1 Eylül 2012

SEVGİ ARSIZI

Yalnız ben gece bi sessizlik duydum, sonra bir acı ciğerimde, sen de duydun mu?
Ki sanmam, ucuz kelimelerin var onlarla sevişiyordun kesin, bir de dünyevi ihtiraslarınla belki.
Seks sırası Sezen çalıyordu yine avaz avaz, eksik kalan duyguyu tamamlıyordu.

Aşk var mıydı dün gece sizin oralarda ey sevgili!
Misal öperken dudaklarınızı,
ya da boynunuzu...
Aşk var mıydı dün gece sizin oralarda sevgili!

Yalnız ben gece bi sessizlik duydum ve yeni bi ten değdi belki tenime ya da tenine
A pardon sizin önceliğiniz başkaydı,
kim takardı yeni birileri girmiş yüreğime.
............
(bitmez bu)

İyiyim ben, iyileştim ya da. Hiç erkekçe değil biliyorum ama biraz gönlüm yorgun ya da kalbim kırık, belki de çocukluğumu özledim. Yok pardon özlenecek bir çocukluğum olmamıştı değil mi?
ilk gençlik, yirmili yaşlar... sahi hiç özleyecek zamanım yok muydu benim?

Evet cumartesi, ben ve ....

iyi olun, en çok beni sevmeseniz de beni çok sevdiklerinizin yanına koyun olmaz mı?

cem ben,  sevgi arsızı

21 yorum:

  1. çocukluğu kim özlemez ki, özlenecek bir çocukluk olmasa bile.

    özlenecek zamanlar elbet vardır ama bazen hayat yorar ya ondan gözü görmez bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok, çocukluğumu özlemiyorum. gerçekten eskiyi özlüyorum ama eskideki beni değil, zamanla alakalı benimki.

      Sil
  2. sen bizim en çok sevdiklerimizin yanındasın ki zaten Cem.

    Cem sen, duygusal, mutlu, hüzünlü, kafası karışık cem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol pandoraaaaa :))

      bir de evet cem ben, en çok kafası karışık. :(

      Sil
  3. (bitmez bu)
    iyi ol sende,en çok seni sevsinler..arsız...:))) mutlu hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim ben yav, secin beni :))

      teşekkürler, sana da...

      Sil
  4. Geçmişim olmadı geleceğim de meçhul en güzel zaman şua an :)
    Seni sevdim hadi yine iyisin :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh beeee, harbiden iyiyim. sevilmek ne güzel şey :)

      Sil
  5. Yanımdasın aldım koydum sevdıklerımın yanına seni..

    YanıtlaSil
  6. Kirpiğin kaşına değdiği zaman ..

    YanıtlaSil
  7. mertingezegenine bakmalısınız. çok iyi şiirler var. burası da iyidir tabi muhakkak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda şiir yok, ordakilere de bakarız bi ara kısmetse.

      Sil
  8. Seni sevgi arsızı seniii! Koyarız tabi. Seviliyorsun zaten, kimin bloguna bu kadar yorum yapılıyor ki. Bu bile sevgi göstergesi bence. Çocukluktan hiç bahsetme. Roman yazarım çocukluğumdan. Öyle deme çocukluk dönemi yaşamımızın en güzel dönemidir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürlerrr...

      çocukluğumu özlemiyorum, sevmiyorum, aramıyorum vs.

      Sil
  9. tabii ki seviliyorsun.Hayat sana hep gülsün Cem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler kamikazecik. sana da inşallah...

      Sil
  10. yoksa siz de kedigillerden misiniz, hani sevgi arsızı mırlak şeylerden, hani okşandıkça yamulan? ah öyleyse pek sevildiniz. sevilmeyi seven, sevmeyi de sever hem :) ve sevdim sizi ne güzel...
    (niye sizli bizli olduk bilmem, sanırım kibarlık şeysinden)

    YanıtlaSil