20 Ekim 2012

ÇOK YÜKSEKTEN DÜŞTÜM BEN DİYOR CEM ADRİAN

Ne de güzeldi...
Öyle mükemmel zamanlar oldu mu?

Uykum var; uyuyabilsem, günlerce uyanmayacak kadar çaresiz gibiyim.
Ve bi hayalle konuşmaktan, hayallerimle boğuşmaktan, yalnızlıkla sevişmekten ve hüsranı işaret eden bi dolu kelimeden, işaretten vs. sıkıldım.

Yeni bi ev, yeni bi araba, yeni bi bi bi bi  neyi yenilesek huzur çalar kapıyı;
yeni bir hayat; yeniden yazılmış, süslü kelimelerle özenerek yazılmış, içine bi ömür süren bi aşk yerleştirilmiş, yeni bi hayat, huzurlu bi hayat...

14 Şubat 1978 yılında doğmuş, hala bekar olan ve kesinlikle evlenmeyi düşünmeyen bi şahs-ı muhtereme sorulan; hiç mi evlenmedin? evlenip boşandın mı? e ama geç kalıyorsun, neden evlenmiyorsun? gibi soruları rulo yapıp aklınıza sokun ey faniler. Evlenmiyorum çünkü;....

cevabı o kadar karışık ve uzun ki, değmez...

Bekar olduğu halde aşkı önemseyecek kadar da taşlanması gereken bir adamım ve özledim bi zamanları...

ah o karanlık şehirler...

Yeni bi hayat yazmanın imkansızlığı ortadayken, şimdi ne yapsak yeniden huzur çalar kapıyı?
Pardon yeniden mi dedim?

cem ben, çantası toplandı ve yolculuk vaktinde.

18 yorum:

  1. Evlen Cem sen evlen. Senin sorunun aşk ve yalnızlık. Aşkını bulunca geçecek bu sıkıntılar. :D Her gidiş, her kaçış da insanın kendini daha iyi tanımasıdır. O yüzden bazen kalmak değil; gitmek gerekir ve asla gidene kal denilmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oysa ben de ben giderken kal diyenleri seviyorum. şartsız bi ömür kalabilirim böyle biriyle :D

      Sil
  2. Aşkı önemsediğin için şu anda kafana kocaman bi taş fırlattım..Kafan yarılsın emi :):):)

    YanıtlaSil
  3. Umudun bitmesin, dilerim güzel günler çalar kapını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi halt olmaz bize gelecek günden. alışmalı böyle yaşamaya ve beterini düşünüp şükretmeli.

      Sil
  4. eyi yolculuklar cem vs.sakın ha evlenme sakınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana bi ad bulalım biz önce, benim evliliğe sonra karar veririz. adsız olmaz...

      Sil
  5. Tanık olunacak, merak edilecek, yaşanıp görülecek, düşülüp kalkılacak, okuyup geçilecek, yola devam edilecek.

    Ve;

    Geçmiş için üzülme çünkü artık yok, gelecek içinde endişelenme çünkü henüz yok.


    (Neden şimdi böyle şeyler yazdı ki fakir? Herkesin bi' dönem başkalarıyla, kendiyle, otla, botla bir derdi illâ ki olmuştur :)

    Ben Sessiz ve Sonsuz; Carpe Diem )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar aşmış olsam keşke. ben teee 20 yıl öncesine bile üzülürüm hala :))

      nasılsın carpe diem

      Sil
  6. Tatlı Cem'im benim, huzurlu değişim en iyi başlangıç noktası kendimizdir. Birşeylerin değişmesi için önce kendimizden başlamalıyız sanki. Sana iyi yolculuklar dilerim. Mutlu ve keyifli bir tatil dilerim sana kardeşceğizim :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah heyyfi, nasıl içten ve samimi yazıyorsun. teşekkür ediyorum ben de... çok saol.

      Sil
  7. sen yine de "asla" deme..
    aşk öyle bir şey ki..
    neler yaptırır insana.. bir bakarsın bir masa başında oturuyorsun yanında beyazlı bir kız sen smokinle
    sen sen ol asla "asla" deme ;)
    -- ee tecrübe konuşuyor herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki ''asla'' demeyeyim imkansız diyeyim. olur mu? :))

      haaklısın, hayatın ne getireceğini bilemiyoruz.

      Sil
  8. Ne de güzeldi...
    Öyle mükemmel zamanlar oldu mu?

    Uykum var; uyuyabilsem, günlerce uyanmayacak kadar çaresiz gibiyim.
    Ve bi hayalle konuşmaktan, hayallerimle boğuşmaktan, yalnızlıkla sevişmekten ve hüsranı işaret eden bi dolu kelimeden, işaretten vs. sıkıldım. Beni anlatmış gibi olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman kadersizliğimize mi kaldırsak çay bardaklarını :))

      Sil
  9. Aşka aşıklık var biraz sanırım. Evlilik o yüzden düşünülmüyo :)

    Her şeyin hayırlısı artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşkı uzaktan seyredeyim artık diyorum, beni yoruyor...

      Sil