18 Ekim 2012

ARTI ONSEKİZ

O son seviştiğimiz geceydi,
biz en son gece mi.....
Uykum var ya da sarhoşum ya da aklım...
Avaz avaz bağırıyor birisi, ya da birileri ya da birisi vokalleriyle...
yok sade kendi; yalnızlıkkkk, öldürüyor seni, öldürüyor beni...

İnsan kahrediyor yerli yersiz ve küfrediyor belki. sonra;
kahrediyor, küfrediyor ve belki kelimelerinin hayatında ki yerini, sıradanlığını ve ne kadar sıradanlaştığını düşünüyor,
da hiç yoktan iyi sevişiyor, en azından ''belki'' kelimesiyle.
Ah bilsen ne kadar inşaata çekmelik bu hayat
en olmadı dağa kaldırmalık, ki kendileri, yani bildiğin hayat beni sıkıldıkça....
ya da hayallerime tecavüz eder
ya da...
hayat beni sıkıldıkça s.... anladın mı?

şerefine dünya ya da pardon şerefsizliğine
Bu efkarlı şarkıların altyapısında kullanılan bütün telli çalgıların telleri kaçsın gözüne dünya
ve acı çek
ve beni anla
ve kahrol...

ve aşk
sildim seni çok zaman önce defterden, zorlama....
ya da
her zaman ki gibi yine geç arkama

cem ben,

Uyarı : bu yazıda kullanılan bazı harf, üç nokta ve hayaller 18 yaşından küçüklere uygun olmayabilir, ihtimaldir.
Not : aklıma yapılan tadilat dolayısıyla bir kaç gün yazamadım, bu büyük eksikliğinizi gidermek için elimden geleni yapacağım emin olunuz. :) ha tadilat mı, bi halta yaramadı, bıraktığım yerdeyim yine)

22 yorum:

  1. Hep oyle, hic bir zaman hic bir halta yaramiyor. Bknz tecrube

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yok olmalı, bu şekilde geçmez hayat, gerçekten.

      Sil
    2. gitmelerin yaninda goturduklerin olmazsa o zaman yok olmak bir ise yarar .. aksi takdirde redbull kanat verse bile bos

      Sil
    3. peki ne yapalım da mutlu olalım?

      Sil
  2. Hoşgelmişsiniz o halde. :)
    Hayata küfretsen de anlamaz. Sadece sen küfürbaz oluverirsin o kadar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler...

      o zaman yineleyeyim, gerçekten bu şekilde çekilmez bu hayat. bir şey olmalı ama ne?

      Sil
    2. O şeyi, benim, onun bunun demesi ile bulamazsınız ki. Klasik olacak ama bunu istemeniz gerek. O an o çıkışı, o istediğiniz şeyi görebilmeniz muhtemeldir bence. İstemezten kastım, görmek. Görmeyi bilebilmek bence. Bunu kendimi hesaba katarak söylüyorum, yanlış olmasın. Bana göre ben tam istemiyorum bazı şeyleri. İsteğim tam değil, uğraşamıyorum. Bu yüzden adıma uyuşuk dedim zati.
      Bu kadar. Saygılar.. :)

      Sil
    3. şimdi aslında yol-yöntem belli, yapılması gerekenler belli ama bunu yapabilite sıfır. Velhasıl boş yere birilerini yormaya gerek yok senin dediğin gibi ya ben becereceğim bunu ya da ben...

      teşkür.

      Sil
  3. Günaydın,ziyaretin için teşekkür ederimmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın, ne demek efem zevkle.

      Sil
    2. Zevkini kaybetme o zaman :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. bir an önce kurtulmam lazım bu durumdan.

      Sil
  5. artıonsekiziyidirbazen.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu günlerde iyi olmadığı kesin

      Sil
  6. Bende nerde bu diye merak etmeye başlamıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kendimi merak etmeye başlamıştım, aslında hala merak ediyorum.

      Sil
  7. Aşk ondan vazgeçtiğinde kapına dikilendir. Yokmuş gibi davranmalı, bazen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öyleyse ben hiç ciddiye almayayım şu gereksiz duyguyu. :)

      Sil
  8. ve acı çek
    ve beni anla
    ve kahrol

    diyoruz ama
    dünya hiç oralı olmuyor gibi; her zamanki gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de ona daha kötü şeyler yaparız o zaman. ne bileyim kafasına balyozla vururuz :)

      Sil