9 Ekim 2012

Kaşık Cem-i Bülbül-ü Bülüye' den

GöZ büyümez içmeyile
Göbek küçülmez içine çekmeyile
Ağzının ortasına bi vururum
Doymazsın eee benle gezmeyile

Kaşık Cem-i Bülbül-ü Bülüye

Evet, bu güzel dörtlüğümle güne başlamak, sizleri bi nebze olsun geçmişe götürüp orada anılarınızla çeşitli nümayişler, atlamalar, zıplamalar yaşamanızı sağlamak ve yüzünüzün ortasına kondurduğunuz o hüzünlü tebessümünüzle hayata dört elle sarılmanızı sağlamak niyetindeyim. Kaldı ki "aşkları da vururlar" şarkısını ilk nakaratta "atları da vururlar" ikince nakaratta "katları da yıkarlar" şeklinde söylemek niyetindeyim ilerleyen saatlerde.  

Efem malumunuz veçhile bir fotoğraf merakı sardı dört bir yanımı. Zortlattığın her yerde izim duruyor ( yook ben o değilim, hayır değilim ben o değilim ). Bu merakım yüzünden bir gün birileri tarafından sopayla, silahla, okla, tankla, topla koşturulmaktan korkuyorum. "Sen kimin evini, odunluğunu, arabasını, uşağunu, dıvarını, onusunu, bunusunu çekiyon laaaayynn" nidalarıyla peşinden insanların koştuğu bi aciz kul görürseniz bir gün haberlerde, önde koşan o aciz kula yakından bakın, o ben olabilirim. Bu uğraşlarım sonucu ortaya çıkan, dobjektifimden dobrovski fotoğraflarımı görmek istiyorsanız diğer bloğuma bakabilirsiniz ya da instagram uşağum :) 

Saygıdeğer okuyucularım, sevgili bloggerlar, yan komşularımız, karşı penceredekiler; yazıma burada son verirken, hepinizi saygıyla selamlarım. Ayrıca bu edebiyat harikası yazıyı okurken bana değilse de edebiyat dünyasındaki makamıma saygıdan ayağa kalkmanızı rica ederim. 


cem ben, yok pardon Kaşık Cem-i Bülbül-ü Bülüye