26 Eylül 2012

OPPPPSSSS


Şunu bi dinleyin de, perte ayırın bünyenizi. Aklınızı da olur, ne bileyim komplenizi de olur. Ben mutsuzsam hepiniz mutsuz olun banane  :))  Bak sözlerine dikkat ederek dinle arkadaşım yaaaa, sallama şu sözleri.
Heeyyyyy gördüm seni, dinlemeden kaçtın blogtan. gel buraya dinleyeceksin bu şarkıyıııı. Pertini görmeliyim seninde. Ulan birinizde sevmediniz beni ben daha size ne damar şarkılar dinletirimmm. savulun ulaaaaaaaannnnnnn ( çok mu uzadı o ''a'' lar) depresif cem geldiiiii. yok o gitti hafif yumuşamış cem geldi. öhüm öhüm milletin ortasında yumuşak falan, ayıp ama bak.

Bakışlarını klipten ayırmaaaaa. kızın gözleri de güzel Allah için. Erkek de yakışıklı. ooohh daha ne olsun.. 

ezik lan bu harbiden ezik, eziğini öpeyim senin.
hadi cem ben, şimdi fingirdeyeceğim kendimle.

25 yorum:

  1. Demek dinlemek zorunluluğu var hım peki...Dinlerim ama sen de bu parçayı dinle (gerçi bu klipteki adam yakışıklı değil kız da güzel değil çünkü yok) ama hüzünse hüzün tavan yapmış durumda...Güzel parça..

    http://www.youtube.com/watch?v=9KcVJ4aYuP8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayıııııırrrrrr pert sırası bende, dinlememmmmm hele adam yakışıklı değilse hiç dinlemem. ahahah :D

      Sil
    2. gündoğarken şarkısı değil miydi o yav. neyse sıra ban de..

      http://www.youtube.com/watch?v=WpXMyBk1o_s

      al sana al san al sana... :)

      Sil
    3. Yakışıklılık göreceli Mehmet Erdem bence tam bir karizma ,yani dinleyebilirsin şarkıyı :D

      Önceden söylenmiş şarkıları söylemiş bu albümde ama ben eski hallerini hiç bilmiyorum yeni haliyle yeni şarkıcısından dinliyorum severek..

      Hım Vega eh işte fena değilmiş ;)
      Sıra ben de ;eski ama eskimeyen bir şarkı seçtim...Hadi iyi dinlemeler ,haha arabesk moduna girecem birazdan..

      http://www.youtube.com/watch?v=rt44i4okPWY

      Sil
    4. hayıııııııııııııııııııııııırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bunu yapmayacaktınnnnnn Allahım hala gözlük takıyor buu :)))

      gözlüklü mü doğu acaba ahahahaha.normal gözlükle doğmuş büyüdükçe güneş gözlüklü olmuş grup ayna :DD

      Sil
    5. ha du şarkı...

      http://www.youtube.com/watch?v=5dSW4TjvKLE&feature=player_embedded al sana al sanaa ve erol taş kahkahası. nıııhahahauhauahuaha

      Sil
  2. unutmuş onu gözlerinde ondan ,yoksa o da sevmiyor gözlükle anılmayı (ıyyy yani ıyyy diyorum kurduğum cümleye) daha korkuncunu düşündüm aklıma Ferdi ya da Müslüm geldi onu da açmaya elim varmadı zaten duymaya da kulaklarım dayanamazdı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimbilir daha nelerini nerelerde unutmuştur yazık :D

      Sil
    2. düşene gülünmez haci :))

      dur dur günün şarkısını buldum mazinin tozlu raflarından çıkardım sırf bunalım havasına katılsın diye :)))

      Buyur burdan yak..yok dinle olacaktı...Gerçi biz Erol taş gibi gülemiyoruz ama idare et artık Sana Tümer kahkahalarımızı ;)


      http://www.youtube.com/watch?v=egclbHBwFg4

      Sil
    3. nerden nereye düştüğüne bağlı, ben gülerim abiii yok hacııı :D evet nev damarmış da senin raf çabuk tozlanmış, daha dünkü adam bu yav.

      bence aha bu pert etmeye en yetisi olan şarkı.. du

      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=qro9ywZursU

      Sil
    4. N'yaptın sen haci şarkıyı sonuna kadar dinleyemedim parçayı, o arka plan muziği öldürdü beni :)))

      Gerçi bu hanfendiyi pek dinlemem ama bu şarkısı çok uyacak şu zaman dilimine...Güzel şarkı güzel de söylemiş...Bu arada birazdan damar parça aratacam you tube da az kaldı :D

      http://www.youtube.com/watch?v=_L8QSDhZNQ0

      Sil
    5. haberin yok ölüyorum diyor yah, daha ne desin. bak damar şarkı konusunda benle cebelleşme, biliyorsun ki ben acıların cocuguyum bilmiyorsan da bil :))

      ortak bi damar hemen gelsin

      http://www.youtube.com/watch?v=U1SDMq06yDw

      Sil
    6. hahahh acıların çocuğu dedin ya bu şarkı düeti sona geldi be haci :D:D Acıların çocuğuuuu hahahahaah


      ama bu şarkıyı çok aradım çokkkkkkkkk değerini bile :)))))

      Ben şimdi hazır bu kadar gülmeye başlamışken moddan hiç çıkmayayım da İşler Güçler'i izleyeyim gerçi yarım saat var başlamasına ama olsun

      Ve gecenin şarkısı Cem'den geliyor ''Acıların çocuğu'' :))))

      http://www.youtube.com/watch?v=uBdU8Yu03nI

      Sil
    7. harbiden de acıların çocuğuymuş lan :D

      zaman geçti ya acıların ergini, olgunu, yaşlısı olmuştur diye umuyordum :))

      umma komşuna gelir başına diyeyim de susayım bari.

      Sil
  3. kızı hiç beğenmedim ama erkek fena değilmiş hani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrımcılık yok lütfen. bak ben her ikisini de beğendim :)

      Sil
  4. lannn yürü git.. pert olacakmışız da, görecekmiş de. te allamm yaaa. dinlemiyom lan.. dinlemiycem de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama bu kaddaarrrr izleyici önünde beni rencide edemezsiniz, lütfen ama bak... en azından tek n ile söyleseydiniz, lan şeklinde...

      Sil
    2. ayrıca da;

      tey tey tey tey...

      Sil
    3. ses yapma be.. maç izliyoruz kocamla. kapat şu müziğin sesini.. yetti artık.

      izo"cemmmmmmm" yönetici uyuyorrr muuuuuuuu?

      Sil
    4. enişteme selamlar ve saygılar. ne demmüşlür müzük rühün güdüsüdür.. ahahaha bir de annem bana cocukken ne geziyorsun gudu gudu peşimde derdi...


      ahahahaha nerden nereye yaaa, Allah seni bildiği gibi yapsın pandora ki öyle yapar zaten. insan yaradılırken gözüm mavi olsun gibi sipariişler veremiyor malum :DD

      Sil
    5. evet en azından manyak kelimesinde harfleri tekil kullanmışız. ya olmuş yaaa ama olsun o olur, o kadar kusur olur yani. olmuş da zaten...

      Sil