10 Ekim 2012

NEDEN - 2

Alt yazıda ''neden?'' diye soran faniyedir lafım
Biri çıkar ''kaplumbağa deden'' der apışır kalır aklın
Kaşık Cem-i Bülbül-ü Bülüye der bulaşma hayata
Kıyamet sana mı soracak ne zaman kopayım diye.

Efkarlı müzik sesleri yükselirmiş evinden üst komşun söyledi
Ardından sabah 9 da çalıştırdığı elektrik süpürgesinin borusunu gösterdi
Çocuğum kıs sesini az o meredin
Yazık bu yaştan sonra zor gelir o boru yüreğine

Efendim benim de bi instagramım var benden öte benden ziyade
Kendime derim, yavrum ısıracak o köpekler bi gün kıçını dişleriyle
Diliyle ısıramayacağı gayet ortadaykene
Kafiye olsun diye zorlama şu sözcükleri klavyeyle :)

Hayat zor evladım cem adrian, sezen aksu vs dinle dur sen
Bakarsın belki açılır böylece o şemsiye 
Malum sonbahar kapıda, yağmurlar da başlar şiddetiyle
Şemsiye lazım, hele ağlak memleket karadenizde

Ben şimdi bi elma yer sonra yatarım
Tostunu yiyenlerden farkım var mıdır şaşarım
Ben de beklerim gelsin çalsın kapımı biri
Olmadı uyduramadım şu son yeri iyi mi?

Kaşık Cem-i Bülbül-ü Bülüye





12 yorum:

  1. uzun zamandır uğramadığım için bi şeyleri kaçırmışım galiba o yüzden yorumsuz kalsam yorumum kabul edilir mi?


    Kaşık Cem-i Bülbül-ü Bülüye'nin şiiri de bu arada okunmuş, ilginç bulunmuş ve beğenilmiştir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.

      yapacağınız her türlü şey kabulümdür, küfretmeyin yeter :)

      Sil
    2. dur ben bizim lügata bi bakayım küfür var mı bizim lügatımızda? :)
      yokmuş :)
      estğ. diyeyim o halde..

      Sil
  2. Olcak olcak bak biraz daha zorlarsan şair olup çıkcan cem :):):)şu instangrammıdır nedir şimdi bi bakayım şu fotolarına , işyerimden açılmdı meret...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah ya da Allah korusun mu diyeyim şairlik olayına :)

      Sil
  3. fotoların güzel cem..Cam ve yağmur detayı aldığın fotoyu daha çok beğendim..Yorum ve yazıların da oldukça ilginç geldi..Beyaz sayfa artık susar..Kana kana değil :)) Sus olur..
    Kendine iyi bak..
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen susmak bazen hep konuşmak lazım. Ayarını tutturduk mu sorun yaşamayız mı hayatla nedir. ben tutturamıyorum misal.

      Sil
  4. Yepyeni bir yetenek gün yüzüne çıkıyor; hatta çıktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah esirgesin böyle yeteneklerden :)

      Sil
  5. Olmadı uyduramadım şu son yeri iyi mi?!!bırak uymasın cem..adrian dinle, aksu dinle, kitabında var oh mis:)

    YanıtlaSil