10 Ekim 2012

NEDEN - 2

Alt yazıda ''neden?'' diye soran faniyedir lafım
Biri çıkar ''kaplumbağa deden'' der apışır kalır aklın
Kaşık Cem-i Bülbül-ü Bülüye der bulaşma hayata
Kıyamet sana mı soracak ne zaman kopayım diye.

Efkarlı müzik sesleri yükselirmiş evinden üst komşun söyledi
Ardından sabah 9 da çalıştırdığı elektrik süpürgesinin borusunu gösterdi
Çocuğum kıs sesini az o meredin
Yazık bu yaştan sonra zor gelir o boru yüreğine

Efendim benim de bi instagramım var benden öte benden ziyade
Kendime derim, yavrum ısıracak o köpekler bi gün kıçını dişleriyle
Diliyle ısıramayacağı gayet ortadaykene
Kafiye olsun diye zorlama şu sözcükleri klavyeyle :)

Hayat zor evladım cem adrian, sezen aksu vs dinle dur sen
Bakarsın belki açılır böylece o şemsiye 
Malum sonbahar kapıda, yağmurlar da başlar şiddetiyle
Şemsiye lazım, hele ağlak memleket karadenizde

Ben şimdi bi elma yer sonra yatarım
Tostunu yiyenlerden farkım var mıdır şaşarım
Ben de beklerim gelsin çalsın kapımı biri
Olmadı uyduramadım şu son yeri iyi mi?

Kaşık Cem-i Bülbül-ü Bülüye