11 Mart 2010

DOSTUM

Siyaset bu yönünü kestirmek zor da, ben seninle başka dillerde ortak bi hayat paylaştım dostum. Dilini, dinini, ırkını hiç sorgulamadım. Sen beni bi yol kenarında en acılı zamanımda buldun, elimi sıkıca tutup yol gösterdin. Yürüdüm o yolda ya da beceremedim ama sen bana ortak bi dilde hayatı anlattın. Henüz ülkem açılımlara bulaşmamıştı, henüz ülkem insanı ortak dilimizi keşfetmemişti, sen bana ortak hayatı anlattın...

Sen hep mantıklıydın. Arada hayata küsmelerin, kendini de bize katıp gitmelerin oldu ama döndün, dönüp bıraktığın yerde sıkıca sarıldın dostluğumuza, dönüp bıraktığın elimi sıkıca tutup devam ettik yoldaşlığımıza...

''Sen oydun, ben buydum'' hepsi boştu.. sen yol göstericimdin, sen ikinci(!) ışığımdın, sen çok zaman sonra dostluğun bendeki tanımını tazeleyen, güzelleştirendir...

Dostum, ortak dilini sevgiden yana kullanan dostum, iyi ki o yoldan geçtin, iyi ki o yoldan geçerken beni buldun...

Çok şükür hala varsın...



(bu da sana armağan olsun )


gereksiz adam