7 Eylül 2012

KALBİNİ SEVEYİM

Şimdi çıkıp sokak lambalarını söndürsek tek tek. Şehri karanlığa boğsak da bize kalsa ana caddeler. Sade gözlerini görsem yeter ya da dur bir de elini tutsam sıkıca.

Hatta biraz da seni sevsem, nefesini ağzımda hissetsem ve sevişsem.

Cuma cuma, hadi sokak lambalarını söndürelim şehrin tek tek.

Ve iki bira açalım, yanında da sezen... Sonra iki bira daha, en son sarhoş olup kahkahayı basalım karanlığa.

Ya da dur, en güzeli sen uyurken ben kalbini sevip gideyim.

cem ben, içelim de güzelleşelim tadında.


21 yorum:

  1. Sonra sarhoş halinle gitme diye elimi tut. “Uyutmayalım geceyi, birbirimizin lafını kahkahalar eşliğinde bölerek. Sokak lambalarını söndürelim sözcüklerle, geceyi sabaha kavuşturalım. Sonra yorgun omuzlarda birleştirelim kirpiklerimizi, beraber eskitelim anıları, buraları.” Çok güzel, içten bir yazı olmuş, romantik seni! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romantik...

      acaba iyi bir şey mi bu?

      Sil
    2. İyi bir şey tabi ki. Hoşuma gitti yazın. Ayrıca romantik erkek candır can.

      Sil
    3. o zaman beni genelde salak olanlar buluyor..:)) hiç can gibi yaklaşmıyorlar, hoş ben de kılımdır aynı zamanda ya neyse :)

      Sil
    4. Ne yaparsın bazıları da odunlardan hoşlanıyor işte :)Kılımdır kelimesinin çok geniş anlamlar içerebilir. Şimdi sadece kızları da suçlamamak lazım o zaman hehehe...

      Sil
    5. tabi tabi bi tripli yanım da vardır yani, hakkımı yemeyeyim :)

      Sil
  2. Çok değil yarın akşam birlikte içeceğiz o iki birayı sevdiğim:) Ben uyurken kalbimi sev ama gitme.. uyursak tabii:):) seni seviyorum hem de çoook!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah, öldürürsün adamı sen, gülmekten :))

      Sil
    2. seni güldürmezsem kimi güldüreceğim ki ben:) anladın sen, yalnız senin için buuuuu:)

      Sil
    3. enişte okumuyordur yorumlarını inşallah :)

      Sil
    4. Enişte hem yazıyı yazan, hem benim yorumlarımı okuyan, hem onlara yanıt veren, hem de aşkımızı mahremiyetinden dolayı-şimdilik-saklayan kişiyse eğer... seni affedebilirim:) yayınlamak zorunda kalışını anlıyorum.. sen de beni çok seviyorsun malum.. ben şimdi yarın akşam güzel olayım diye uyumaya gidiyorum... öpücüğünü telime bekliyorum:):) haydi bunu da yayınlasana:)

      Sil
    5. senden mi korkacam lan, al yayınladım. ben boştayım ne de olsa, sen seni düşün :D

      Sil
    6. neee bana lan mı dedin sen puuu sana puuu.. HIH kaybettin beni, sen derdine yan:)

      Sil
    7. iyi başıma kalacaksın diye korktumdu :DD

      Sil
  3. Noluyor lan?

    Ayy inanmıyorummm.. Cem Karoshi'ye "LAN" demiş... Puu.. Ne diyecegimi şaşırdım.. Terbiye kalmamış burada.. Gideyim bari.. HIH!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o lan senin '' noluyor lan?'' da geçen lan gibi. yani karöshiye değil efenim cümlenin akışına söylenmiş bir landır o :))

      ulan bir de tek tek anlatıyorum :)) bak oradaki ulanın da senle alakası yok :D

      Sil
    2. Günaydın lan/len/ulan/ulen.. terbiyemi bozdunuz siz benim ama gene de sizi seviyorum leyns..

      Sil
    3. bu pandora seni pek sevmiyor gibi ama sen bilirsin yine de. sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?

      kiii tahir olmak da ayıp değillll zühre olmak da. hatta sevda yüzünden ölmek hiçççç değil...

      Sil
  4. Işıkları da söndürdünüz napıyosunuz siz bakiyim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz karanlıkta daha iyidir aşk, daha hüzünlü. oldu mu? :D

      Sil