17 Eylül 2012

PAZARTESİNİN GÜLÜ

"Biri de bir bini de bir, sevdiğiiim dünyada bir" diye başlayan ünlü bir Banu Alkan şarkısıyla güne başladım. Yok güne "hay a... s...m dünya, kahrolası g.. s...n cümle alem, yeter a.. k... bi s...g.. başımdan" diyerek başladım, şimdi kimseyi kandırmaya gerek yok. Hatta çok zamandır böyle başlıyorum güne. Sonra, bugün facebook, twitter, instagram, friendfeed, whatsapp, viber, msn hesaplarımı* ve blogu kapatacağım görürsün sen" diyorum kendime de, kendimden tırsınca ve saatler sabahtan biraz daha uzaklaştıkça vazgeçiyorum. Kaynağı belli tabi, eksik kalan sabah şefkati, haliyle önemsenmek istiyorum sabahları. Mırrrrrrrr :))

Neyseeeee şarkıcısından daha popüler olan şarkının "neremi neremii " kısmına geldiğim saatlerde biraz daha toparlanmış hissediyorum kendimi, lakin cevaben "ağzının tam ortasını" demekten kendimi alamıyorum. Açıkçası bi iki küfür daha sallıyorum ama korkma, canını acıtmayacak cinsten, ki acısa bile benimki kadar acımayacağı garanti. Ayrıca yalnızlığın hası burda, geeelll abi gelllll.

Şarkı nerde nasıl bitiyor tam kestiremiyorm fakat ben erotik belgesel sunan Tarkan ses tonuyla "yirim yirim her yerinii" deyip mevzuyu kapatıyorum. Sonra otomobile binince başlıyor işte kazığın yağlısı acıtmaya. Sezen avaz avaz maşallah; gidiyorum bütün aşklar yüreğimde...  hay yüreğine yaaa. Tıkla o kısmı tıklaaaa, sen de acı çek okuyucu..:)  (amatör bi radyo sunucusu söylemiyle ; tüm gidenlere gelsin, gel evladım )

Mahallenin kızlarına hava atmak için bi cıstak şarkı bulup (yabancı olması şart ve ses sistemi), son ses yollara düşen 18-20 yaş arası bi yeni yetme misali ses biraz açılır, biraz daha. Ooooo acının hası burda.

Neyse bu ara telefonum çalmıyor ya, arayanım soranım yok ya şuraya numaramı yazasım var ki, sıkıldıkça birileri arasın. Yazdıktan sonra da kimse aramıyormuş, ana haber bültenlerinde intihara girişmiş de, birileri ikna için çabalarken görüyormuşsunuz beni. İşte o zaman hepiniz vicdan yapmalısınız, kahrolmalısınız. :))

Hay Allahım, mal bu yaaa, yapılmış ama olmamış bu (şahsıma bu söylem, üstünüze alınmayınız).

Tamam yav mesaj atsanız da olur, aramanıza gerek yok :))

cem ben, pazartesinin gülü

*yuh, gözüne girsin o kadar hesap :)

34 yorum:

  1. Eveeettt.
    İşte budur.
    Yine Cem'in bloğundan sevgi dolu çığlıklar yükseliyor.
    Bayıldım.
    Zaten buraya da kuşlar kelebekler çiçekler ümidiyle gelmiyorum.
    Oy benim Cem kardeşim şefkat mi beklermiş, beklermişte alamazmıymış, alamazda bağrınırmıymış.
    Kıyamam sana.
    Bu şefkat de benden gelsin sana kardeşceğizim :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günün şefkati seçtim bunu :))

      mırrr

      Sil
  2. :)))
    Sabah sabah:) nerden cikti tüm bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi sabahları kendimle olan mücadelemi görsen, anlarsın :)

      Sil
    2. Dinledim o tık'ı cok begendim arsivledim, sabah sabah bu u bana neden yaptin
      Bendende bir tik http://m.youtube.com/?reload=7&rdm=maag5b1vd#/watch?feature=relmfu&v=fS_cYA9_WK8

      Sil
    3. eeee hayat da bana yapıyor, banane. :)

      Sil
  3. instagram adresini ekler misin?
    Cem valla millet her dakika ,her yaptığını nasıl olupta instagrama yüklüyor şaşmamak elde değil.
    Ben sadece bloğuma biraz fazla zaman ayırabiliyorum.
    Sabah , akşam günde iki kez olmak üzre.
    Yine de ev işlerini zor toparlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekleyelim...

      kendi fotoğrafım pek yok yav.

      Sil
    2. sanal profillere ekledim.

      Sil
  4. maşallah maşallah el atmadığın yer kalmamış sanal alemde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsiyle ilgili değilim. du bakayım yok yok ilgiliyim evet.:)

      Sil
  5. Mıııırrr :) nasıl bir sevgi arsızısın sen.Yuh gözün doysun o kadar hesap diyorum ben de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi arsızı olduğum söylenir evet, hem de aşırı şekilde ki hep zararını gördüm.

      yuh de bana :))

      Sil
    2. Yok yuh demeyeceğim sen sevgi arsızı olarak kal, iyi böyle. :) Ama sevgilin varsa, olduğunda ona yap sevgi arsızlığını. Sonra sonuçlarına katlanırsın. :D

      Sil
    3. sevgilim yok, hatta olmasın mümkünse...:)

      Sil
    4. Biz böyle sevgilsiz iyiyiz hacı.. siz takılın öyle. Aynen mümkünse bir süre uzak dursun benden ama gönül bu işte hiç söz dinlemiyor. :)

      Sil
    5. :)).. sohbet alanına çevirdik burayı. neyse fazla uzatmayayım. :D

      Sil
    6. evet, özür dile çabuk :))))

      Sil
    7. :(( özüy dileyim, biy daha yapmam. :D

      Sil
    8. yok ne demek efem, ben dilerim. hatta arkadaşları çağıralım onlar da dilesin..:))

      Sil
    9. :)).. olur valla hehehe. Diyeceksin tabi şurada yazını okumuşuz, yorum yapmışız. Gerçi yorumdan çok sohbet oldu neyse işte. Bir de özür dile diyor ya :D Cem'in ic sesi: "Senin yorumuna ihtiyacım var kızım defol giiit! hasta etme adamı uleennn!"

      Sil
    10. iç sesim "ihtiyacım mı var" demiş mi dedin di mi miş mi öyle miymiş ki demezm miş o ses öyle der mi hiç ki herkesin ihtiyacı vardır mı bi yoruma ki vardır dır dır dır...

      Sil
  6. aklı olanın sevgilisi olmazmış!olmaz olsun.AFERİN sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben akılsız olmayı da seviyorum fakat :))

      Sil
  7. Cem çağrı bıraksak olmaz mı?
    Ben mesaj yazmaktan da telefonda konuşmaktan da nefret ederim de.
    O bakımdan yani..

    Ben bazen moralim çok bozuksa mezdeke açar dinlerim :))
    Sinirlerim göbek atmaya başlayınca :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur ya neden olmasın, o da olur :))

      Sil
    2. mezdeke ve göbek olayı beni aşar yav.

      Sil
  8. Yok göbeği atan sinirlerim Cem, ben değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu neden "sinirlenip göbek atmaya başlayınca" gibi okudum :))

      Sil
  9. yalnızlık ömür boyuuuuu -melodik yazdım- :) pazartesi sendromlu kuulumsu :)

    YanıtlaSil
  10. Numaranı gönder,bayılırım mesaj atmaya :))Değer verdiklerimin tebessümüne kontörler feda :)

    YanıtlaSil