27 Eylül 2012

HÜZÜNLE BİTİRİRİM EFENDİ OL

hobbaaaaa

Hiiiççç o konuya girmeyelim, yok elini salladın ellisi geldi mi, çaresiz kalıp koluna mevzuyu taşıdın mı? v.s. lütfen ama, özel hayatıma müdahale addederim bunu :D

yenik savaşçı ahahahaha

elimi sallayınca bi iki kişi ''ne ayak bilader bi sorun mu var'' şeklinde baktılar o kadar. Hafif tırsak ve masum bakışlarımı yapıştırıp yüzüme, ve emrah moduyla

''hayır abii, benim hiç sorunum olmadı abii, hep itaat ettim abii''  dedim de savuşturdum tehlikeyi. e bu başarısız deneyimden sonra yiyorsa kolunu salla sen, direkt dalarlar vallahülazim.

O değil de azizim aşk harbi....  harbiden yaa, bu aşk neydi?

Sonra o kadar uyarılarıma rağmen şarkıyı dinlemeden blogu terkeden kişiler tespit edilmiştir, itiraz halinde blog giriş çıkışına yerleştirilmiş kamera kayıtlarını kamuoyuna açıklarız. görüntülerden anlaşılacağı üzere gelindi, yazıya göz ucuyla bakılıp bi ''amannn tırttt'' dendi veee arkasında bakmadan gidildi, her şey ortada. evet açıklıyorum o isimleri;

KARÖSHİ ve PANDORA. Bir de UYUŞUK HAYALPEREST vardı ama onun şartları o an uygun değildi, eğer adı gibi uyuşuk değilse şu sıralar dinlemiştir eminim. :))

evet sayın karöshi, hadi bu pandora' nın güvendiği yerler var da dinlemedi, zaten bi enişte sahibi de sen neyine güvendin de dinlemedin o şarkıyı, söyle bakalım. al işte kaldın evde, ne olacak şimdi, ben miyim suçlu ?

neyse size ikinci bi hak veriyorum, şu şarkıyı dinleyin sonra sınava tabi tutacağım (TIK TIK TIK )

poffffff bir de insanları anlamak güç de bu konuya girmeyelim, en güzeli...

cem ben, o şarkıyı dinledim ve kalbim acıdı, umay kadar...

14 yorum:

  1. of şarkı da güzelmiş hani. içimin acıyası da varmışsa, eh be Cem; şarkıları titizlikle seçen, dinleyip dinlemeyenleri kontrollerden geçiren Cem.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonrasında acıya devam eden cem...

      Sil
  2. halsizim ama gene de savurabilirim uçan tekmemi.. he fazla acıtmaz ama olsun.. zaten niyetim acıtmak değil.. demin de söylemiş olduğum gibi üç günlük bir seminer maratonundan geçmekteyim.. seni ihmal etmemeye çalışsam da nafile.. yarın son ama bak.. bitiyor ilgisiz hallerim:) gene de fazla güvenme bana.. pazartesi dersler başlıyor.. bu sefer de onu bahane ederim.. bilirsin ederim!!! Muah diyeyim şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilirim edersin..:) muah dersen ben de derim bak :) da bi şarkı duydum hala içim acıyor.

      Sil
  3. insanları anlamaya çalışmamalı artık buna kendimiz de dahil. İnsan oğlunun ne yapçağı belli olmuyor tutarsız olabiliyor insanlığına veriyorum artık aldırış etmiyorum. fonda da şarkı çalınca kaptırdım yazdım valla böyle şeyler yazmayı düşünmemiştim yorum yaza tıklayınca. "poffffff bir de insanları anlamak güç de bu konuya girmeyelim, en güzeli..." görünce dayanamadım balıklama daldım sanırım üzgünüm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yahu istediğn gibi dalabilirsin mevzuya.

      bi kere insan duvarını ördü artık, ona ulaşmak çoook zor.

      Sil
  4. Anaa.. Kesin evde kalacağım. Kesin. Ve nasıl kaldığımı da unutacağım. Zira dinlemeyi unuttum. ):
    Ee hakettim ama.
    Bunu kesin dinlemem lazım. İlk fırsatta. Zati yakalanmışız kameralara.
    Ve anlamak.. Anlamaya çalıştıkça karmaşıklaşır insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bu son hakkını iyi değerlendir, sonra bi blog vardı bi cem vardı Allah onu islah etsin gibi şeyler söylemeyin peşimden :))

      Sil
  5. arkamdan kaç yazı var daha konuştuğun acaba? hadi bu yazında bişi dememişsin de dediklerin oldu mu, kaçırdıkların bilemedim şimdi?

    bazen "amaaaannn tırt" diyorum ben de.bazen "amannnn bizim Cem işte" de diyorum. sen ne zaman bizim Cem oldun arkadaş yaa. o kadar kolay mı bizim Cem olabilmek? nasıl sızdın ekibimize? sızmışsın işte.

    bu arada şarkıyı TIK TIK TIK yaptım ama dinlemedim. ben dinlemiyorum böyle şarkılar. istediğin kadar söylenebilirsin umurumda bile değil. tırt yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılara sırtını dönen sensin beeee, ben ne konuşacağım arkandan :))

      umay ve kazım koyuncu dahi dinlemeyen biri ne dinler merak ediyorum. bak bunu bilmediğime göre daha sızamamışım ekibe. sakın serdar ortaç deme :) içinden küfretme lütfen

      Sil
    2. serdar ortaç dersem yüüme sövebilirsin.. hayatımda bir kez bile dinlemedim o dino'yu..

      ben metal, rock ve protest dinlerim arkadaşım. öğrenemedin gitti..

      Sil
    3. umay ve kazım koyuncudan daha protest kim var ki :))

      neyse, benzermiş tarzlarımız. en azından ergenlik dönemimle :) şimdi rock ya da metal i softlaştırdım

      Sil
  6. bizim çocukluğumuzun en marjinaliydi umay onu sevmek insana ayrı bir karizma katardı karizma olsun diye sevmemiştim ben onu orası ayrı 12-13 yaşında bir çocuk sen yine oldugun gibi kal benim için sakın değişmeeee diye bir şarkı çığırıyordu evin içinde. Bu şarkısını keşke olmasaydı belgeseli kazım koyuncu bölümünde dinlemiştim kocam hazırlıyor diye demiyorum programı o bölümü izlemelisin gerçekten çok güzeldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kere yetmez iki kere böl beni diye başlamıştı umay' ın hikayesi değil mi? ne güzeldi. artık yapmıyor albüm, kitap yazıyor ve fotoğraf işine merak sardı. son albümündeydi bu şarkı... vs.

      kazım koyuncunun belgeseli var dvd, çok etkileyici. o programı da izlemeye çalışacağım ilk fırsatta.,

      Sil