13 Eylül 2012

ÇÖMEZ ZAMANLARDA

E tabi zaman geçmiş zamandı. O mahur beste çaldığı ve bizim Müjgan' la ağlaştığımız zamandan biraz önce de, popüler yok pop müziğin patladığı dönemlerden biraz sonra ya da tersi bi durum. Sezen vardı tabi, kedisizliğinden dem vuruyordu avaz avaz, ki bu yüzden küsmüştü annesine, belki de mecazen.

Geçmiş zamandı işte, mavi gömleğinin altına giydiğin lacivert pantolonunla ne de seksi olmuştun o bayram sabahı. Gizli saklı bi aşk yaşamıştık o bahçede. Burak kut mu çalıyordu; sen sevdiğimdin bebeğimdin vs. Hiç dinlemezdim de sen sevdiğin için sevmiştim. Geçmiş zamandı, senin sevdiğin her şeyi sevdiğim ve hala sevdiğim...

Geçmiş zamandı, çok geçmişte kalmalıydı oysa!!


AÇIK HAVA

Yan komşu kedisini çağırıyor
-tekiiir, tekiirr
Karşımda,
Mehmet Efendi derin bir nefes çekiyor sigarasından.
Sokakta,
oğluyla limon satıyor seyyar satıcı
Sevgililer caddenin en kuytu köşesinde öpüşüyor aşkla
ben ise oturuyorum,
burda,
açık havada..

12.10.2002

Sabah olur saat çalar; çın çın.
Güneş vurur, gözleri kamaşır sevdanın.
Yanıma bakarım sen varsın, yoksa yok musun?
Adını unutur gecede yaşayanlar.
2003


(Dün gece, senden kalma mektupları çıkarttım dolaptan. Hala sen kokuyorlardı, şaşırdım. )

cem ben, çömez zamanlarda

10 yorum:

  1. herkes geçmiştir hayatın bahsettiğin evresinden değil mi şimdi bende gittim o zamanlara da en buhranlı ruh halleri bile ne güzelmiş meğer o zamanların..ne güzel çarparmış yürek o vakitler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş
      hüzün
      eski
      ...

      böyledir genelde bende.

      Sil
  2. ah cem.

    sevdanın farklı coğrafyalarda, farklı yaş dilimlerinde ve dahası geçmişi, yaşantıları, her şeyi farklı yüreklerde bile aynı tonlarda göz kamaştırması nasıl da mucizevi ve evrensel, değil mi sahi?!

    açık havada; üstü başı
    dağınık.
    duyguları; ona keza.
    otururum; seni beklerim.
    sev diye.
    gel diye.
    hadi,
    sevmeyi s!ktir et;
    ama,
    yine de gel diye.
    hep,
    açık havada.

    diyeyim bari. içimden öyle geldi. bazen öyledir cem. beklersin. hep beklersin.

    sevgiyle,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve aynı şekilde acıtması.
      ve beklersin,
      sadece beklersin
      gelmeyeceğini bile bile
      oysa beklemeyi de sevmezsin.

      Sil
  3. Ne desem bilemedim.
    Anılar hüzünlü oluyor bazen.

    YanıtlaSil
  4. Hüzün yerine tebessüm ettirdi bende :)) Güzel zamanlar, güzel duygularmış.

    YanıtlaSil
  5. Keşke bütün insanların aşk için bir hakkı olsa. Bir kere karşılıklı seni seviyorum dediğimiz zaman başka kimseye diyemesek o sözleri, bir daha aşık olamasa iki kişide ömür boyu ilk ve son aşkı olsa. Geçmişe özlem duymak zorunda kalmasak. Ben de çok şey mi istedim ne. Çok hayalciyim çok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya yakın bi geçmişte benimde aklıma düştü bu, keşke bi şekli olsa sabite bağlansa aşk ve aşıklar..

      Sil