11 Eylül 2012

GİTTİ HAM MEYVE

Gece bi uçurtma yaptım ve rüzgarın çıkmasını bekliyorum. Meteoroloji ve canına yandığımın karadeniz' i beni yanıltmazsa birazdan uçuracağım ve mutluluğu yazacağım yüreğime. Kaldı ki ne güzel bir sabaha uyandım bilsen. Neden sonra temizlendim bütün dünya kirinden, karadeniz ve lacivert gökyüzünden belki ya da kıymetli yalnızlığımdan. İyiyim dünya, hüznüm ve ben iyiyiz.

Birazdan bi uçurtma...

Hay senin uçurtmanın kuyruğu kopsun inşallah emi. Hüznünü öpeyim laaaaa. Ne lan bu; hüzün, uçurtma,  seninki benden kara...   ooouuffffffffffffff  ( ooof un yaygın hali bu ) yeteeeeeerrr.

karadeniz' in dağları baksın tependen emi, artistttt, şirrrettt, kazuleeettt   :)  ahahaha evet benim ooo.

Ba ba laflara bak, akşam uçurtma yapmış kendine, 34 yaşındaki adama bak. Lan uykusuzluktan gözün dönecek hala uçurtma peşinde dana.

oyyyşşşhhhh, karadeniz' in bütün suyunu içesim var haaa. ahahahaha ihtimaldir.  Bir de sabah sabah herkese gülüyorum, delirdim sonunda sanırım. Karadenizin suyuna batasıca, lacivert gökyüzüne baka baka batasıca.. yıldızlar öpsün gıdından seni gidi gereksiz adam

alın size şarkı ; habu çiçi çi çi çi

cem ben, uçurtmayı vurdular, ham meyveyi kopardılar dalındaaann  a dostlar.

23 yorum:

  1. cem sen, yine delirmiş :))

    bayılıyorum bu tür yazılarına. hele şuraya "karadeniz' in dağları baksın tependen emi, artistttt, şirrrettt, kazuleeettt :) ahahaha evet benim ooo." bittimmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AKLI BAŞINA GELMEDİ Kİ BU CEM' İN. MALLIĞINA DOYMASIN :)) oyyy capslock açık kalmış, aklım açıkta kalmış ya da şey kalbim :))

      Sil
    2. aklını seveyim senin canım arkadaşımmmm.

      Sil
    3. yaşasınnnn, aklımı seven bi arkadaşım da varmııışşşş :))

      Sil
  2. Mahmutbeyyyyyyyy yine çekil aradaannnnnnnn :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim dostluğumuzun arasına mahmutbey falan giremez yav.

      Sil
    2. Tüm bu konuşmalar hangi saat geçti acaba:( ben kaçırdım sınav basıyordum da:(

      Sil
    3. ohoooo sen beni bile kaçırdın sınav kağıdı basacağım diye :))

      Sil
  3. Ba ba laflara bak, akşam uçurtma yapmış kendine, 34 yaşındaki adama bak. Lan uykusuzluktan gözün dönecek hala uçurtma peşindesin dana.
    Bunlar senin değil benim sözlerim sadece aynı duyguları paylaşmışız ve sen benden önce yazmışsın o kadar :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eee dün uçurtma yapan bi ben değilmişim desene, sonbahar malum rüzgar da var ::))

      Sil
  4. amacı dostluğumuzun arasına girmek değil ki.. hem az çok aklı kesiyordur bilir yani dostluğumuzu bozamayacağını. amacı yok.. amaçsız.. sadece fazla meraklı.. okusun, zihni açılır biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zihin açılacak gibiyse sorun yok :))

      Sil
  5. ovv çok sert.
    Olsun hüznün, uçurtmanın yaşı yokmuş bunu öğrenip mutlu olanlar da var :')
    şu yazıyı sosyal içerikli bir yazı haline getirdiğim için bi alkış.

    Delirmek güzeldirr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU YAZI GAAYET SOSYAL İÇERİKLİ BİR YAZI OYSA. yine capslock açık kalmış. ne diyordum ha sosyal içerik;

      anneler, babalar, gardaşlar, dostlar, canlar! evlatlarınıza ve etrafınızdaki insanlara iyi bakınız yoksa aha bu adam gibi olurlar. bu biiirrr

      karadeniz tehlikede, suyunu içip bitirecekler var, önlem alınmalı bu ikiiii

      uçurtmayla uğraşacağına yat uyu ki büyüyesin bu da üççç

      Sil
    2. ahaha ibretlik yazı! boludan başlayıp artvine kadar kıyı boyunca duvarlara yapıştırcam yazıyııı.



      Sil
    3. doğru yoldasın ufaklık, tebrikler ama düzce' den başlasak olmaz mı? :DD

      Sil
    4. :D ehem... Unutmuş olabillirim insanlık hali hihi.

      Oh burda bana ufaklık diyen ikinci bi abi daha :/

      Sil
  6. Ne güzel kimseye aldırma.Kendine bile, bu delilik değil ayrıca. İçindeki çocuğu hep yaşat olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      yaşıyormuş hissi verdim demek, ne güzel. İyiyim ama, çok iyi her şey :)

      Sil
  7. hay senin uçurtmanın kuyruğu hiç kopmasın inşallah e mi :))

    YanıtlaSil
  8. ben sadece pandaları koruyalım demeye geldim gidiyorum :p

    YanıtlaSil