iyisidir. bence ona iyi davranın, aklınızı alır valla akıl sağlığınız için şart. hep iki değil, 22 kişi de olsanız onla mucadele edemezsiniz"..

      bunu kopyala yapıştır Ebru :) ahahahah

      Sil
  9. yok Cem. bizim evde öyle bir şey. kamu malı gibi bizim evdeki eşyalar. ev de yol geçen hanıymış gördük ki!!!! hıhh yine!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıh demeeeeeek yooook:) Hıh demicen dostuna:)

      Sil
    2. al pandorayı koy çuvala, salla salla vur duvara yaptınız be. hıhh demiycek mişim bi de.

      Sil
    3. aaa estağfurullah asla yapmayız yapana da engel olur, pandora' yı koruruz.

      Sil
    4. yemezler.

      ben kendi başımın çaresine bakarım. hıhh! (bilmem kaçıncı hıhh)

      Sil
    5. hımmsssss

      ben de hımsss lama moduna geçeyim bari..:)

      Sil
  10. Hahaha bu 2 deli kadın var ya insanı ağız tadıyla bunalıma bile sokmuyor.
    Şöyle arabesk bir hüzün yok onları tanıdım tanıyalı sürekli tekme tokat dalıyoruz. Beni de bozdular

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de bozdular derken bir düşün sevgili Nehir İda..

      düzgün olan birşey bozulur. haa, bozuk olanı da bozabilmişsek aferin bize :) aynı zamanda o 2 deli kadın da aslında "3 deli kadın" diye geçer. kendini saymayı unutmuş gibisin. neyse hatırlattım. :)

      Sil
    2. girçiktin ya, şu yazının bir de yorumlarına bakayım diyenlerin şaşkınlığını anlayabiliyorum. hayır iki yüzlü olan ben olacağım, üstte ne yazmış altta ne yazmış diyecekler. hoş ben karadeniz gibi dakikada değişen bir ruh haline sahibimdir o da ayrı. bi ağlarım bi gülerim..:)

      Sil
    3. biz varken kimse ağlayamaz Cem. ağlanacak bir şey varsa hep beraber ağlarız biz. sana bir çok örnek sunabilirim bu konuda. ama ağlayanı da güldürrüz gördüğün gibi.

      aferin bize be.

      Sil
    4. o kadar itaatkar olan nehir ida' ya bile sarıyor ya bu pandora, ben korktum. harbiden 22 kişiye yeter bu çeneyle..:)

      Sil
    5. Allah razı olsun pandora. yalnız şu yazdığın yorumdan sonra benim yazdığım yorumu okuyunca kendimin de 22 kişiye yetebileceğini düşünmeye başladım..:)

      Sil
    6. :)

      yaa ben karıştırdım. Ebru benden yanaydı de mi? hay allah. sizin yüzünüzden canım arkadaşıma çattım. akıl mı bıraktınız be?

      ama şaka yaptım ben Ebru'ya. o içimizdeki en akıllı kadın (tabii ki benden sonra. sorulur mu hiç? cık cık cık)

      Sil
    7. benim bundan hiç şüphem olmadı ki. senin için 22 yi 2 ile bile çarpabiliriz. ben senin yanında mülayim kalırım arkadaşım :)

      Sil
  11. arkadaşlar şuan size yetemiyorum, kusura bakmayınız. döneceğim en kısa zamanda..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki biz bekleriz ki hem:)

      Sil
    2. Yerim sizi len (cemi yemiycem)

      Sil
    3. biz de seni.. Cem yemesin :))))))

      Sil
    4. ohhh bakıyorum da finali aynı üçlü olarak yaptınız..

      cemi de aç kurtlar yesin, ne diyeyim...:)

      Sil
    5. :))) biz 3 deli birbirimizi kollarız ama arkadaşımıza kazık atmaz, kurda kuşa da yem etmeyiz. o kurdun dişlerini dökeriz, aklını alırız, aptal ederiz.. kafayı yer, kurt.. sonra da kuzu olur.

      öyle işte. verdiğimiz zarardan dolayı özür dileriz Cem. Özellikle OKURlarından! işim var pc'den kalkıyorum. kahvem de bitti hem, purom da.

      kalkıyorum pc'den ama çok sevgili dostlarımdan bana bir dsataşma gelirse mobilden yeteceğim. bilgine ve bilgilerine. hatta, ilgililerin bilgilerine. falan filan işte..

      Sil
    6. ya ne zararı yaaa, ne güzel eğlendim moralim düzeldi. bir de morallerim düzeldi diyen var, artık kaç morali varsa ve kaçı birden bozulup üstüne üstüne geliyorsa yazık...:)

      Sil
  12. Pandoranın üzerine gitmeyin. çok sakin belli ama sinirlenirse gözü karadır feci eder. ben hayatımda onun gibi bir kadın tanımadım. çok akıllı, çok güzel, hümanist ve dünya iyisidir. bence ona iyi davranın, aklınızı alır valla akıl sağlığınız için şart. hep iki değil, 22 kişi de olsanız onla mucadele edemezsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahahahahahahahaahha

      manyaakkkkkkk

      Sil
    2. Ne içtiysem artık alıp kopyalamışım hahahaha

      Sil
  13. Ben ve itaat hahaha yerim dar be Cem. Ancak bu kadar oynayabildim gelin misali. Dur sözü de toparlayayım da manasız kalmasın sonra yok dili katletti yok okumadı demeyin. Oynayamayan gelin yerim dar dermiş.

    Efenim gelelim senin ruh haline biz ekip olarak (3 deli) böyle blog blog gezer milleti düzeltir sonra akşam salya sümük birbirimizi arar devamında gülmekten karnımıza ağrı (len bu cümle toplanmıyo) girer ve uyuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah eksikliğinizi göstermesin o zaman.

      o cümle de toplanmayıversin boşver, bize de söyleyecek söz kalsın işte..:)

      Sil
  14. işte budur :)))

    "biz ekip olarak (3 deli) böyle blog blog gezer milleti düzeltir sonra akşam salya sümük birbirimizi arar devamında gülmekten karnımıza ağrı (len bu cümle toplanmıyo) girer ve uyuruz."

    YanıtlaSil
  15. AMAAAAN hiç sevmem öyle yapış yapış beee.
    ama sen böyle yazınca lan dedim acaba benimki bunları istermiydi?
    ama babam öldüğünde birbirimize sarılıp ağladık, o kalp krizi geçirip izmirden eve dönünce birbirimize şöyle bir baktık.....
    hepsine değer dedim içimden
    hiç mum ışığında yemek yemedik. ekmeğimizin arasına peynir taze soğan koyup televizyon karşına geçtik ama....
    naapalım abi herkes de romatik doğmuyor ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi şekilde anlıyor insan karşındakinin sana verdiği değeri. benim takıldığım konu romantik olmaktan çok değer verilmesiyle alakalı.

      siz zor zamanlarda kenetlenmişsiniz ya, gerisi önemli değil bence...

      Sil
    2. Doçent var aramızda hişşş ciddi olun çeki düzen verin kendinizee.
      Gerçi ben o doçenti de sarılıp öpücemmm ama

      Sil
    3. Tebrik ediyorum sayın Guguk Kuşu.

      Bakın konuyu gayet önemsedim. Yazım kurallarına dikkat ediyor olmamdan anlaşılıyordur umarım.

      Saygılarımı sunuyorum. Samimiyim! Diğer yorumlarımı dikkate almayınız, arkadaşlarıma uyum sağlamak için çizgimden çıktım. Yoksa ben, hiç onlara benzemem :)

      Sil
    4. evet evet pandora' nın bi çizgisi var, diğer arkadaşların da. tamamen çizgisiz olan benim. mecnun gibi çöllerdeyim..:)

      Sil
    5. Ben yemeğe gittim geldim. Yorumlar yüze doğru almış başını gitmiş. Ve been.. Söyleyecek sözüm kalmadı. Blog da yazmıyorum nicedir. Size takılıyorum işte idare edin:)

      Sil
    6. benim de söyleyecek sözüm yok ku, durup durup kendimi tekrar ediyorum işte.

      Sil
  16. bir yüktü işte, attık sırtımızdan allahın izni ile.
    şimdi keyfimize bakma zamanı,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akademi işine girmiş kişi bırakmaz bu işin yakasını prof olana kadar diye düşünüyorum. Allah kolaylıklar versin de size keyif zor yaaa, ben sıkıldım okumaktan siz iyi tahammül ediyorsunuz.

      Sil
  17. SAHİ BİZ ASLINSA HİÇ KONUŞMADIK DEĞİL Mİ.. HEP SUSTUK NEDEN SUSTUK Kİ.. ÖYLESİNE DE KONUŞABİLİRDİK SADECE ÖYLESİNE..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk için ortak bi dil lazım en önce sanırım. olmayınca olmuyor...

      Sil
  18. Akşam akşam yazını okudum efkarlandım. Oldu mu böyle? Sezen'den başlamışş, Nazan'dan final yapmışsın. Gidiyorum Nazan dinlemeye.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu akşamı komple nazan öncel ve sezen aksu' ya ayırdım. gitme kal bu şehirdeler, sen ağlamalar, geceler kara trenler, göçler, masum değilizler... düşün nasıl bi gecedeyim. Allahtan ortaklarım varmış aynı gecede nazan dinleyen..:)

      Sil
  19. Önce yorumları okumaktan alamadım kendimi :)
    ...
    Sanıyorum ki efkar bulaşıcı bir şey, bunu anladım yazıyı okuyunca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlar eğlenceli yazı hüzünlü. ortaya garip bir şey çıktı işte. tam bu ara benim içinde bulunduğum ruh hali gibi..:)

      Sil