31 Ekim 2012

YOK BEN SABAHLARI POĞAÇA YEMEM

Güüüüünaaayyyyydııııııııııııııııınnnnnn  

Böyle sabah şekeri modunda başlamanın faydası olacağını umarak yaptım ben bu eylemi, üstüme gelme, hakaret etme, içinden sövme arkadaşım. Zaten sabah sabah karadeniz' in dağından yemek, denizinden içmek geliyor içimden. Nasıl şahane bugün bi görseniz, siz de benim istediklerimi isteyebilirdiniz. Hatta ben daha öteye gidip, bulutlarına falan sarılmak bile istedim yani. Sevişebilirim de, bekar sağlıklı bi insanım, kime ne?

Orhan Gencebay' a saygı albümünde bi eksiklik var değil mi?  siz de farkındasınız ama kaynağını bilmiyorsunuz. Neyse ben açıklayayım; albümde ben yokum, eksikliğin sebebi o :)

Saban ŞU şarkıyla başladım bir de güne, düşün üstümde nasıl bi karadeniz var artık. kolay gelsin :)

Bi alt yazıda eklenen fotoğraf sonrası çeşitli eleştrilere, saldırılara, hakaretlere maruz kaldım. Ülkenin çeşitli bölgelerinde insanlar toplanıp, TOPlu imzalı kınama mektupları gönderdiler tarafım. Dün yazıdan bir saat sonra ulaştı elime mektuplar, düşün ki Posta konusunda nasıl bi ilerleme kaydettik :)  Neyse hutbemizin mevzusu, yok pardon mektuplarda ki ortak şikayet "neden bu kadar giyinik" olduğumdan yanaydı. Bak dur sen o "yanaydı" kelimesinden sonra nokta koyma, istediğiniz kadar kınayın ama "deeeermişim" eklemezsem o kelimenin akabinde cümle havada kalacak, ben bilmem dedim işte, ekleyin şimdi yanaydının peşine onu. Şaka şaka kimse sallamadı beni deee, resmimi deee, yazdıklarımı daaa, rahat olun ayaklanma çıkmayacak :)

Bak farkındaysan ittiriyorum aklımdaki kelimeleri, gelmek isteyenleri geri tepip istemeyenleri zorla yazıyorum. Yazıda olabilecek akış sorunu bundandır. Zemin sertliğinden dem vuran adamın bu kadar ilerlemesi bile makuldür tarafımca. Ama siz derseniz o şarkı çok hareketli ben onu istemem, Ayşenur Kolivar' dan bahçede hanımeli şarkısını dinleyip yerle yeksan olun, dağılın, perişan olun ya da Norhars Ellim' i...

Bu kadar yeterse ben susayım. Soyuncam efendim, kampanyalar ülke çapında karşılık bulursa soyunacağım. Feda olsun...

heee cem ben, cem cem evet. yok ben poğaça yemeyeceğim, sabahları yemem ki başlığı yazınca aklıma geldi ben genelde poğaça yemem, sağol.