30 Ekim 2012

BA BA HAREKETLERE BAK

Ba ba ba hareketlere bak, zeminin sertliği hakkında fikir yürütür olmuş da uçacakmış ama yere çakılmayacakmış da bişi bişi... eşek kadar adamın hareketlerine bak.

Üstünüze afiyet yoğun bi dönemdeyim, zemin etüdüne adadım da kendimi, yahu gönüllü deprem dedeyim nolcak yani. saçlarım beyaz olmayabilir, olsun. yani ondan zeminin sertliğine, yumuşaklığına yoğunlaşmam. yersek artık..:)

Neyse efem, muz yer misiniz?  ben günde ortalama 3 adet muz yerim de, maymunluk ordan geliyor zaar. O değil de hafiften göbek yaptım ben sanırım, hehe depresyondandııırrr efkardandıııırrr
ve yalnızlıktandır
ve eşeğin kulağındandır
hehehe

du bi resmimi koyayım buraya, daş gibiyim maşallah du ekleyim siz de görün :)

aha ekledim, maşallah daşşş gibi adamım haa :))

ba ba ba hareketlere bak, zemin sertmiymiş de efenim yüksek yerden bakıyormuş da, lahavleee...

şeytan diyor geril şöyle ağzının ortasına iki tane yapıştırt..

elma yer misiniz peki?

ben bir tane de elma yerim de. Fit olmalıyım malum yaşlanıyorum, 34 yaşında oldum. Tamam tamam ben de farkındayım 20 küsüründe bi çıtır tadında olduğumun, işte böyle böyle bu kıvamımı korudum: :))

du ne diyordum ya;  ve yalnızmış ve efenim yalnızmış. gören de millet kabile halinde yaşıyor sanacak, ki kabile halinde yaşayanlar da benim durumumda olmak için neler vermezdiler. Neyse...

ba ba hareketlere bak, bütün bağlaçları cebine koyup bişi yapacakmış. Bağlaçlar girsin senin eeeeee gözüne e mi.  yıkıl karşımdan, serseri...

cem ben

22 yorum:

  1. hmm tuhaf bir post olmuş cem! :) kendini görücüye çıkartmışsın gibi olmuş sanki biraz.

    şansın bol olsun.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağda ''instagram'' linki var ya, onu tıklayan herkes görür orda bu resim de dahil resimlerimi. öyle bi niyetim yok, tamamen kendimle eğleniyorum. ha o ara biri sahiplenirse hiç fena olmaz :)

      Sil
  2. Oy oy oy benim çıtır kardeşim. Aferin sana. Kendine bakan insanları çok severim. Eşim 60 yaşında ama inan 40lı yaşlarda görünüyor. Ben de 41 im ama 27-28 görünürüm. Bu estetik kaygısı değil, sadece kendine iyi bakmak kaygısı ile ilgili. Tebrik ederim seni kardeş. Hep böyle dikkat et kendine.
    Sevgiler...
    Heyyfi ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasınnn, çok sevindim :))

      enişteme de sana da tebriklerimi sunuyorum ve selamlarımı.

      Sil
  3. neren daş gibi çıt kırıldım bi şeymişin be, adam dediğin acık kilolu heybetli olur :)N.Narda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ondan bizde kalmadı narda, bulursak haber veririz...

      nardayım ben, nardayım ben :D

      Sil
    2. bak bugün anaçlığım,merhametim,sevgi pıtırcıklığım üstümde; hadi istediğini yazayım: maşallah kız güzeli gibisin, yaşını da göstertmiyon hakketen.;Allah sevdiğine bağışlasın :pp N.Narda

      Sil
    3. saol sevgi pıtırcığı, kız güzeli gibiyim değil mi? :))

      nardasın sen narda :))

      Sil
  4. Tamam kabul 34 göstermiyosun da havan kime dostum senin :))
    Ben de 21 yaşındayım ama 20 gösteriyorum ne var yani :P :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzülme büyüyünce düzelecek her şey, 20 göstermeyeceksin misal :))

      havam havaya desem ne kadar sıfırlarım kendimi acaba :)

      Sil
  5. Bence havalanmaya hakkın var. Ben görüyorum, çocuk daha 20sinde bile değil, baksan 30ü geçmiş dersin. Öyle bi tipi var.
    Şahsımda yaşımı göstertmediğim için, göstertmeyenleri severim. :) Yani olgun görünmek insana birşey kazandırmıyor ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, desteğe ihtiyacım var bu konuda evet..:)

      bir de olgun göstermenin topluma bile faydası yok :)

      Sil
    2. Tam destek.. arkanızdayım Efenim. :)

      Sil
    3. Allah razı olsun ::))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ikinci mesleğim, şebeklik :))

      hehe, gülmek güzeldir, iyidir, hoştur.

      Sil
  7. iyidir 30 görünümlü 40 olmak
    diyolar
    ben bi şey bilmiyorum
    diyenlerin yalancısıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe diyorsalar haklıdırlar :)

      Sil
  8. Cem bu sen misin maşşallahhhhh hakketen genceciksin ya banada 17 yaşında mısın dıyorlar sinir oluyorum ilerde olmam sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e tabi fotoda belki genç çıkmışımdır biraz, bilemem ama benim o :D

      Sil
  9. O pantolonun sana göre sol bize göre sağ kısmındaki üçgen ya cep telefonu ya cüzdandır di mi :D

    ( yaşıma veriniz efenim bu rahat espri yapma cüretimi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi baya rahatsınız, yaş kaçsa artık :D

      şaka şaka, eşofman efenim o, cebi öyle kalmış. umarım aydınlatıcı olabildim.

      Sil