5 Eylül 2012

ŞAİRİN HASI

Ak gerdanına yandığımın dilberi
Geliverde öpeyim allanmış yanağını
E şimdi ben dilber aşığı mı oldum?
Öpeyim en hassas yerinden ey sevgili!

''Dil üstü'' gözüne yandığımın dünyası
Dilebirinin agzına vurayım odunu
E şimdi ben dilber dayakçısı mı oldum?
Sokayım arabanın tekerine sopayı ey sevgili!

Bak gerdanına yandım mı dilberiye?
Geliverde çakayım çizgisiz alnına kafayı
E şimdi ben hızır acil de olurum
Öperim belinden, tükürürüm canına ey sevgili!

Yirmilik dişi çıkamayasıca odun sevgili
Bira göbeği yapmışsın tak o kalın korseni
Dilber kısmı bira göbeği yapar mı dana?
Korsen patlasın yol ortasında da utan sevgili!

Bu şiir bitmez, benim sana yazacağım çok
Ağzına yüzüne tekmeyi çalacağım çok
En iyisi kırıp dizimi kafa atayım
ya da şiiri bitireyim iyi mi

cem ben, şairin hası :)