27 Mart 2010

BANA KALSA BÜYÜMEZDİM, BELKİ ONDAN BURUKLUĞUM


Bir zamanlar böyle bir şarkı vardı değil mi? O zamanlar özlemlerimiz olsa da bugün ki kadar derinden acıtmıyordu insanın içini. Bugün bakıyorum da ''bana kalsa büyümezdim, belki ondan burukluğum'' sözleri ne kadar da beni anlatıyormuş. Hoş mükemmel bir çocukluğumun olduğu söylenemez de, büyüdükçe hayat daha çok yoruyormuş insanı, daha iyi anlıyorum...

Cuma bugün ya, bugün huzurlu zamanların başlangıcı ya.... Oysa ben vasati 40 çöp kalmış aklımla, boş bir KAV kibrit kutusu gibi hissediyorum kendimi. Nasıl mı oluyor?

bilmiyorum... Aklıma emri verdim istemeden, şimdi o hislerimi yönlendirip, böyle bir ruh haline soktu beni. Sonra anladım ki, ben bu hayatta hep bardağın boş tarafını görmeye alışmışım, elimde değilmiş...

Bazen çook sıkılıyorum kendimden, çoookk... lütfen siz de sıkılın arada benden, kendimi haksız çıkartmayayım...

geldim,
gördüm,
beğendim,
almadım gitti dünyanın tadını...


gereksiz adam

14 yorum:

  1. bilmediğini özleyebilir mi zaten insan. çocukken naifçe, masumca merak ettiklerimizdi özlediklerimiz. şimdi tadı damağımızda kalmış, kendi irademizle ya da irademiz dışında kaybettiklerimizi özlüyoruz. hatta belki yaşadığımız kötüyü görüp, yaşamak istediğimiz iyiyi özlüyoruz. çocukluğumuzda olduğumuzdan daha hayalperestiz belki, o zamanlar bilmiyorduk belki ama şimdi varolmadığını bile bile mükemmeli özlüyoruz. kendimizden sıkılmadığımız bir hayatı... her şeyin bir sonu olduğunu bile bile, geçici de olsa o anlık mutlulukları... ya da inatla bitmeyecek olanı özlüyoruz. canımızı acıtan bilmek. bilmediğin üzmez seni. ya da üzer belki, ne biliyorum ki ben=)

    YanıtlaSil
  2. 7 yaşında bir ufaklık; annesi ile bir gün yorgunlarımızdan ve hayatın bize sundukları üzerine ahkam keserken, oynadığı oyundan kafasını kaldırıp, 'yönünüzü değiştirin' demişti.

    YanıtlaSil
  3. büyümek.. bir bayram günü büyüdüm ben desem sana.. hala sevmem bayramları bu yüzden.. bir bayram günü, istemeden vedalaşmak çocuklukla..

    sabah sabah karanlık ruhumu daha da kararttın ya aşk olsun sana ..

    YanıtlaSil
  4. geçerrrrrrr emin ol geçerr..neler geçmiyor ki dünyada...geldin gördün beğenmesen de nimetlerden faydalandın ve inş gerektiği gibi de gidersin(hepimiz için geçerli)...Ne demiştim ayrıntılara takılmamakta fayda var..ÇÜnkü o ayrıntılar bizi gerçeklerden uzaklaştırabiliyor dikkatli olmak lazım..Hem gerçeklerimizin farkına varmak adına hem de canımızı sıkmamak adına..Saygılar

    YanıtlaSil
  5. @b.

    çocukken ''belki olur'' diye düşünüyorduk ama şimdi olmayacağını biliyoruz. Hayallerimizin hüsranını yaşıyoruz...

    @Evren

    hiç bu kadar akıllı bir çocuk olamadım ben ya da çocukken atıp tutmak daha kolay oluyor... saklambaç oynarken yönünü değiştirip top oynamak çok da zor olmasa gerek... bir de ben büyük büyük cümleler kuran çocukları sevmiyorum. hani arada tv de çıkar ''aman ne akıllı'' diye sevilirler. büyüklerin söylediklerini söylemeleri pek hoş gelir aleme ama ben sevmiyorum. çocuk çocuk olmalı..

    YanıtlaSil
  6. @üryan

    ''büyüttüler''

    bu daha da acı sanırım...

    (kusura bakma)

    @papuç

    bunu(ayrıntılara takılmamayı) becerebilmek için çok çalışmak lazım çoookk.. ben beceriksizim, yapamam...

    YanıtlaSil
  7. büyümüşte küçülmüş bir bilgelikle değil çok çocuk haliyle söyledi yönünü değiştir diye, ve felsefe yapar gibi değildi inan, daha çok başka şeylerle uğraşsanıza der gibiydi... ya da ben onu çok sevdiğiden böyle algıladım. çünkü dediğin gibi, büyük lafları eden çocuklardan ben de haz etmem. çocuk çocuk gibi olmalı, çocuk gibi konuşmalı...
    bir ara uzun uzun anlatırım blogta onun çocuk hallerini...

    YanıtlaSil
  8. @Evren

    peki, biz de zevkle okuruz...

    YanıtlaSil
  9. geçmiş,çoukluk,sade masumluklarımız,Gizli aşklarımız,Korkularımız...:(

    YanıtlaSil
  10. @muhendisciwan

    büyümek zor değil mi?

    YanıtlaSil
  11. eskiden çok dinlerdim bu şarkıyı...
    sonra bi ara duruldu...
    uzuuun zaman sonra dün akşam dilime takıldı.. söyleyip duruyorum dünden beri...
    çok severim burda görünce dayanadım açtım dinledim... sağol şarkı için...

    hayat...
    yaşadığımız acının bile bir anlamı var...
    büyümek en zor uğraş...
    ama ayrıntılarda; en küçük ayrıntılarda en güzellikler de gizlidir bence... kaçarsak o ince şeyleri de göremeyiz... gibi geliyor bana...
    ne olursa olsun hayat işte...
    umutsuzluklarını en aza indirmen dileğiyle..

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  12. @mor kedi

    umarım..

    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. büyümek zor ama asıl zor olan büyüdükçe saf duyguların kayıp gitmesini yaşayarak tecrübe etmemiz..beni en çok bu üzüyor..

    YanıtlaSil
  14. @mühendisciwan89

    korkuyoruz ama bu o duyguları kaybetmemizi engellemiyor.. geri dönüp baktığımız da üzüldüğümüzle kalıyoruz...

    YanıtlaSil