2 Mart 2010

KUŞLAR ÖTÜYOR, GÜNEŞ SICACIK DA...

Yaradana ya da hayata küseyim, naz yapayım biraz sonra o bana -özür babında- huzuru getirsin dedik mi olmuyor. Kimsenin, soyut ya da somut hiçbir şeyin seni ciddiye aldığı yok. varsa içinde bi güç, bi cesaret ayağa kalkmayı dene, yoksa otur derdine yan...


Son cemreye az kaldı birde, bahar ha geldi ha gelecek. bir an önce yolunu bulup kaçmak lazım baharın getirdiği olumsuzluklardan. Kuşlar ötüyor, güneş sıcacık, lay lay lom deyip geçmek lazım da, becerebilen.....



gereksiz adam

11 yorum:

  1. baharın getirdiği olumsuzluktan kastın, aşk değil umarım :))

    YanıtlaSil
  2. baharın getirdiği olumsuzluklardan kaçabileceğini mi sanıyorsun? bahar adamı yakalar inan bana..

    YanıtlaSil
  3. duymadım daha becerebilenini... korkma sen :) daha bahara çok var.. sevgimle

    YanıtlaSil
  4. bahar geliyor gelmesine de biz izin vermediğimiz müddetçe içimize gelemez ki hep dışımızda kalır...

    YanıtlaSil
  5. @Evren

    aşk da dahil olabilir duruma. malum depresyonun en büyük nedenlerinden biridir kendileri...

    @üryan

    ben kaçamayacağıma emin gibiyim, hani teorisini anlatmak istedim... belki nasiplenen olur..

    @BeD@rdeM

    beceremeyeceklerden ilki benimdir ki korkunun da ecele faydası yok değil mi?

    @beenmaya

    yok yok, bize sormaz o, ben biliyorum...

    YanıtlaSil
  6. doğrudan yazılara baktığım için atlamış olabirim.. öyle ise affola.. Bu şiir.. bahar gelmiş bile.. sen hala kaçamayacağımdan emin gibiyim diyorsun.. bence çoktan kaçamamışsın sanki..

    YanıtlaSil
  7. @üryan

    belki bu bahar bana sürprizlerle gelir...

    YanıtlaSil
  8. hiç değilse birimize gelsin ama değil mi?
    -hem sonbahar neyime yetmiyor ki ...-

    YanıtlaSil
  9. @üryan

    sonbahar çok paralel ruh halime.. tercihim sonbahar olsa da mantığım ilkbahar diyor...

    YanıtlaSil
  10. ne kadar mantıklı bir cevap..

    YanıtlaSil