20 Ekim 2012

GÖZÜME TOZ KAÇTI

Siz bakmayın benim şuan ŞU şarkıyı dinlediğime. Şarkının düzenlemesinde ki eksikliğe yoğunlaşmak tek amacım. Siz keyif kahvenizi alıp kurulabileceğiniz herhangi bir kutu ( televizyon, bilgisayar vs) karşısına rahatça kurulabilirsiniz.

Şimdi ben yarın yollara düşerim, Sezen eşlik eder yolculuğuma, sonra gözlerim kapanır bazı bazı da refüje çarpma tehlikesiyle kendime gelirim ve vazgeçmem düşünmekten. Hatta gözüme toz bile kaçabilir, ki ondandır yaşarması.

Önce eşyalar toplanır, anılardan gizli kaçıp gitmek için çabalanır da bavula sıkışmış bulursun onları. O kadardır işte, sonrası;
şimdi ben yollara düşerim...

Ve,

Sezen Aksu şarkılarını daha anlamlı kılmak benim derdim, yoksa ne işim olur aşk meşkle. Üstelik gözüme toz kaçtı, ondan...

cem ben

12 yorum:

  1. tamam hiç bakmıyoruz
    toz zaten herkese kaçar normaldir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok anlayışlısınız bayan :)

      Sil
  2. sezen aksu sarkilarini daha anlamli kilmak VS. sezen aksu sarkilarinin yasananlari daha anlamli kilmasi.

    tartisilir.

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ikisi de oluyor aslında, biz sezen aksu şarkılarıyla tamamlıyoruz duygusal yanımızı.

      sevgi benden...

      Sil
  3. Ahh ahh zaman zaman o sezen şarkılarına sarılıpta yaşamaya/ nefes almaya devam / mola verdiğimiz zamanlar yok mu.... Benimde gözlerime zaman zaman toz kaçmıyor değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezen bu ülkede herkesin hayatına bi şekilde dokunmuştur diye düşünmektedir.

      Sil
  4. Ah şu tozlar yok mu? :)

    Başka bir şehre mi yerleşeceksin ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır, bayram dolayısıyla aile ziyareti.

      sonbahar ya, rüzgar var ya, toz da oluyor haliyle bolll bol :)

      Sil
    2. Aile ziyareti hem de değişiklik olur o zaman, güzel olur :)

      Sil
    3. inşallah biraz da kafa dağıtmış olurum

      Sil
  5. Cem 'im, kardeşceğizim. Tatili erken başlatmışsın. Gerçi ben de sürekli dolanıp duruyorum ya. Belki yollarda biryerlerde karşılaşırız. Bazen göze toz kaçması iyidir. Gözyaşı niye var ki, gözlere toz kaçsın da akayım diye var öyle değil mi?
    Aktıkça rahatlarsın. İyi gelir. Severim ben göze kaçan tozları. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyfi, hoşgeldinn..

      umarım karşılaşırız bi yerlerde.

      sevgi benden.

      Sil