9 Ekim 2012

O SENSİN

Bazen bi Sezen şarkısında,
bazen bi kaldırımda,
sokak lambasında, yol ortasındaki sarı yaprakta, ayışığında
en çok Karadenizde belki,
ya da son umudumda yoluma çıkıp, hayallerimi katlediyorsun.

Siyaha çalan gözlerin ve kalın dudakların büyüyor, daha çok büyüyor ve ürkütüyor hayalin gecemi. O güne lanet ediyorum en çok.

Tam siliniyorken izlerin, karadeniz' in rüzgarı düşüyor aklıma, sonra kabusu, sonra sen, sonrası ergenlik biraz. 
ve senden sonra, 
ve senden önce
ve sen...

Ankara' ya kar da yağar bir zaman sonra ve yağan her kar masumiyetimi biraz daha öldürür. Ve uzaklaşır gider, eski zamanda kalır aşk.

Sonra; 
sonra...
birileri yoluma çıkar ve yine katleder şarkıyla gelen umudu
ve efkarı kalır sade
sonra biter yazılacaklar(ım)
sonra...
...
.
cem 

27 yorum:

  1. :)Sonra ben gelirim yorum yaparım.ödül bırakırım koyacak yer bulamam harfleri itelerim sıkıştırırım biyerlere
    Giderim
    Sezen çalar arkamdan "gidiyoruum..."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kendim bir ben...

      dinlesek mi yeri gelmişken. fakat zaten yarı yıkık ruh halim. neyse yaaa battı balık...

      Sil
    2. Mine vaganti nin son sahnesindeki sezen şarkısını dinledin mi?

      Sil
    3. la la la la la la..

      seninle hayatı kutlamaya geliyorum..

      deniz yıldızı albümünden - kutlama şarkısı

      Sil
  2. Ben çok çocukken muhterem tam arka apartmanımızda otururdu. İzmir'de.
    Annem hep der "Bu kadın TSM'de sebat etseydi keşke " diye.
    Gece yarıları balkonda yere oturup "Rindlerin Akşamı"ndan girip"Makber"den çıkan efkârlı hâlini görmek ve dinlemek isterdim doğrusu. "Farklı" kişiliğini, dişiliğini, tavrını kimseye anlatamıyordu muhtemelen. İzmir'li olmasına rağmen.
    Ben bildim bileli her hâlini severim.
    Sezen candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konserlerinde anlatık bu hikayeyi; balkondan makber okuduğu zamanları. hatta izmir' in kızları şarkısında da geçer bu olay.

      sanat müziğinde sebat etmediğine sevindim doğrusu :)

      Sil
    2. Tekrar düşürmüş oldum o zaman, kusura bakmayın.

      Sil
    3. yapmayın yaa, kusur mu var ortada. detaylara takılmamak lazım ve iyi niyetlidir yazılar ama gergin parmaklardan ve akıldan çıkıyorsa yönünü şaşırabilir. gerçekten mecalim de olmayabilir kendmi anlatmaya bu ara.

      Sil
    4. Yazı candır :))

      Şu şarkısı da bizim mahalleye götürür beni.

      http://youtu.be/4wzhVWHXXis

      Sil
    5. of of of of ne şarkı ama...

      Sil
  3. Sezen....

    Hem her dem her derde deva

    Hem de efkarın dibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi?

      ah sezen ah. ne acılar yaşadır onla biz.

      Sil
  4. ben bu şarkısını bilmiyormuş muyum... hmm. tuhaf.

    teşekkürler cem.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düğün ve cenaze albümünden. o albüm pek dinlenemedi maalesef.

      Sil
  5. Sonra...Anarschi gelir yazıyı okuyup şarkıyı bir kez daha dinler hüzünlenip gider. :(

    YanıtlaSil
  6. O dokunup da her şeyin tılsımını bozanlar, yok olsalar ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmazlar, olmayacaklar ve her seferinde çıkacak birileri.

      Sil
  7. Öylelerini uzak tutmak ya da uzak durmak lzım ama olmuyor işte...

    İtiraf ediyorum bu blogu okuyana kadar doğru düzgün Sezen dinlmezdim. Bilindik bir kaç şarkısını dinlerdem hepsi bu şimdi bol bol dinliyoruz çok şükür :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezen candır, dinlenmeli ki dibine vurmalı insan. sevindim sezen' i daha çok sevdirmiş olmama

      Sil
  8. sen cem..
    içinden geçenleri yazdığında..
    duygularımızı kanırtan cem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh illy ah

      misal şimdi neler yazasım var, nasıl küfürler savurasım var ama... olmuyor her zaman

      Sil
    2. herşeyi içine atarsın da kendini atacak bi yer bulamazsın bazen.öyle işte

      Sil
    3. vardırda atacak bir yer, birileri engeller. ohoo hem de bi dolusu, fikirler, dünya görüşleri ve dahi.

      Sil
  9. yine de yaz sen
    bitmesin yazacakların..
    söz uçar yazı kalır ya
    ondan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek yapabildiğimiz bu zaten, yazmak. gerçek hayatta örttüğümüz yanımızı dillendirebildiğimiz tek mecra

      Sil