18 Ekim 2012

ÖPERİM CANIM

Biraz şunu susturun, sevmediğim halde sıla dinliyorum zaten, gerginim. ya da boşver yaa, yorma güzel aklını canım. Bir de bu canımcılar var;

Merhaba canım
yapma canım
etme canım
canını yerim canım.

o değil de çay içerseniz doldurayım canım. :)

Bak sağ tarafta yukarıdan aşağı inen ve en son gözümü vuran ve gözümü yaşartan bi ağrı var, heh işte o ağrıyı alıp ona sebep olanların bi tarafına sokmak istiyorum, misal kalplerine :)

kalp ağrısı zordur genç adam(lar) ve de kadın(lar)
takıntılı adamlar ya da kadınlar mutsuz yaşarlar evlat
ve mutsuzluk bi hastalıktır
hatta durmadan "ve" yazmak da bi hastalıktır.

Sonra yerinde doğruldu, dosdoğru olacaktı da kamburu engel oldu. Zaten yazının akışı içersinde dosdoğru olma girişimini dillendirmesi saçmaydı, mal olma ihtimalinin yanında kendiyle dalga geçiyor da olabilirdi.

Ne diyorduk;
özlerim abi ben, köpek gibi de özlesem o benim özlemim kimseyi bağlamaz.
yoo bunu demiyorduk ki, kalp ağrısı diyorduk, kalp ağrısı evlat, varsa öyle bi durum doktora git, damar tıkanır kapakçık bir hasar görmüş olabilir..

Ben susayım, dibine vurduğum yazıları taslak halinde bırakayım yoksa toplu intihara sebebiyet verme ihtimalimden korkuyorum doğrusu.

E evet, yayınla, sayfayı yenile, yenile yine, tekrar oku noktası virgülüne bak ya da salla. oku, yenileme hatta.

cem ben, öperim canım öptüre de bilirim .. :)