3 Ekim 2012

SESSİZ ÇARŞAMBA

Olmadı karaya çekeriz hayatı. 
biraz daha zorlarsa darağacına
ya da
iyidir deniz ve gökyüzü 
bu da bize yeter (mi?)



dünden bi farkı yok, yine sırtımdan gördü beni ve gölgemi sonra. Ben yine gittim, en çok kendimden.


Ve bi üst satırlardan bağımsız...
Sonra mavi de çalar kapıyı yeşiliyle. 
Aşk yoksa huzurlu bi hayat vardır yaşanan, 
eyvallah dünya...


Ki alex' in gitmesiyle ilgili tek bir satır bilmeyen bir Türk genci duruyor karşında, 
ben olsam kıymetini bilirdim.


geriye dönüp bakınca...
neyse en güzeli bakmamak, hadi deneyelim.


Gitgide silikleşir yazılanlar , beli bükülür, anlamını kaybeder, üstünü çizer yaşananlar. Sonrası  bi dolu nokta. ......


cem ben, ne sessiz bi çarşamba

15 yorum:

  1. ben yazmışım gibi yine. ah cem,

    cem sen, hep biraz luna'ca. :) ya da, luna ben, hep biraz cem'ce.

    olmadı mı? cıks, olmadı. ama sen anlamışsındır alt metni.

    çarşambalar, cumartesiler ve diğerleri, günler neden böyle bize?!

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu pek kıymetli bir şey aslında. aynı dili knuştuğun insanların varolduğunu bilmek. cem biraz lunaca ya da tersi ya da ahmet mehmet fark etmez, değil mi?

      konuşabilmek kıymetli.

      Sil
  2. öyle cem. kesinlikle öyle. ilk yazına denk geldiğimde, bu yazı benden -yüreğimden çıkmış hissine kapıldığımda- ilk hissettiğim buydu. değerli, hem de çok. çoğalırız umarım. ve daha bir anlaşılır olur böylece dünya.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım da bu söylemlerle daha anlamlı pardon anlaşılır olur mu dünya?

      ne olursa olsun, bugünden iyi olur ama değil mi?

      Sil
  3. son birkaç haftamdan iyi olacağı sanırım kesin. özlem kesif bir koku gibi yüreğime yayılmakta. birilerinin gelip dağıtmasına ihtiyacım var.

    senin gününün matlaştıran, her ne ise, işler yoluna girsin dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat böyledir. Sonra bi sabah bi bakarsın huzurla uyanmışsın. o sabah da var, olacak...

      Sil
    2. "hayat böyledir. Sonra bi sabah bi bakarsın huzurla uyanmışsın. o sabah da var, olacak..."

      Budur!!!

      İki güzel insana..
      Lunaca Cem ..Cemce Luna..
      Hoş ..
      Aslında hep benzer dilleri konuşuruz ..Anlamak isteyenler için..

      Sil
  4. Ben darağacına çekme taraftarıyım. :) :)

    YanıtlaSil
  5. en özgün yazan blog burası sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iddialı...

      teşekkürler.

      Sil
    2. öyle öyle :) Gördüğüm en enteresan yazarlardan birisin(blog aleminde)

      Sil
  6. Hayat çekiyor darağacına genelde ama, denemeli yine de...

    aşk hayatın huzursuzluk hali gibi, sanki

    bi de alex'e ayıp ettiler ya konuyu pek bilmiyorum ama yine de az kıymet bilmeyi öğrensin şu takım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o alex işini ben bilmem beyim bilir :D hehehehe

      Sil