29 Mart 2010

HEBELE HEBELE

hebele hebele hebele hebele.

yazıyorum, yorumlar yapılıyor...

enter e basıyorum iki kere, yazı uzun gözüksün diye...

sonraa...

yazıyorsunuz, yazdıklarınızı yorumluyorum...

pöfff...

hayat;

yaşıyorum,

yaşıyoruz....

hebele hebele...

iş;

çalışıyorum,

para alıyorum,

yiyorum bitiyor...

çalışıyorum... para alıyorum... hebele hebele hebele...

tısssss, sıkıldım...

bi halt değiliz,

kendimizi halt sanıyoruz...

tısssss...

yazdım,

yorum yapın,

sonra yazın,

ben yorumlarım yazdıklarınızı...


7 yorum:

  1. Hayat aynen bu yazıdaki gibi bir "şey" aslında. Ye, iç, yat, kalk, diye özetlenebilir. Herkes o virgülleri istediği biçimde sınırsızca doldurabilir.

    YanıtlaSil
  2. @'Berrin

    hebele hebele...:)

    @Kediye Kafa Atan Psikopat Fare

    umarım öyledir ve yine umarım güneş açınca dzelir her şey...

    @vlademir

    kapasitesi dahilinde işte..

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir gün değil mi? her günümüzü sanki son günümüzmüş gibi yaşamak lazım.bak şimdi aklıma geldi bu gereksiz adam:) çoook iyi geçsin haftanız.sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  4. ben kendimi halt sanmıyorum. halt değilim. ama çok şirinim, öyle sanıyorum. la la la la laaa!

    YanıtlaSil
  5. @kamikaze

    ...:))

    hayatı yaşama sanatı konusunda senden öğrenecek çok şeyimiz var..

    @bi dost

    öylesindir muhakkak, misal bende çok uyuzum... la la la la..:)

    YanıtlaSil