21 Mart 2010

UMUT, PAZAR, HIMMMSSS

Pazar pazar depresif olmam lazım, tabiatım bu benim, ama olmuyor işte. Güneşten midir nedir anlamadım. Mutsuz değilim, mutlu değilim, iç dünyam harap-bitap durumda değil. Hayır korkuyorum bu halimden, pazar günü depresif olmayan gereksiz adam gözümü korkutuyor...

Al buyur bak, Sezen dinliyorum ''yürüyorum düş bahçelerinde'' albümü. Adamı sağdan sola çarpacak şarkılar mevcut maşallah.. misal '' kaçak '' şarkısının şu sözleri;

''Tuhaf buluyorlar bu kaçak halimi
Seninle doldurdum yasak ihlalimi.''

ya da

''Senle unuttum bütün ezberlerimi''

yetmeli dibe vurmama ama cıksss, hiçbir şey olmuyor. Utanmasam şimdi yan bahçeye koşup çimlerin üstüne yatıp yuvarlanacağım.

Du bakayım, hımmmmsss

Hımss deyince aklma geldi, önceki gün msn de bir bayan arkadaşla yazışırken ''hımsss'' yazdım diye bana küstü. Detaya girecek olursak;

.hebelabe hebele hebele ( bir şey anlatıyor )
-hımsssss
.hımmss ne ya, türkçe de var mı böyle bi kelime?
-düşünen adam sesi, kelime değil...
.iyi tamam, iyi akşamlar..

şeklinde gelişti olay. şimdi merak ediyorum bi kadın ''hımmss'' la nasıl bu kadar gerilip, küsüp gidebilir. Ruh halini merak ediyorum da....

Çok tırsıyorum bu hallerimden çookkk, 3,5 atıyorum...
pazar ve ben mutsuz değilim...

Neyse efem, alakasız bi üçlükle bağlayalım mevzuyu;


UMUT

Usulca süzüldüm ya dünyana.
Güneşi görecektim,
umutla baksaydın hayata...


gereksiz adam