15 Mart 2010

SIRF BU YÜZDEN SAYISAL...

Sabahları erken kalkmaktan nefret ediyorum, sırf bu yüzden sayısal loto oynayıp parayı bulmak istiyorum...

Akşamları erken yatmaktan da nefret ediyorum ve yine sırf bu yüzden sayısal loto oynayıp parayı bulmak istiyorum..

Sabahları erken kalkmaktan mütevellit, akşamları erken yatmaktan nefret ediyorum, sayısal loto oynayacağım, söylemiştim az önce zaten...

''Erken'' den ve hatta ''Er'' ''ken'' ''erke'' ''e,r,k,e,n'' den de nefret ediyorum...

aydanatlayankedi demiş ki ''Pazartesileri sevmiyorum''... ben; salı, çarşamba, perşembe, cuma sabahını da sevmiyorum (cuma öğleden sonra bi huzur kaplıyor içimi), çünkü erken kalkmam gerekiyor ve erken kalkmayı sevmiyorum ve sırf bu yüzden sayısal.....

Milletvekili olsam ilk önergem mesailerin öğleden sonraya alınması ve haftalık tatillerin 4 güne çıkartılması olacak ve milletvekili olmak istemiyorum, istemeyince de kendime olan önerge önerim de yatıyor, o yatınca ben hala erken yatıyorum ve bundan nefret ediyorum ve bu yüzden sayısal....

(kimse bana ''zaten bu ülkede bi ton tatil var'' demesin, demesin, litfen bak kızarım.. açın bakın avrupa da bi ton tatil var, yıllık izinleri bile bizden çok çoğunun... dini ve milli bayramımız çok diye biz ne yapalım, onlarda milli olsalardı, dini olsalardı da bayram sahibi olsalardı...)

neyse işte, şimdi yatmalıyım (ağlayaraktan), sayısal konusunda şanslı olanlar da rakam belirtsin..


(harbiden) gereksiz adam





7 yorum:

  1. ben erken kalmayı seviyorum ama erken kalkıp işe gitmeyi sevmiyorum... ben lotoda çok para kazanıp, erken kalkıp, hayata karışmak istiyorum... :)

    YanıtlaSil
  2. Okuduktan sonra yüzümde ':/' gibi bir ifade oluştu..Tüm nefretine saygı duyuyorum Gerekli Adam..
    Umarım sayısal işe yarar..
    Sevgiler..

    ps;sanssızım,rakam belirtemeyeceğim.(:

    YanıtlaSil
  3. Zorla uygulatılan kurallar var malesef herkes nefret ediyor ama uyguluyor...Belki zorunluluk olmasaydı belki de isteyerek erken kalkardı tüm insanlar bilemiyorum...

    Ben de isterdim sayısalın bana çıkmasını ama hiç bilet almadan :P Ve tüm insanlara inat tüm parayı dağıtmak isterdim...

    Hayat işte memnun olmak zor gereksiz adam..Sen yine uyu da erken kalk napacan elin mahkum :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. sayısaldan bir bile tutturamamışım, erken kalktım ve işe geldim... sevmedim.
    sırf bu yüzden bu hafta bir daha sayısal oynayacağım. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ülkede bir ton tatil var :)))))
    Bol şans diliyorum sana:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. yav rakam söyleyin arkadaşlar. şanslı rakamlarınızı, aklınızdan geçenleri.. bir şey söyleyin, susmayın...

    YanıtlaSil
  7. @Evren

    hayata gece karışmayı tercih ederdim...

    @İ.x.İ.r

    bütün şanssızlar buraya toplanmış sanırım. belkide bloglar da bundan var..:))

    @papuç

    yattım, kalktım ve yine geldim ve az sonra yine yatarım ve kalkarım... pöfffff

    @Evren

    umarım bana çıkar da bunun için önce ben de sayısal oynamalıyım... onu da hayattan beklemek olmaz..

    @Dalgaları Aşmak

    2 ton olsa ne olur sanki..:) hatta ben tonlarca olsun istiyorum...

    sevgi benden efem

    YanıtlaSil