17 Eylül 2012

SEVGİLİ DOSTUM

Sevgili dostum,

Hatırlarsın uzun zaman önceydi, bi Sezen şarkısında tanışmıştık senle ya da Sezen' li başka bir şekilde. Sonra çok şey atlattık; ağlaştık, gülüştük, Sezen konserini paylaştık, arada kızdık küstük de böylece dostluğumuzu pekiştirdik.

Şimdi ben ne yaptım, bi hoşçakal mesajıyla kaçtım senden, de, kaçtığım sen değilsin biliyorsun değil mi? peki seni çok çok sevdiğimi biliyor musun?

Ancak olmadı, sence ya da birilerince olağan gelen bu durum bana ağır geldi. Daha ne kadar kaçarım bilmiyorum, kendimden kaçabilir miyim onu da bilmiyorum ama bana kızma dostum, can arkadaşım. Kötü zamanlar geçmiyor nedense bu ara, tam atlatacakken bi yamuk daha yakalıyor bizi.

Okursan belki, Sezen' le başladık Sezen' le ayrılsın yollarımız;

Seni çok seven arkadaşın cem.

sezen aksu-gidiyorum

22 yorum:

  1. Umarım okumuştur. Ona iletmen mümkünse, ona ilet bu yazını ya da konuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o beni bilir... şimdilik böylesi daha uygun.

      Sil
  2. bazen öyledir sanırım Cem. hiç gitmeyeceğini sanmadığın insanlardan, bir bakmışsın gitmişsin.

    Sezen her yere yakışan kadın. Aşka, hüzne, mutluluğa... Yaşama...

    Sevgi ile,
    Luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezen biriciktir evet.

      sevgiler

      Sil
  3. dostlarını bırakıp gitme onlar seni bıraksalar bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrusu bu olmalıydı ama...

      Sil
  4. Kötü zamanlar hep birbirini kovalıyor. Tam yeniden başlayacakken bambaşka bir haber seni hayallerinden uyandırıyor. O yüzden uzaklaşmak ve en çok da kendinden kaçmak en iyisi.

    YanıtlaSil
  5. Sen böyle bi yazi yazip belki rahatliyorsun, ya O
    Acaba o ne kadar seviyordu?
    Bana mı ne?
    Tamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim kendimi sevdiğimden çok sevdiği kesin.

      Sil
    2. en son gelir kafamı kırar rahatlar, ne diyeyim.

      Sil
  6. 'git' diyorsa için gitmelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içim demese de gitmek daha doğruydu belki.

      Sil
  7. En çok kalman gereken yerden, en çok gitmen gerekebiliyor. Bu da beraberinde çelişki, hüzün, huzursuzluk getiriyor...
    Ama bir dosttan gitmeden önce bir düşün bence; ki sonra pişmanlık getirmesin :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat ne getirir bilmiyoruz tabi ama şimdi gitme vakti, maalesef.

      Sil
  8. Kendini kandırma,bazen imkansızdır gitmek;kalmanın da mümkün olmadığı gibi...

    YanıtlaSil
  9. "Varlığıyla yok etmemek için yokluğuyla yaşatan insanlar tanıyorum, diye bitirdi sözlerini. Hem de gerçekten seven, sevmeyi bilen insanlar...Nasıl diye sordum. Anlatılmaz ki bu, dedi. Kimi zaman aşkın öldürdüğü anlar vardır. Ve insan katil olmamak için sessiz sedasız giden olmayı seçer, ardında tamamlayamadığı cümlelerin günahını onu öldürerek temizleyen yürekler bırakarak..." diye yazmıştım bir zamanlar belki de bunun gibi bir şey senin gitme gerekliliğin...

    YanıtlaSil