31 Ekim 2012

YOK BEN SABAHLARI POĞAÇA YEMEM

Güüüüünaaayyyyydııııııııııııııııınnnnnn  

Böyle sabah şekeri modunda başlamanın faydası olacağını umarak yaptım ben bu eylemi, üstüme gelme, hakaret etme, içinden sövme arkadaşım. Zaten sabah sabah karadeniz' in dağından yemek, denizinden içmek geliyor içimden. Nasıl şahane bugün bi görseniz, siz de benim istediklerimi isteyebilirdiniz. Hatta ben daha öteye gidip, bulutlarına falan sarılmak bile istedim yani. Sevişebilirim de, bekar sağlıklı bi insanım, kime ne?

Orhan Gencebay' a saygı albümünde bi eksiklik var değil mi?  siz de farkındasınız ama kaynağını bilmiyorsunuz. Neyse ben açıklayayım; albümde ben yokum, eksikliğin sebebi o :)

Saban ŞU şarkıyla başladım bir de güne, düşün üstümde nasıl bi karadeniz var artık. kolay gelsin :)

Bi alt yazıda eklenen fotoğraf sonrası çeşitli eleştrilere, saldırılara, hakaretlere maruz kaldım. Ülkenin çeşitli bölgelerinde insanlar toplanıp, TOPlu imzalı kınama mektupları gönderdiler tarafım. Dün yazıdan bir saat sonra ulaştı elime mektuplar, düşün ki Posta konusunda nasıl bi ilerleme kaydettik :)  Neyse hutbemizin mevzusu, yok pardon mektuplarda ki ortak şikayet "neden bu kadar giyinik" olduğumdan yanaydı. Bak dur sen o "yanaydı" kelimesinden sonra nokta koyma, istediğiniz kadar kınayın ama "deeeermişim" eklemezsem o kelimenin akabinde cümle havada kalacak, ben bilmem dedim işte, ekleyin şimdi yanaydının peşine onu. Şaka şaka kimse sallamadı beni deee, resmimi deee, yazdıklarımı daaa, rahat olun ayaklanma çıkmayacak :)

Bak farkındaysan ittiriyorum aklımdaki kelimeleri, gelmek isteyenleri geri tepip istemeyenleri zorla yazıyorum. Yazıda olabilecek akış sorunu bundandır. Zemin sertliğinden dem vuran adamın bu kadar ilerlemesi bile makuldür tarafımca. Ama siz derseniz o şarkı çok hareketli ben onu istemem, Ayşenur Kolivar' dan bahçede hanımeli şarkısını dinleyip yerle yeksan olun, dağılın, perişan olun ya da Norhars Ellim' i...

Bu kadar yeterse ben susayım. Soyuncam efendim, kampanyalar ülke çapında karşılık bulursa soyunacağım. Feda olsun...

heee cem ben, cem cem evet. yok ben poğaça yemeyeceğim, sabahları yemem ki başlığı yazınca aklıma geldi ben genelde poğaça yemem, sağol.

34 yorum:

  1. hahaahaa gülümsettin :):)biz neşeli Cem istiyoruuzzz..Yani bizden kastım ben..yani bizler genelde ben olurda biz deriz..Amaaann neyse ne işte..Hadi afiyet olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi biz de öyle istiyoruz. benim de bizden kastım bizzat kendim. :))

      teşkür...

      Sil
  2. Ben yerim. Ama iki adım öteye gidip almıyorum, yemiyorum. Alan olsa yerim. Ama o da yok. :) :)
    Böyle aç bi aç, sefil sürünüyorum işte.. Belki de keyifsizliğim ondan, açlıktan, vitaminsizlikten..
    Neyse.. Günaydın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşver, sağlıklı değil o poğaça falan. Keyifsizliğine bahane arama :)

      Sil
    2. Peki.. Ama harbiden açım ben. :)

      Sil
    3. yav yapıp ben göndereyim diyeceğim ama hiç anlamam poğaçadan. makarna yaparım ama :)

      Sil
    4. Makarna... Ama ya sarımsaklı yoğurtlu yada soslu olacak. Sos dediysemde öyle ketçap mayonez değil, sakın, onları hiç sevmem.
      Bu kadar.. ee ne zaman yerim ben makarnayı? :) :)
      İşte buna selam verip borçlu çıkmak denir. :D

      Sil
    5. iyi sos yapardım gençliğimde, şimdi suda haşlayıp yiyorum öyle yağ mağ yok :))

      neyse ben şu sos bilgilerrimi bi gözden geçireyim hele :)

      Sil
    6. Misafirin zahmetlisi makbuldur, derler. :)

      Sil
    7. kim demiş onu, hiç katılmıyorum :)

      Sil
  3. ahahaha :)) imaj herşeydir, teşhir candır...bloggerlıın özünde yok sanki teşhir...en sevdiğim blog başlığı şey mesela: "insan okusun diye yazıyoruz bunları"
    çekemeyenler utansın fit cem.

    bi' de şöyle iyi bi' kuymak yapan olsa poğaçanın yüzüne bakmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyt beee halk gürül gürül arkamda :))

      yalnız o insan okusun diye yazıyoruz iyiymiş :)

      Sil
  4. ben bişi anlamamadım bu yazıdan, kısmetin açılmadı mı yani resmi koyunca? :p inanmam:)

    yalnız karadenizin neresindensiniz/neresindesiniz bayım,memleketim olur o taraflar.N.Narda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılmadı, maalesef. kız güzeli gibiymişim, millet polat alemdar gibisini arıyormuş :))

      batı karadeniz olarak özetlesek durumu ayıp olmaz değil mi?

      Sil
    2. polat alemdar mı ıyyg. Biz ona jonny'cim deep'cim gibisini arıyoruz desek :p

      Ayrı bölgelerin insanlarıyız Cem, üzgünüm, ben doğu karadenizdenim:P

      Sil
    3. Allah tez zamanda kavuştursun deepciğine inşallah :)

      Sil
    4. o uzak ihtimal ama benzerlerine de hayır demeyiz.yine de amin olmaycak dua olsa da :)

      Sil
  5. enerjiklik yakışmış sana :)))

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. neden sonra böyle oldum acaba :)

      Sil
  7. Hoşuma gidiyor böyle yazıları okumak...Yazı dediğin samimi olmalı -de ve -daların ayrı yazılmasından daha önemli bu benim için.

    İstediğin gibi kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ben -de ve -da yı da ayrı yazarım. bak bu cümle bi örnek cümle gibi oldu misal :)

      teşekkürler pabuç.

      Sil
  8. Aslında iyi ki albümde yoksun yoksa konser konser gezecektin parsayı Orhan baba toplayacak Sevim abla gövdeye indirecekti.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de o var değil mi, sanki bütün besteleri kendi yapmış gibi dolanıyor ortalıkta sevim abla. ha bir de sanki hala 18 yaşında gibi davranıyor nedense :)

      Sil
  9. Yeni çıktı poğaçalar fırından, akşam çayına yin mi? :)
    Ne güzel yazıyonuz ya, samimi samimi böyle sanki sohbet eder gibi karşılıklı. Pek beğendim efendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cıkss istemem, çok zorlarsanız patatesli börek yerim ya da kaşarlı simit :))

      teşkürler. biz de sizi beğenerek okuyoruz yorumsuz kalsak da...

      Sil
  10. Evet bazen aklımızdaki ve yüreğimizdekiler çıkmasın diye onlardan önce gerekli gereksiz şeylerden dem vuruyoruz.

    YanıtlaSil
  11. bilmem ki:)uygunlar dışarı diğerleri siz 2.emre kadar orda kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. de asıl soru şu; sen kimsin ?

      Sil
    2. adsız okur,niye ki?

      Sil
    3. tercihim adlılardan yana, kimliği olanlardan yani. Kim bana fikir veriyor bilmek isterim. dostum mu ya da düşmanım mı ya da bi başka amacı mı var, benim blogumu kullanıp başka bi yere mesaj mı gönderiyor vs.

      adın olursa sevinirim.

      Sil