20 Eylül 2012

ÖLMÜŞ


kalabalıktı yol, ben biraz alkollüydüm.

.yan komşu ölmüş
-evet, ölmüş...
.çok acılı bir hayatı vardı sanırım..
-pöfff, kimin umrunda.
.ama öldü sonra, acıyla yaşayıp
-ne önemi var, öyle ya da böyle..
.ama hiç mutlu olmadı, mutsuz öldü.
-öldü işte, sorgulama...

sonra yolsuz mekanlarda aradım yolumu, kalabalığa karışacak yüzüm yoktu...

...... amca ölmüş,
-evet, şimdi geldim oradan
.çok acılı hayatı vardı sanırım
-bilmem, başsağlığı diledim geldim
.ama evren gerçeğiyle yüz yüze şimdi
-doğrudur, herkes geçecek bu yoldan..
.ama o mutlu bir an yaşamadan öldü..
-ne farkeder öyle ya da böyle...

sonra...

..... amca ölmüş, ne acı. hem de hiç mutlu olmamıştı..
-yarın uyumalıyım, çok yorgunum...
.ama...

cem ben, çok yorgunum ve herkes gibi uyumalıydım.

17 yorum:

  1. Hayatlar, bitişler r r
    Off bende cok yorgunum
    Cem sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahardır kışın sonu söylemiyle teselli buluyoruz ne yapalım...

      Sil
  2. ölüm insana dünyada gösterilen en büyük KAPAK! KAPAK OLSUN daki kapak. neye uğradığımızı anladığımızda her şey için çok geçmiş oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence dünya komple bi kapak... neyse devamını getirmeyeyim.

      Sil
  3. Bu dünya nankördür bir damla mutluluk sunsa bir sel gibi geri alır, faiz beller acıları mutluluklara..
    Belki ölüm mutlak bir kurtuluş, ama belki de değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanlar nankördür ya ondan herhalde..

      Sil
  4. Evren gerçeğiyle yüz yüze geldin ama lütfen çok takılı kalma..içinden çıkılamıyor çünkü..çok iyi bilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ara çıkmak için debeleniyorum papuç ama çok üstüste geldi bazı olaylar. neyse...

      Sil
    2. çok iyi bilirim o durumu, inşaallah biran önce çıkarsın bu durumdan..ne kadar zor olduğunu biliyorum ...

      Sil
  5. belki de ölümüyle mutlu oldu
    amca
    yaşarken hiç mutlu olamamış ya
    belki
    öleyim istedi
    çok istedi
    çok istediği olunca
    -yani ölünce- mutlu oldu
    yaşarkenki mutsuzluğu ölürken mutluluk verdi belki?
    belki?..
    ...
    ..
    .

    YanıtlaSil
  6. Hayat bir tiyatro oyunu gibi. Hepimizin elinde replik var. Belki biz seçtik bu repliği belkide yetişemedik diğer insanlardan kalan repliği aldık elimize. Bazen repliğe uyduk bazen doğaçlama yaşadık hayatı. Güldük, üzüldük, ağladık, sevdik, aşık olduk, terk edildik, terk ettik... bazen üzüntümüzün, mutsuzluğumuzun kaynağı sadece kendimizdik bazen de hayat, çevremizdekiler, bulunduğumuz mekan getirdi mutsuzluğu bize. Tabi hayat hep üzüntü getirmedi, mutlulukta vardı tabi, belki biz değerlendirmesini bilemedik ya da çok iyi değerlendirdik. Ne zaman, nasıl sonuçlanacak bilinmiyorduk, ama bitecekti hepimizin elindeki "hayat" yazılı replik.

    YanıtlaSil
  7. Tepkilerimizi birbirine karıştıran, bizi tepkisiz bırakan olay ölüm. Tuhaf.

    YanıtlaSil
  8. ne çok uykulara sığınır olduk artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ancak orda kurtuluyoruz aklımızdan.

      Sil