28 Mart 2010

SEVGİLİ PAZAR...

Bir evin bir günlük ihtiyacını karşılayacak kadar elektrik var üzerimde. Sinir elektrik üretir mi bilmiyorum tabi, ama ürettiğini var sayıyorum...

Pazar bende vukuatlı ya zaten ama bu sabah vukuatsız bir günmüş muamelesi yaptım kendisine, yemedi. Tamam, biraz gergin uyandım. Kolum, başım, bacağım, sırtım v.s. ağrır haldeydi ama ben yine de şans verdim güne, olmadı...

Gergin bi kahvaltı arası ev ahalisiyle tartıştım, çayımı aldığım gibi sigaramı yaktım (sigara sağlığa zararlıdır, yakmamalıydım, bu benim terbiyesizliğim), yarısına geldiğim de sigaramı yatağa düşürdüm ama yanmadı yatak çok şükür. Sonra bilgisayarı açtım (kadim dostum) onunla oyalanırken odamı arılar bastı, onları defedeyim derken sigaramla sağı solu yakma teşebbüsüm devam etti. Sonra duş aldım, sıcak su tükendi bu havada. duştan çıktım saçımı kurutayım derken makine bozuldu. Aradığım bi pantolonumu bulamadım bir türlü, annem almış makineye atmış, kesin o makine de bozulur şimdi. Ya hacı ben 32 yaşında oldum, en son gidip evleneceğim o olacak, bıktım çocuk muamelesi görmekten de ben evlenirsem bir yıla kalmaz boşanırım eminim. Evde birileriyle yaşamak bana bildiğin işkence çünkü, uzaktan sevişelim-konuşalım-kırıştıralım arada yanıma gelsin yeter. bana böylesi lazım, da başımı alıp gitmeliyim buralardan... neyse nerden nereye geldi mevzu...

Fonda düş sokağı sakinleri ''al beni yar'', odamda arı vızıltıları, ulaşamadığım pantolonum (onu giyinmek istiyorum ısrarla, hayret bir şey), ıslak saçlarım, ben ve gecesinin manasızlığından gün yerine koymadığım parçalı bulutlu bir pazar...

heee tabi, saatinizi 1 saat ileri alın, çok lazım aman unutmayın...


gereksiz adam

9 yorum:

  1. senin kendini evden dışarı atman lazım... sabah sabah, erkenden, kimsecikler sokağa çıkmammışken, kuşlarla konuşmalı, ördeklere yem vermelisin... kediler dolaşmalı peşinden, biri arsız çıkıp yanına sokulmalı, dertleşmelisin onunla, bir sigara içimi laflamalısın kocabaşla geceler hakkında...
    senin kendini evden dışarı atman lazım, bir parça hayata karışman... denesene bir pazar...

    YanıtlaSil
  2. @üryan

    gülme yahu, sinirliyim..:))

    @Evren

    bence benim buralardan komple gitmem lazım.. evet evet komple...

    YanıtlaSil
  3. Çık dışarı,toprak bul,çimenli olması tercihtir.Çıkar ayakkabıları çorapları az bi yürü toprakta.Araba kapılarından bile çarpılır hale gelince ve selam lafı ağzımdan hırlamayla karışık şekilde çıkmaya başlayınca ben bunu uyguluyorum,işe de yarıyor.

    YanıtlaSil
  4. @Sishyphos

    yaşadığım şehrin çimeni de kesmez beni, toprağı da...

    YanıtlaSil
  5. Hadi olumsuzluk enerjisi yüklüsün yıkan da arın diyecektim.Onu da yapmışsın!Gece yarısı gülünmez ya güldürdün beni çocuk, sen çok yaşa.

    YanıtlaSil
  6. ay son entry ne öyle ya.
    bi de pardon ama ben bu karanlıkta yolumu zor buluyorum.
    az ışık açsak patron olma mı ??

    YanıtlaSil
  7. @bi dost

    ..:))

    @sufi

    yahu gülmeyin halime beee, gergindim o gün..:))

    @Sishyphos

    olur, buyrun ışıklları yakın da ben de aydınlanayım.. ışıkların kontrolü bende değil..:((

    YanıtlaSil