24 Mart 2010

..:))

Bilen bilir (popüler bi kimliğim sonuçta, bilmeyenin kendi ayıbıdır bu) sabahları ben küfrederek başlarım güne. Şu Seda Sayan gibi olamadım bir türlü. Kadın hayatı çözmüş, ermiş misali mübarek. Reklam filmlerinin birinde, sabahın bi körü evinin önüne yığılan kalabalığın sesiyle, gülerek ve bol makyajlı uyanabiliyor güne ve balkona çıkıp gülücük dağıtıyor herkese. Misal ben olsam elime aldığım en sert eşyaları üzerlerine fırlatırdım, gerçi o kadar parayı bana verseler ben de güle oynaya uyanabilirdim bir günlüğüne, aynı kalabalığa ertesi gün saldırırdım, ne olacak...

Neyse efem, sabaha hazırlık akşam bu saatlerde başlıyor bende, nasıl mı?

Traş olmalıyım mesela ve traş olmayı hiç sevmiyorum. Üniversite yıllarında, bir nevi pejmurde adam imajıyla yaşamak gibi bi hayalim vardı, yok yok hayal değil bu tamamen bendim. Şöyle saçım sakalım karışsın birbirine, geç saatte kalkıp geç saatte yatabileceğim mesai saatlerim olsun, kravat v.s. zaten hiç kullanmayacağım aksesuarlar olarak kalsın hafsalamda v.s. Olmadı tabi, istediğim çok şeyin olmadığı gibi... Misal mimar olmayı isterdim bir zamanlar bak o da olmadı ama ucundan kıyısından yanaşabildim ya buna da şükür...

Traşı olduk mu?

Olduk, olduk ama suratım kan revan içinde kaldı çok zaman olduğu gibi. Çünkü sevmiyorum, çünkü traş olmak istemiyorum, çünkü traş olurken sinirimi suratımdan çıkartıyorum. Sonra traşla beraber yüzüm kuruyor, bi nemlendirici kullanma zorunluluğu doğuyor, e sonra da metroseksüel oluyorum, sonra Özcan Deniz geliyor aklıma, hepten kıl oluyorum.

Kremi sürdük mü?

Sürdük, sürdük ama kremin etkisiyle az önce kestiğim yerler tekrar başlıyor kanamaya, tekrar peçeteler yapıştırıyorum suratıma, sonra tekrar yıkıyorum, tekrar nemlendirici sürüyorum, tekrar Özcan Deniz, tekrar sinir ve hatta akın akın sinir, kamyon kamyon....
Sonra saat 12 oluyor, yatmam gerektiği geliyor aklıma, sonra tekrar sinir oluyorum, tekrar özcan.......:))

Birde sabahları uyanır uyanmaz meslekten, ama bi üst kademeden biri geliyor aklıma ( adını ve ünvanını açıklayamam, yasak kardeşim..:)) işte bu beni bitiren son darbe oluyor sabah adına. gel de çık o yataktan şimdi...

Birde ben şuna karar verdim, başladım mı sonu gelmiyor, gelemiyor konunun...

uyşşşşş, dıkkandım ha...


gereksiz adam


17 yorum:

  1. Şimdi yazıyı okudum ya sen de durduk yere aklımıza Özcan Deniz'i getirdin yapılırmıydı bu ıyyy :))

    YanıtlaSil
  2. @papuç

    ben sinir oldum, hepinizi de sinir edeceğim.. mutlu insan kalmayacak üleyynnn bu hayatta..:))

    YanıtlaSil
  3. ya sinir edecem diye insan kimi sinir ederki...en iyi ihtimalle sataştığı kişilerden dayak yer olur biter:P

    bu arada son cümlenle Kadir İnanır'ı hatırlattın ;)

    YanıtlaSil
  4. @papuç

    dayak mı?

    hımssss,

    akıllanır mıyım acaba?

    YanıtlaSil
  5. ..ama sen öyle akıllısın ki gidipte canın sıkkın diye kimseye sataşmazsın ;)

    YanıtlaSil
  6. @papuç

    bunu da (@papuç) neden yazıyorsam. sanki kitleler yorum yapıyorda isim belirtiyorum.. manyak mıyım neyim?

    sen aklım konusunda biraz daha düşün istersen...:)

    YanıtlaSil
  7. ya sen neden şimdi benim iyi niyetime de laf ettin cıks cıks :P Belki ben seni akıllı bilmek istiyom ,olamaz mı yani..Bakarsın bi 39 kişi daha sana akıllı der :) Ne zararını görürsün ..

    YanıtlaSil
  8. yok o 40 kişi bana huzuru bulacağın yere gideceksin en kısa zamanda desin.. araya akıllıyı da sıkıştırsınlar hadi, kırmayayım seni..

    bak yazmadım bunu (@papuç)...

    ama yazdım, ama başka bir amaç için yazdım, yazmadığımı anlatabilmek için yazdım...

    pöfff...

    YanıtlaSil
  9. tamam tamam senin canın bi hayli sıkkın...Ben vazgeçtim sen git birilerine sataş kavga et sıkıntını unut ;)

    Hım bi de hani @papuç yazıyon ya, aceba diyom ben de @gereksiz adam yazmalıyım da onu mu ima ediyo diye düşündüm ( bi an düşündüm işte öylesine)

    YanıtlaSil
  10. küfürle güne başla sonra da hayır bekle cık cık cık :P

    YanıtlaSil
  11. Babam traş olurken izlemeye bayılırım.. Hatta bazen elinden bıçağı alır yardım ederim ama bu yazıyı okuduktan sonra o anlarda aklıma kesin Özcan gelecek.. Ayy yapılır mı yaa buu :(((

    YanıtlaSil
  12. @papuç

    yine galip geldim, kahretsin..:))

    @bi dost

    hımsss, mantıklı ama sabahları iradem dahilinde olmuyor hiçbir şey..:((

    @ruyayla

    babaya da yazık değil mi?

    iyi oldu size, hatırlayın Özcan'ı bol bol...:)

    YanıtlaSil
  13. Hımm
    Metroseksüel
    Özcan Deniz
    Hergün traş olma zorunluluğu
    Amirler
    Uykusuzluk


    uuuyhhh dıkandım yeminle...


    Zormuş senin işin azizim..

    YanıtlaSil
  14. akıllı adam çarpı 39:)))
    ya siz erkekler neden böylesiniz traş olma kravat takma her daim üste çık eşim de fırsat bulsun tatil rapor vs hemen inşaat işçisi moduna çeviriyor yüzünü hiçbir güç ona işe gitmezken traş olduramzamış
    ama siz erkekler herhangi kadının yüzünde 3-5 tüy görseniz bıyıklı-sakallı ya dersiniz neyse söylettirme beni daha zaten dıkandımmm dilber halaca

    YanıtlaSil
  15. @Kediye Kafa Atan Psikopat Fare

    metroseksüel kısmı bitirmiştir eminim...:))

    @bahar gelsin

    hımss... ama sakal erkegin dogasında var, kadın da ekstra bir durum.. hem acı çekiyoruz traş olurken anlayın bizi yav...

    YanıtlaSil
  16. biz çekmiyoz sanki :)) hem doğalında varsa biz de kendimiz ekmiyoz gereksiz bir konu oldu neyse kaçtım byyy kendine iyi bak traşlı kravatlı yakışıklı ol

    YanıtlaSil
  17. @bahar gelsin

    ...:))

    sen de iyi bak...

    YanıtlaSil