18 Ekim 2012

YANLIŞ BİR ÖYKÜDEYİM BENİ YENİDEN YAZ

Yalnızlığına sıkıca sarılıp karşılıyoruz hayatı çok zamandır, yok pardon karşılıyorum, sizi bilmem de ''insan yalnız bi canlıdır'' derdi bi arkadaşım.

Şimdi tekrar okusak bi üstte yazdığımız cümleyi, özellikle sarıldığımız yalnızlığımıza dikkati çekerek ve "ne kadar sıradan" diyerek daha da statikleştirsek... çok teknik bu kelam, hayata dalmalı ve;

Bıraktığımız yerde kendimizi bulmak kadar acı bir şey var mı?
elbette, hatta birden çok şey var misal "onu" düşünerek uyanmak ya da bir dolu şey işte. Dünya acımasız malum; ölümler, hastalıklar, ayrılıklar vs.

"Yanlış bir öyküdeyim, ben yeniden yaz" diyor ya ŞU şarkı, çok zaman önce dilime pelesenk olmuştur, msn de, bi forumda ya da herhangi bi başka mecrada hep kendimi tanımladığım yazı olarak kullanmışımdır; bi ihtimal yeniden yazarız bir şeyleri diye ama... şimdi bir yandan bu şarkı, bir yandan BU şarkı çalıyor, aynı anda, ne karmaşa ama. En son Üniversite yıllarında yapmıştım bunu, son ses radyo, teyp ve tv açıp yatağa uzanıp huzuru arıyordum. Bir de gardropta kitap okuma alışkanlığım vardı da neyse, geçmiş zaman...

Bi ucundan tutmazsam hayatın, her şey perişan olacak bu çok belli. Ki sanılmasın çok mükemmel gidişat, sadece bir kaç tık öteye gidecek perişanlık. Yeni bi hayat için alınması gereken kararlar başucumda duruyor ama korkuyorum, o kadar hayal kırıklığı yaşadım ki. Sanırım ilk yapmam gereken karadeniz' den ayrılmak, başka bi şehir, başka bi hayat... evet ilk kararımı uygulamak için düğmeye basmalıyım en azından da nasıl?   hangi şehir, hangi kurum... peki ya karadenizden kopabilecek miyim?

Neyse şahsi problemlerim kimseyi bağlamaz, hoş burası da şahsi bir blog, evet evet kişisel bloglar başlığında değerlendiriliyor. Hiçbir kaygım olmamalı bu konuda...  neyseee.

Bi şiirden, bi melodiden, bi sözden, bi filmden geçirip güzelleştireceğim de hayatı,  olmuyor. Yine mi yanıldı acaba Sezen?

Böyle zamanlar işte, kafamda duman ya da neyse, yazacağım hiçbir şey durumu anlatmayacak. En iyisi...

cem ben, yeni bi öykü lazım bana

23 yorum:

  1. Bıraktığımız yerde kendimizi bulmak kadar acı bir şey var mı?
    Bıraktığımız ve özlediğimiz sevgileri bulamamak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bir çok şey var, hatta daha acısı da var...

      Sil
    2. Günaydın,daha acısı senin için nedir??

      Sil
    3. işte yazıda da dediğim gib, ölümler ayrılıklar ve dahası...

      Sil
  2. Yeni bir öykü.. Galiba benimde aradığım bu. Umarım benden evvel bulursunuz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında var yeni bi öykü ama uygulayacak olan ben değilim sanırım. orda yaradana dua mı etmeli ne...

      Sil
  3. Ne yazsam karar veremedim ,sanki mecburmuşum gibi de neden hissettiysem kendimi...

    Değişiklik iyidir ama sen Karadenizi bu kadar seven (hüzünlerine manzara eden sen) nasıl ayrılırsın ondan bilemiyorum...

    Bir de Karadeniz'den ayrılırsan Marmara denizini gören yerleri de tavsiye etmem buraların da iç açıcı yanı yok çünkü..en iyisi Ege sanırım...

    İç sesinin istediği gibi kal...

    Mustafa Ceceli çalıyor '!Bir doğru kaç doğru''parçası, eğlenceli şarkıymış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankara bi ihtimal ve marmara daha büyük bi ihtimal. doğu marmara.

      Sil
    2. karadenizi çok seviyorum evet ama buraya geldim geleli iyi şeyler olmadı sanırım, ya da ben farkında değilim olan biten güzelliklerin.

      Sil
    3. Karadeniz (benim için tabi) yalnızca gidip gezip dönmek için güzel bir bölge.Sürekli kapalı havası insanın içini de karartabiliyor.Bİr süre bulundum oralarda onun için diyorum...

      İzmit Sakarya tarafları mı? İzmit'in havası iyi değil benden söylemesi,Sakarya'da güzel şehir malum memleketim ama gittin mi yine denize kıyısı olan bir yere git bari de mekan değiştirdiğine değsin..Kararlıyım Ege güzeldir ,gerçi gidip gördüğüm yok da Ege sakinlik ve düzeni anımsatır bana..

      Hakkında hayırlısı tabi,benim ki boş laf

      Sil
    4. teşekkürler...

      hoş konuşup konuşup burda yıllarca yaşayabilirim de. Sakarya' yı bilirim :)

      aslında bi halt bidiğim yok, sadece bir şey yapmam gerektiğini, hayatın akışını değiştirmem gerektiğini biliyorum ama nasıl onu bilmiyorum.

      Sil
    5. en iyisi bu derece derin düşüncelere dalmadığın bir zamanda karar verip alıp başını gitmek.Yoksa akıl insanı hep hareketsiz bırakıyor..

      Sil
    6. en doğrusu bu sanırım. biraz daha sabretmeli, belki değişir her şey ya da birkaç huzursuz eden şey.

      Sil
    7. İnşaallah...Ve unutma (ben öyle yapmaya çalışıyorum) herkes zro dönemden geçiyor zamanlar farklı olsa da..

      Sil
    8. aslında bunun farkındayım, benim endişem geçemeyecek olduğumu düşünmemden. süre de uzayınca...

      neyse, eğlenceli zamanlar da olacak burda vakti gelince, eminim...

      Sil
    9. olacaktır inşaallah..Güzel(kasıt neşeydi) yazılarını okuyacaz ..

      Geçmeyecek endişesini çok ağır şekilde yaşayanlardanım çok iyi bilirim durumu..ama geçiyor..

      Sil
    10. merakla bekliyorum karadeniz' in doya doya tadını çıkartacağım günleri.

      hem bayram da geliyor, mutlu olmalı. en azından tatil :)

      Sil
  4. doğru ama; insan yalnız bir canlı var mı alternatifi...

    Gardropta kitap okuma derken? :))

    Karadeniz'i bırakmak çok zor olacaktır senin için ama değişim/yenilik de iyidir. Belki vakti gelmiştir. Bilmem ki işte %50 ihtimal...

    İhtiyacın olan öyküyü kendin yazarsın umarım en iyisinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet alt bölmesine oturup orda kitap okuyordum. yurtlarda demir dolaplar olur, heh onların içi :D

      karadeniz maceramız zor bitecek dediğin gibi. belki de yaşamaya devam buralarda...

      o oykuyu ben nah yazarım afedersin, yazsam bu yaşa kadar yazardım.

      Sil
    2. Çok ilginçmiş ya :)

      Karadeniz iyidir. Bak biz de Karadeniz de olsak diyoruz hep, Karadeniz'e karşı kahvaltı özlemi çekiyoruz. Aslında nerede huzuru bulabilirsek orada yaşamak önemli olan.

      Öyle düşünme ya. Belli mi olur? Hiç belli olmaz.

      Sil
    3. insan evladı hep öyledir. uzaktan bakınca pek kıymetlidir de yanına yanaşınca burun kıvırır. hoş karadeniz hep kıymetli benim için.

      Sil