18 Ekim 2012

ÖPERİM CANIM

Biraz şunu susturun, sevmediğim halde sıla dinliyorum zaten, gerginim. ya da boşver yaa, yorma güzel aklını canım. Bir de bu canımcılar var;

Merhaba canım
yapma canım
etme canım
canını yerim canım.

o değil de çay içerseniz doldurayım canım. :)

Bak sağ tarafta yukarıdan aşağı inen ve en son gözümü vuran ve gözümü yaşartan bi ağrı var, heh işte o ağrıyı alıp ona sebep olanların bi tarafına sokmak istiyorum, misal kalplerine :)

kalp ağrısı zordur genç adam(lar) ve de kadın(lar)
takıntılı adamlar ya da kadınlar mutsuz yaşarlar evlat
ve mutsuzluk bi hastalıktır
hatta durmadan "ve" yazmak da bi hastalıktır.

Sonra yerinde doğruldu, dosdoğru olacaktı da kamburu engel oldu. Zaten yazının akışı içersinde dosdoğru olma girişimini dillendirmesi saçmaydı, mal olma ihtimalinin yanında kendiyle dalga geçiyor da olabilirdi.

Ne diyorduk;
özlerim abi ben, köpek gibi de özlesem o benim özlemim kimseyi bağlamaz.
yoo bunu demiyorduk ki, kalp ağrısı diyorduk, kalp ağrısı evlat, varsa öyle bi durum doktora git, damar tıkanır kapakçık bir hasar görmüş olabilir..

Ben susayım, dibine vurduğum yazıları taslak halinde bırakayım yoksa toplu intihara sebebiyet verme ihtimalimden korkuyorum doğrusu.

E evet, yayınla, sayfayı yenile, yenile yine, tekrar oku noktası virgülüne bak ya da salla. oku, yenileme hatta.

cem ben, öperim canım öptüre de bilirim .. :)

24 yorum:

  1. :))hiiiiiiihiii.

    normal yazan bloggerlerden korunmak istemiştim:))
    sanırım bu gerçek oldu:))

    Sıla'yı ben de dinleyemiyorum.Boğulacakmışım gibi oluyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesi kaba sesi, dayak yiyormuş gibi hissediyorum kendimi.

      Sil
  2. Öperek küfretmek böyle olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba "canım" Hoş geldin "canım", Naber "canım" :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim canım, sen nasılsan canım, hoşbuldum canım :)))

      Sil
    2. günaydın canım, iyidir canım, ben gittim canım :D

      Sil
  4. Mutsuzluk kesinlikle bir hastalık ve gitmek bilmiyor eğer sen gitmesinde kararlı değilsen...

    Sıla'yı ben de hiç dinlemem ama ''Yorgunum'' şarkısına fena taktım bu günlerde..

    Bu arada geri geldiğine göre iyisin ,güzel haber.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok gidiş amacını gerçekleştiremeyince bari geleyim dedim. aynı taaas aynı hamam...

      iyiyim ama, teşkürler :D

      Sil
  5. Ne güzel demişsin o ağrıyı alıp ona sebep olanların bir tarafına sokmak lazım :))

    YanıtlaSil
  6. "nasıl gidiyor canımmmmmmm?"

    "iyi misin canımmmm?"

    "gittim ben canımmmm"

    bugs bunny..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ben pizza yapmaya çalışıyordum bu bi garip bişi oldu. ay pardon yorum yazıyordum değil mi? :))

      kral arkadaşım benim, güle güle git :)) karöshi' yi sevmem ben pek, en kralı sensin :)

      Sil
    2. hahahahaha..

      aramızda kalsın ama ben pek çok pek çok severim onu. yalnız bir ara msn'e girdik sen yoktun ve dedikodunu yaptık. Karoshi dedi ki; "o kadar yoğunum ki arayamadım da Cem'i". ben de dedim konuştum konuştum ben.

      sebze haşla ye mis gibi sağlıklı sağlıklı desem, tarif etsem yok yapmazsın de mi Cem?.. ye sen, ye hamur işlerini. üşenme pizza yap. ben de yapıyorum bazen pizza. 7 telefon tuşuna basarak yapıyorum yarım saat bile sürmüyor pişmesi.

      kral olmak istemiyorum. başka bişi de bana. çabuk. kral deme. çabukkkk :)

      Sil
    3. vallahi defterden silecek kimse kalmadı, yeni gözdem ayşe söyle ona. daha girmesin o msnye girmesin. :))

      pizzayı da hazır aldım bayan, oturup pizza yapacak göz var mı bende. hiç yemem onla uğraşacağıma, zaten bıkmışım her şeyden.

      kraliçe diyeyim, enişte kral olur minik kızınız da prenses. Oldur mu?

      Sil
    4. tamam sizin kız baya büyük, minik dememek lazım ama olsun. çocuk neticede

      Sil
  7. Ben sila severim yaw :-) canim var canimcim var, var da var :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seven bi dolu insan var evet, iyi müzik yapar da bana fazla kodum mu oturturum edalı geliyor :) korkuyorum bi konserinde şarkı söylerken birini dövecek diye ya da klip çekimlerinde kamerayı kırabilir..:)

      Sil
    2. bi kadına göre fazla iri, narin bi kadın değil ya ondan da öyle geliyor olabilir :))

      Sil
    3. yok iriliği konusunda fikrim yok, tavır olarak sert. bakışlar falan. şarkı söylerken de öyle.

      Sil
  8. Canım değil o Cnm olcak :D öyle kullanılıyor bir de nedense :D

    Çay olur bak; hararet aldığından değil de hiç yoktan iyi hissediyor insan. Neydi bu? Placebo teksi mi? Sanırım.

    Bi başka blogda görmüştüm şunu, yazıyı okuyunca da yine aklıma geldi :)

    "Benim hayatım, benim seçimlerim, benim hatalarım, benim sorunlarım, benim yalnızlığım. Yani özetle sizi ilgilendirmez" Charles B.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha cnm değil mi o? :D

      gel evlat, çay içerken ne olduğuna karar vermesi daha kolay olur.

      evet evet hepsi benimse kimse bulaşmasın bana. teselli edici söylemleri beklerim her zaman tabi.

      Sil
    2. Abi "teksi" nedir ya :) "Etkisi" olacak o :)

      Sil
    3. olur öyle şeyler :)

      Sil