1 Kasım 2012

EVET FACEBOOK OLAYI

-ortada bi kıssa varmış da becerip ordan bir hisse çıkartamıyormuş gibiyim. dışlanıcı bir durum...

-modern zamanın pinokyo' suyum, tek farkımız benim burnum acı çektikçe uzuyor. 

-o zaman bi "offff" çekelim, buyrun....

-ilk ergenliğinde serdar ortaç' la tanışmış bi nesiliz biz, zeytin yiyecek göbek arıyorduk ki bulmak imkansız ve haliyle bünyede ruhsal bi eksiklik vuku buldu. hayır beklemeyiniz yahu bizden.

-Aslında franbuazlı pasta güzeldi ama, mutsuzluk hastalığı garsona süslü cümleler kurmama izin vermedi...

-yatangül...

-Sev beni anneni sever gibi...

-Gel bana kahve yap

-Adına yalnızlık diyelim istersen...

-Sistendir ya da yağmurdan; yalnizliktan, gidenlerden, kalanardan, ondan bundan... ama sistendir o yine de...

-uyanınca geçeceği umuduyla yaşıyoruz, yoksa çekilesi değil...

-Belki bi sabah kapı önünde bulurum seni.

-Nasıl söylesem, böyle siyah gibi de daha soyut bir sey işte.

-Eeee bütün varlığın bi kafede kayboldu gitti. şimdi hüznü kime yükleyip küfredeceğiz. Son son s.git desem sana, pardon...

-Kişisel bi bozukluk benimki, takıntı da diyebiliriz. Yoksa beni üzmek senin ne haddine.

-Cumadayım Döneceğim

-Hutbemizin mevzusu mutsuzluk olsa şimdi, şekil olurdu.

-İnsanlarin birbirine güvenmemesi, mutsuzluk, huzursuzluk gibi manevi duygular kıyamet alametiymiş. O zaman boşuna çabalıyoruz mutlu olmak için. Kıyamete engel olacak değiliz ya...

-Siz sezen' den ''geri dön" şarkısını dinleyin, ben bi üşüyüp geliyorum.

.özlemek : Bir kimseyi veya bir şeyi görmeyi, kavuşmayı istemek, göreceği gelmek (tdk)
.özlemek : beynin bir kismini bir objeye ayirma. akildan onu cikaramama, siddetli gorme, dokunma, tatma istegi (ekşi sözlük)
.özlemek : onu 5 dakika koklayabilmek için kıvranmak (itü sözlük )
.özlemek : beklenen gelmeyecekse, tıp biliminin caresini henüz bulamadıgı rahatsızlık (uludağ sözlük )
.özlemek ; 
neydi o deli gibi gidişimiz, 
bembeyaz köpüklerle, açıklara! 
köpükler ki fena kalpli değil, 
köpükler ki dudaklara benzer; 
köpükler ki insanlarla 
zinaları ayıp değil. (o. veli)

Özledin mi? - sezen AKSI ( tık )

cem ben, evet face olayı sadece...

27 yorum:

  1. Cemal Süreyya demiş ki, özlemek ölmekten sadece iki harf fazla be çocuk. Şu 21 Aralık olayı gerçek olsa da Dünya bizden kurtulsa artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl da mutsuzuz hep beraber değil mi?

      Sil
    2. Asıl Dünya bizim yüzümüzden mutsuz! Şu iğrenç yaratıklardan kurtulsaydım bir diyor. :)))..

      Sil
    3. ancak dünyaya mekan olarak bakarsak bu şikayetine hak veririm kendisinin. Ama hayat olarak bakarsak mevzuya dünyayı da katıp o zaman hangimizin daha çok şikayet etmesi gerektiğini bilemiyorum.

      Sil
    4. Çok düşünmek iyi değil, çok düşünen insan mutsuz olur. Blog yazarlarının çoğu mutsuz ne bu yaw. :D

      Sil
    5. bu ara genel bi mutsuzluk hali var sanırım. gerçi benimkinin süresi çok uzadı, budur canımı sıkan. yeter diye bağırarak yollara düşmezsem iyidir :)

      Sil
  2. Face sınırsız olmasıyla iyidir ya.. Ama ben artık sevmiyorum. Tiviti de sevmiyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hayatı sevmiyorum, sen yine iyisin.

      Sil
  3. Cumaya gidenlerin sayısı arttı mı ne ! İnsanın bazı bazı Cuma'ya gidip dinlenesi geliyor hayatın içinde...

    Farklı bir tarzın var yazılarında..Gerçi bu samimiyetle orantılı olduğu için de olabilir ama okumak büyüz zevk yazılarını....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler pabuc. cuma' ya neden gidiyorum acaba, huzur mu veriyor ki bana yoksa bi ödev mi sayıyorum, bilemedim şimdi.

      Sil
    2. Cumadayım, yokum demenin bir şekli işte ...Gerçi huzur bulmanın da adı olabilir doğru.Pazaertesiden Cumaya gitsem 5 gün huzura doysam ne kadaaaa güzel olurdu ,düşündüm de...

      Sil
    3. insanlık huzursuzluk, mutsuzluk hastalığına yakalandı bi kere pabuc, kurtuluş yok maalesef.

      Sil
  4. galiba var öyle bir şey ;en korkuncu da hastalıkla boğuşurken mutluluk vesilelerini de göremiyoruz.Ne kadar zavallı ne kadar körüz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yine söylüyorum;

      kıyametin kopması için bizim huzursuz, mutsuz vs olmamız gerekiyor zaten. Bu insanlığın elinde olmayan bir şey gibi.

      Sil
  5. evet ama insan yine de güzel yaratılmış şu dünyanın güzellikleriyle de mutlu olmak istiyor sonuçta buraya bir daha gelemeyeceğiz tadına varmak lazım ...ama işte körüz kör :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben nedense sorunu üstüme almıyorum, nedense artık. yani körlük bende mi bilemedim :)

      Sil
  6. yok yorumcu burada kendi körlüğüne vurgu yapmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genel olarak baktım mevzuya. insan ve...

      kişisel körlüklerimiz de olabilir elbet sayın yorumcu :)

      Sil
  7. Daimi bir mutluluk olmadığını kabul ettiğin zaman hayat daha çekilir oluyor. Ben yaşamı keçiboynuzu yemeye benzetiyorum, bir damla bal için kemirip duruyoruz odun gibi şeyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daimi mutluluk yoktur elbet de daimi mutsuzluk var gibi...

      keçiboynuzu benzetmesi yerinde olmuş :)

      Sil
  8. Arada bir aumm çekip rahatlamak şart :)
    ..
    Yatcaz kalkcaz geçcek diye kendimizi kandırıyoruz hep dimi :s
    ..
    "Kişisel bi bozukluk benimki, takıntı da diyebiliriz. Yoksa beni üzmek senin ne haddine." bu da ezberlenilesi bir cümle bak :)
    ..
    Serdar Ortaç :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yatıp kalktıkça bana geçiyor gibi, yok pardon ben de geçiyor gibi mi demeliyim nezaketen :))

      bak düşün bizim nesil ve serdar ortaç ilişkisini. sen tut müzik listesine al onu, ba ba ba. :)

      Sil
    2. Ya öyle ama şarkı fena değildi sanki o sebepten :D

      Sil
  9. bir de twitter boyutu var ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var değil mi?

      oraya da arada takılırım..

      Sil
  10. Nursalkimi diyorki;
    Özlem bir akıl tutulmasıdır.
    özleneni ulvi yapmaz fakat özleyeni akıl hastası yapar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tehlikeli bir durum o zaman, unutmalı bir an önce de...

      Sil