6 Eylül 2012

İNSANLAR ÖLÜYOR

Ben şimdi insanlar ölüyor, öldürülüyor diye başlayacağım yazmaya. Sonra ben de dahil sil baştan okuyacağım yazdıklarımı "güzelmiş" ya da benzeri bir şey söyleyecek birileri, yorum yapacağız ve sonra sayfanın sağ üstündeki çarpıya basıp unutacağız her şeyi.

Akşam haberleri bir çok ilden canlı bağlantı yapacak, ağıt yakan aileleri gösterecek en acınaklı sözlerle. Ateş bu sefer  .... ailesinin evine düştü vs diyecekler. Yetkililer açıklamalar yapacak, sorumluların peşine düşülecek ve gereken ceza! verilecek. Sonra 2. haber bi trafik kazası, 3. haber birbirine laf söyleyen yetkililer, 4. haber balık av sezonu açıldı ve son haber tarkan konseri olacak. Sonra, unutulacak, unutacağız..

Hatta bi sonraki yazıda "aşk" diyeceğim, "bunaldım, bıktım" diyeceğim. Kendime ağlayacağım kelimelerde vs.

Ben şimdi insanlar öldü diye bitireceğim yazıyı, sonra akşam haberlerine kadar iş telaşına düşeceğim, haberler güm güm seslerle ve haberin merkezi biziz mesajlarıyla başlayacak, reyting kaygısıyla afili cümleler kuracak sunucu, biraz da hüzün bulaştıracak gözlerine sahici.

Ve bir çok eve ateş düştü dün gece...

cem ben, şimdi biri bana sımsıkı sarılsa ve dünyadan biraz uzaklaştırsa şefkatiyle, olmaz mı?