1 Ekim 2012

KAPKARA

Bak şimdi sen o yorumlarda geyiğin dibine vurup, hemen üstünde yazdığın yazılarda efkar, hatta eşeğin kulağına su kaçıracak dozda efkar yazamazsın, hadsiz.
-Sensin.
.sensin
-hadi lan

Kahvemi getirin, hizmetçileer, kolu komşular kahvemi getirin.
Kahve mi, getirin?
o zaman, o kahveyse ve zaman o zamansa getirin.  saçlarından yolarak getirin.
Yakalayın hayatı, saçından tutun, çevirin yüzünü, ağzını burnunu patlatın, gözünü oyun, burnunu ısırıp, sağ kulağını kopartıp da götürün, getirmeyin beeee götürün diyoruz. götürrrrrr

Hay pazartesi gözünü tırmalasın kargalar, bir de kartallar yüksek uçar.
Donuna kadar siyah giyinmiş bi mahlukatın pazartesi gününden çok da bir şey beklememeli arkadaş.

yarın 2 Ekim değil mi?
evet evet yarın 2 Ekim.
2 ekimmm
2 ekim mi?
neyse, öyle işte :))

Ben Sezen Aksu-Akşam Güneş i dinliyorum bu ara, siz de dinleyin isterseniz. Ha arabesk dinlemem ben, o bizi bozar diyorsanız acil servis-hey bebek dinleyin. o da iyidir...

cem ben, kapkara yok yok benimki en kara

22 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=mlT9bDtWQTs

    Nedense bu kadının şarkı söyleyişini seviyorum.
    Kaçtım ben...
    Arabesk bundan böyle arabesk..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şevval sam, evet. ona da sarabilirsin bu ara.

      Sil
    2. Cık..değil.Evet itiraf ediyorum Ayşe özyılmazel.
      Annesini severdim ama Şevval Sam şarkı söylemesindi diye düşünmüştüm bir aralar.

      Arabesk dinliyorsam Bilki sadece Orhan Gencebay çalıyordur müzik çalarımda:))

      Sil
    3. şevval sam mükemmel şarkı söyler bence. tabi zevk meselesi. arabesk değil de karadeniz müziklerinden oluşan albümü süperdir. o zaman orhan gencebay için yapılan albümde sezen aksu akşam güneşi ya da orda da şevval sam.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. yok benim doğum günüm 14 şubat.

      Sil
  3. kolu komşular; konu komşu

    Kahve mi, getirin?; mi birleşik

    Donuna kadar siyah giyinmiş bi mahlukatın pazartesi gününden çok da bir şey beklememeli arkadaş.; "mahlukat çok da bir şey beklememeli" ya da "mahlukatın pazartesi gününden çok da fazla bir şey beklememesi lazım"..


    bariz ortada pislik yapmaya geldim. olmaz böyle kuru kuru "kapkara". koyacaktın kaplara fotonu da alem kara görecekti.. haydi düzelt şunları. çok konuşma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah be pandora hadi kahvemi getirin ile kahve mi, getirin? arasındaki farkı "mi" nin ayrı olmasından anlamadın, hemen akabinde gelen virgül ve soru işaretindende mi anlamadın.

      kahvemi getirin ile
      kahve mi, getirin? farklı şeyler :))

      Sil
    2. konu komşu kısmında bi gözden kaçma olmuş ama düzeltmeyeceğim :))

      Sil
    3. haaa fotoğrafff.. ekleyemem şuan, o an bi an..

      Sil
    4. ben ekleyeyim :) link ver bloguma.. ahahahaha. ya da;

      "heyyy millettttt haydi benim blogaaaaa" :)

      Sil
  4. konuşma bee... hatanı kabul et işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e peki kabul edeyim, suçluyum hatalıyım :)

      Sil
  5. Ruh hali değişkendir. Aynı anda hem gülüp hem ağlayabiliyorken neden yorumlarda mutlu postlarda efkarlı olunmasın ki. Neyse neyse yaram yok üstüme alınmadım. Sıkıntılıyken yorum yapmam zaten oturur derin bir nefes alır ve geçmesini beklerim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamen kendime yazıldı o cümleler. yazılarım ve yorumlarım arasında müthiş çelişkiler vardır.

      Sil
  6. Ben yazılarını özlemişim.sevdim yine bunu da
    Cok yazmışsın girmiyordum pek bi çok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet durmadan yazıyorum bu ara, yazma nöbeti geçiriyorum :))

      Sil
  7. maem arabesk
    tam olsun be yaa
    böyle olsun mu?
    olsun

    http://www.youtube.com/watch?v=PConji0mKP8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al sana arabesk diyorsun. hatta arabeks desek ya :)

      Sil