30 Ekim 2012

HALA AYNI

Şekeri biraz fazla, her zamanki kahve karışımım oysa. Şimdi bir yudum daha alıp, rüzgarına daldım şehrin. Tarifi mümkün olan ama, yazdıkça anlatamadığımı düşündüğüm bir hal içindeyim. Bi hayal dünyasında, ayaklarım yere basmadan, bi sis bulutuyla birlikte yaşıyor gibiyim. Nedeni muamma bi durum var kapımda. 
Adına yalnızlık diyelim istersen 
ya da ayrılık 
ya da aşksızlık 
ya da mutsuzluk 
ya da yanlış öyküler 
ya da korkular 
ya da...

Belki de ilk kez yüksekten bakarken zemin dikkatimi çekmeye başladı, sertliği hakkında fikir yürütür oldum misal, sonra uçmak nasıl bir şey acaba diye düşünüyorum bazı bazı, yere çakılmadan uçmak. En mutlu uyandığım rüyalarım uçtuğum rüyalarımdı. Ne huzur ama...  Sahi ben en son ne zaman huzuru yaşadım?

ADALETSİZ DÜNYA

Aklımdan atamadığım çocukluk ve ergenlik sonrası bunalımları da olabilir zaman. Ki "bunalım" kelimesi içine kusulmuş bi leğen suyu hatırlatır hep, ve kullanmak istemem yeri gelmedikçe.

Sonra, gerçekten buraya telefon numaramı yazsam rastgele ve yeni insanlar katsam hayatıma çok mu çılgınlık olur. Kaldı ki, zaten çıldırmanın arifesinde geziniyorum şimdi ve çaresizlik hali bu yaptıklarım, yaşadıklarım, yazdıklarım...

Neticede mutsuzum, hepsi bu...

cem ben, hala aynı..



19 yorum:

  1. Sen neler çekiyorsun bilemem ama hüzünlü yazılarını seviyorum. Madem konuşmamız fayda etmiyor Hüzün Kovan Kuşu gönderiyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden yorldun...Ayrıca hepimizin hüzün kovan kuşuna ihtiyacımız var tek senin değil. Sen sadece kendini çok dinliyorsun, geçmişine çok takılı kalıyorsun. Geleceği de çok düşünüyorsun gibi. Öncelikle ne istiyorsun onun cevabını bul. Ki bu en zor şey.

      Sil
    2. ne istiyorum?

      huzur...

      Sil
    3. O zaman huzurlu olmanı sağlayacak şeyi bul.

      Sil
  2. Sevgili Cem yalnız mı yaşıyorsun bilmiyorum ama bensana oyunlarına karışacağı bir çocuk bulmanı ve onunla oynamanı önereceğim. Biliyorsun sık sık benzer haller gelir bana da ta ki ida yanı başımda belirene kadar sonra ara verilir hüzne, bunalıma. Farkında bile olmadan olur hem de.
    Ben sana çoluk çocuğa karış demiyorum parka bile gitsen olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yalnız yaşıyorum. denerim ama...

      teşekkürler.

      Sil
  3. İnsanın ayak basabildiği, adım atıp, ezip geçebildiği hiçbir yerde adalet olmadı, yok, olmayacak. Şimdilik öyle görünüyor. İnsan yok eden bir varlık. Yaratanı, yeteneği olanı, varlığı ile ışıldayanı, kendi isteği dışında kendi kendine var olmayı başaran ve kendi ayakları üzerinde başkalarına mahkum olmaksızın durabilmeyi başaranları silip yok etmenin çekiciliğine kapılmış. Budur bildiğim. Yanılıyor olmayı isterdim. Ama o zaman koca bir ömür boşa geçmiş olacak. Varsın olsun. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece insan kaynaklı mı adaletsizlik acaba?

      ki insan fena bi yaratık, bu çok doğru, ama...

      Sil
    2. insan dışındaki canlılarda adalet var. Doğa belki adaletsiz, ama o da seçsin biraz tabii... Seçici olsun..
      Maksat torba dolsun
      Kalan sağlar bizimle olsun :)

      Sil
    3. en güzeli o vladimir, kalan sağlar bizim olsun beeee... saol...:)

      Sil
  4. Hep ve sadece rüyalarında uç tamam mı!

    YanıtlaSil
  5. Yorumları da okudum ve sadece insan kaynaklı mı adaletsizlik diyorsunuz ya, işte asıl sorulması gereken soru o.İster doğanın bir parçasıyız diye kabul edelim ister yaradan`a sığınalım. Adaletsizlik diz boyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir durum var değil mi?

      bu noktada inançlar devreye giriyor; inanıyorsan yaşıyorsun bi şekilde, sağlam inanıyorsan. ha yok inanmıyorum dersen durum kötü.

      Sil
  6. Yapmadığın şeyleri yapmayı dene..asla yapmam dediğin şeyleri yapmayı dene senden umulmadık şeyler yap ya da..Kendini değil önce başkalarını şaırt sana bakışları değişsin sen de eğlen bu durumdan..Deli mi derler boşversene delilik o kadar da kötü bir şey değil...

    Sana fikir (akıl değil) verecek değilim hayatın içindeki o çıkmaz sokaklardan birine balıklama dalmışsın çıkarsın umarım..Bilirim bu durumu sadece ama nasıl çıkılacağını bilmiyorum ben bir şekilde çıktım gibi gibi..Aşık olmayı dene diyecem keşke denemekle olsa..ama işe yarayacağına eminim..

    Tlf numaranı yaz bu da bir deliliktir kendi çapında, belki işe yarar..İŞe yararsa lütfen bizleri de haberdar et

    Nasılsın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi daha iyiyim ki son yazdıklarımdan da anlaşılacaktır. bende çıkmazlar bitmez pabuc ama düzelecek her şey çok umutluyum.

      teşekkürler, sen nasılsın?

      Sil
  7. İşte o bahsettiğin çaresizlik ve mutsuzluk yine damarlarımda dolaşıyor.Böyle durumlarda alıp başımı çookk uzaklara beni tanımayan insanların olduğu şehirlere özelliklede deniz kenarında bir yere gitmek isterim.Ama hiçbir zaman bu rüyamı gerçekleştiremedim oda ayrı bir konu:)
    Hani demişsin ya yeni insanlar katsam hayatıma.Bir dene bence çokta iyi gelecek.Denemekten ne kaybedersin ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemekte fayda var bence de. yeni insanlar tanıma gücüm de yok gerçi ya neyse...

      deniz iyidir..

      Sil