6 Ekim 2012

EKSİK GÜN

Birden eski zamanlar geldi, çok eski değil... Kabuslar, onlar da geldi. İhanet geldi, kabına sığmadığın zamanlardı.

Sabah hayallerim vardı bir de, eskiye takılıp kalmış hayallerim. Tutup kolundankapı dışarı atamadığım hayallerim.. yeni hayallere yer kalmadı.

Sana uyandım bu sabah, kabuslarıma ve eski zamanlara da, çok eski değil. Özledim, kendime küfrede küfrede özledim, kendime küfrede küfrede yazdım özlediğimi biraz önce. Resmine dokundum yine, dudaklarına yanaklarına, çenene ve öptüm dudaklarından inanır mısın?

karadeniz' e karşı kahvaltı yapmış mıydık biz hiç senle?

Bu sabah eksik kalan yanımıza uyandım tamamlama özlemiyle.

Sonra başka ten kokuları karıştı araya, sonra başka aşklar!! geldi geçti belki, sonra sonra...

Sonra ben senin gözlerini özledim, çok... Yetmez mi?

Siz bilmezsiniz, ben böyle değildim (TIK)

Ha ben kahvaltı hazırlıyorum karadeniz' e karşı; yarın, pazartesi, salı, çarşamba, perşembe, cuma
Karadeniz' e karşı hiç kahvaltı yapmış mıydık?

cem ben, eksik gün

7 yorum:

  1. Biz bilmeyiz de sen bilsen yeter zaten.

    Bir gün karadenize karşı hazırladığın kahvaltıya bizi de davet edersin heralde :))
    Hımm bak bende bu kadar yüzsüz değildim. Değişiyor muyuz ne??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan değişiyor büyüdükçe...:)
      kısmet...

      Sil
  2. Şanslı bi sevgiymiş, üzerine böyle bi yazı yazılmış
    Güzel yazıyorsun hep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. ona sormak lazım, yaka silkelemeyi bıraktığı zamanlarda :)

      Sil
  3. çok sonra farkettim ki,
    seni özlemekten bile daha öne çıktı karadenize karşı kahvaltı yapmamış olma ihtimalimiz,
    düşündüm durdum durduğumuz yediğimiz yönleri , sonuçta ben isterdim zamanı geri alabilseydim kahvaltıyı karadenize karşı hazırlarken seni sevmeyi,
    bu gün olduğum adam olup geçmişte kalabilseydim.
    Diyeceksin ki aynı aşkta aynı sonun yaşanma ihtimali var mıdır?
    Kahvaltıyı düşünmek ayrıntıları düşünmekten daha ilham verici geldi şimdi galiba bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya da ilham kaynağımızı zorla değiştirdik, acıyı azalttık böylece...

      öyle sandık ya da..

      Sil
  4. Biz yeni hayallere yer açamadığımız için mi geçmişe takılı kalıyoruz acaba?

    Karadeniz'e karşı kahvaltı yapma ayrıcalığına sahipsin :D

    YanıtlaSil