11 Ekim 2012

GÜLÜMSE!

Şimdi ben sinsice iki satır yazıp gitsem, siz de sinsice okuyup kalsanız. Hasılı gidenlerden yoruldum arkadaş ya da bırak arkadaş kelime oyununu sadede gel.

Sezen dinliyorum yine, ki kararlıyım kusana kadar dinleyeceğim. ''Seni kimler aldı kimler öpüyor'' diyor cama vuran yağmur damlalarının sesine eşlik ederek. Evet karadeniz' e yağmur yağıyor, ne romantik. Bir de aklımın aynı kuytularında dolanmasaydım hep... ne ala...

Bak şu ara küfretmiyorum sana hayat, sükunetle karşılıyorum edepsizliğini. Cama vuran yağmur damlası diyorum, sezen diyorum, şimdi gülümse diyorum, romantik diyorum ama ''s.git başımdan, fahişe'' demiyorum ya da aile bireylerine ağzıma geleni söylemiyorum. Dedim ya sükunetle karşılıyorum edepsizliğini hayat.

Belki şehre bir film gelecekmiş ya ve iklim akdeniz olacakmış ya, umudumuz buymuş ya, o zaman biz de bekleriz. Play tuşuna tekrar basar, camda yağmurun sesi ve sezenimizle bekleriz; tebessüm ederek bize gülümseyecek hayatı...

Siz yine de hayatı sorgularken....

Ya da siz yine de hayatı sorgulamadan yaşayın ne de olsa sazlarımız vardı, ırmaklarımız vardı, çakıl taşlarımız vardı bizim, hadi gülümseyin. Benim biraz işim var...

cem ben, bir güzel ormanı bekliyor

20 yorum:

  1. Bir güzel orman için neler verilmez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur belki diyorum ama insanın ve dünyanın gidişatı bundan çok uzak.

      Sil
  2. Ya diyorum ki; aceba sen bir süre Sezen dinlemesen mi :)) Onun dinlemekten oluyor olabilir mi hüzün denizlerinde yüzmelerin..O değil de havalar da soğudu hasta olma dalarken,yüzerken..diye de korkunç bir yorum yazar giderim....

    ben de pabuç, yazamayan ama okuyabilen blogger..memnun oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bi süre sussam aslında, yazmasam sanal dünyadan kopsam. belki bu bana iyi gelirdi.

      hangimiz edebiyat abidesi Allah aşkına. istisnalar dışında zaten kendimizi anlatıyoruz sadece. farkımız yok yazmak konusunda.

      Sil
    2. ah bi becerebilsem...

      Sil
    3. aman diyim cem!!!
      susmak yok!
      ağzını burnunu kırmaya devam hayatın, gidişhatın vs...
      rahat ol!
      hadi bu da benden bir damar olsun ama ağlamak yok ha :))
      http://www.youtube.com/watch?v=HIj2LN3Qh0k

      Sil
    4. e şimdi sezen' i dinlet bana sonra üzülmek yok de :)

      Sil
  3. Bence içten söylenince hemen etkisi gülüyor bu cümlenin.
    Sonra hadi amaa.. derken gülümseyiverirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gülmeden yana da sorunum yok aslında. 1 saat sadece gülüp 1 saat kahretmek gibi meziyetlerim var.

      Sil
    2. O da güzel. İkisi de lazım bence, nihayetinde insana. :)

      Sil
    3. da bu kadar sık aralıklarla değişiklik yoruyor; beni de insanları da...

      Sil
  4. Kusana kadar dinlemek...Sendede sanırım biraz takıntı problemi var. Yanlış anlamayasın bendede var bu durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru tespit, hiç yanlış anlamam. takıntılıyım maalesef.

      Sil
  5. "Ya da siz yine de hayatı sorgulamadan yaşayın ne de olsa sazlarımız vardı, ırmaklarımız vardı, çakıl taşlarımız vardı bizim, hadi gülümseyin. Benim biraz işim var..."

    acı bi gülümseyiş sanki kötü bir tat bırakıyor insanın ağzında.ama susma yine de ormanı beklerken yaz sezen dinlerken yaz türkü dinlerken yaz cem sen yazmaya devam et olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazalım beee, başka ne yapıyoruz ki şu hayatta...

      Sil
  6. Bloguna her gün 2-3 yazı giren Cem nerelerde ? Kayıplara mı karıştı ,hayırdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi tadilat oldu, yok denendi ama olamadı.

      Sil
  7. İstediğin ormansa seni bizim köye götürelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zekice bi öneri, dikkate alırım.

      Sil