18 Mart 2010

'LIK FARKI



Aşk lazım(lık) aşk aşk..

gereksiz adam

10 yorum:

  1. pek bi acımasız olmuş be ;)

    YanıtlaSil
  2. @papuç

    o da bize karşı çok acımasız değil mi bazen...:)

    YanıtlaSil
  3. yapmışsın :)

    ee şimdi bu kadar reklamdan sonra, adam gibi yazmak farz oldu..

    sulandırmaya çalışsam da , tuhaf oldum..
    yaşlı başlı kadınım ben ağlarım bak :))

    çok teşekkür ederim.. buna değer bulduğun için..
    sevgiylr kal..

    bu arada yazıya dair ; AŞK lazım gereksiz adam.. AŞK, sadece kadına yada adama, yada Allaha olan AŞK bile değil .. AŞK lazım, mesela kelimelere aşk..

    YanıtlaSil
  4. deliyle deli olunmaz derler ;)

    YanıtlaSil
  5. her daim lazım, ikisi bir arada olsun mümkünse :P

    YanıtlaSil
  6. @üryan

    ama ben onu yapalı 1 hafta oldu... o= haftanın bloğu sanırım...

    tabi aşk lazım da arada aşka takılmakta lazım...

    @papuç

    ne kadar haklılar..:))

    @Kediye Kafa Atan Psikopat Fare

    denenebilir tabi..:)

    YanıtlaSil
  7. Seni mimledim. Bana uğrayıp alabilirsin:))

    YanıtlaSil
  8. @ESRİK

    sonunda mimlendim haa... biliyordum kaçışı olmadığını..:))

    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. çok yerinde bir ayrıntı ;)

    YanıtlaSil