19 Ekim 2012

VS

Yanımdan insanlar geçiyor, bazısı durup elini uzatıyor tokalaşıyoruz. Günaydın, iyi günler v.s. diyorlar. Zoraki bi tebessüm bile yerleştiremiyorum yüzüme. Kalabalığa inat en damar şarkıları seçiyorum kendime. Bi Nazan Öncel çalıyor, bi Sezen Aksu, bazen eski zamanlardan kalma bi...  Ve o şarkı; Bedouin Soundclash... Bu ara seni hatırlatıyor bu şarkı bana vs.

Bi v.s. eksik kalmıştı dilimde. Nedendir bilinmez kendisiyle olan muhabbetim. Söyleyecek-yazacak çok cümlesi olup da yazmamayı seçen bi adamın ruh hali bu belki de,

ya da;  v.s.

Kelimeler var, bi kısmı midemde, yok hayır bütün gövdem kelimelerle dolu boğazıma kadar bütün uzuvlarım kelimelerle dolu ve nefes alamıyorum. 18-20 li yaşlarımda kapımı çalan bir hal çalıyor yine kapımı ve gitmek istiyorum, durmadan gitmek, ardıma bakmadan gitmek de...   Olmuyor..

Ezberlediğim hayatı yaşıyorum ve içimden bir ses ezberi bozmam gerektiğini söylüyor ama...
Ne ne yapacağımı biliyorum ne de ne yaptığımı, boşlukları üç noktayla dolduruyorum,

ya da

v.s.


cem ben, vs.

8 yorum:

  1. Yazılacak çok şey var, biraz hit biraz arabesk bir acı bu.
    Hüzünlerini tuzlayıp turşuya mı yatırıyorsun sen hep.
    Bazen salla gitsin, takma vs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üst üste geliyor da bazen, turşuya gerek kalmıyor.

      Sil
  2. Burası hep hüzün kokuyor.
    Biraz neşe lazım diycem ama biz kova burçları hüzün olmadan yapamıyoruz sanki. Biz hep hüzünüz gibi...

    Bir başka saptamam da şu ki: her insanın ya da belki bizim burçlara hastır bilmem; bazen gitmek isteği yapışıyor yakasına

    Neyse işte
    Doğacak ya yeni gün bir kaç saate; aydınlanırken yer yüzü aydınlık getirsin sana da... Aslında hepimize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heh işte beni anlasa anlasa bi kova anlar. ben sıkıldıkça giderim abi, sonra da üzülürüm. ne olacak bizim bu halimiz.

      Sil
    2. Bizim bu hal ebedi gibi; ne yazık ki :)

      Sil
    3. çekeceğiz yani ve çektireceğiz. yok yok değişmek lazım. yükselenim ne acaba yav, ona mı sığınsam. o da kovaymış bak sen işe o zaman

      Sil
    4. Oda kovaysa tamamdır artık :))
      Geçmiş olsun mu deriz; hayırlı olsun mu bilmem :D

      Sil
  3. koyu kopkoyu hüzün bırakan dalgalarla dolu bir denizin var sanki sürükleyip bırakıyorsun hüznünü kumlara ve biz bu dalgaların ıslattığı kumlarla yaptığın kalelere bakıyoruz sanki.
    öyle bir his oluşturdu içimde bu yazı söyleyeyim dedim işte.:)

    YanıtlaSil