7 Ekim 2012

PAZAR

Cem Adrian çalıyordu, elimdeki bıçak orta parmağıma batmış, kanayınca fark ettim. Sonra acımı paylaştım şehirlere; Ankara, istanbul... Ve gidişlerim geldi aklıma, yıka döke gidişlerim, kaçışlarım, yok saydıklarım, unuttuklarım, unutamadıklarım ve en çok Ankara... ve yıkıp döküp gidenler...

Cem Adrian çalıyordu, mutsuz değil de yorgundum daha çok, bitmesi gereken bi işi bitirmiş de istirahate çekilmiş gibi, biraz dalgın, biraz  eski zamanlarda fakat mutsuz değil, hüzünlü daha çok, sonbahar gibi işte...

Cem Adrian çalıyor, karadeniz' e karşı yapıyorum kahvaltımı yine, yalnız...

Cem Adrian....mutlu yıllar, mutlu yıllar sevgilim. Sensiz kutlar, bu gece tüm aşıklar. Çok yalnızlar...

cem ben


8 yorum:

  1. cem'in albumu fazla olmus. tek dinleyebildigim son zamanlarda. diger her sey biraz fazla geliyor.

    elimdeki bicak kalbimin en orta yerine batmis, kanayinca fark ettim. sonra acimi paylastim ulkelere, ingiltere, turkiye... ve gelemeyislerin geldi aklima, gelemedikce daha cok kanayan kalbimin orta yeri, yok sayamadiklarim, unuttuklarim, unutamadiklarim ve en cok kadikoy... -yazdiklarin, yazdiriyor kalemime kimi zaman.

    sevgiler cem, sevgiler...

    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kendini tekrar etmeye başladı cem adrian ama gzel yine de...

      uzakta olmak zordur...

      Sil
  2. Yeni albümüyle beraber tüm takipçileri aynı ruh hallerine büründük sanıyorum. Dillerimiz de '' Mutlu Yıllar '' nakaratı, parmaklarımızda bu sabah sizin parmağınızdakine benzeyen kesikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi son zamanlarda kendini tekrar ettiğini düşünüyorum ama güzeldir cem adrian...

      Sil
  3. Sezen den Cem Adrian'a doğru bir geçiş söz konusu bu aralar.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezen' den vazgeçilmez tabi. bugün yine sezendeyim misal.

      Sil
  4. Cem yalnız başına karadeniz'e dönük kahvaltı yapamayanlarda var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani?

      kahvaltı kısmına mı üzülmeliyim, ki o kısmı gerçekten üzücü...

      Sil