27 Mart 2010

BUGÜN CUMARTESİ




.bugün cumartesi.
-evet bugün cumartesi.
.tatil
-teorik olarak, evet.
.lost 6. sezon 9. bölümünü izlemek güzel olur mu?
-koca cumartesiye az gelir.
.tamam, kahve yapıp sigarayla içerim bol bol
-yetmez
.çıkıp eş dostla takılıp, akşam bir iki bir şey içip, ordan burdan laflarız
-aynı dili konuşuyor musunuz?
.bilmem, bulunur ortak bir dil. olmadı, ülkeyi kurtarırız.
-başka
.evde de oturabilirim boş boş
-hiç akla gelmeyecek bir aktvite, sonrasında başlar kendini yemelerin.

.güneş yok, meteoroloji güneşli demişti.
-inandın mı?
.inanmak istedim
-ne olacaktı güneşli olsa
.belki yalancı bir huzur olacaktı
-ne zamana kadar oyalayacaktı güneş seni
.bilmem, cumartesiyi kurtarırdım belki.
-sonra
.sonrası yok, anı yaşamak lazım değil mi?
-becerecek misin?
.hayır
-.:))

-ne istiyorsun?
.yalnızlığımı
-zaten yalnız değil misin?
.daha da yalnız olmak istiyorum, haftanın 4 günü mesela.
-sonra?
.bilmiyorum, anı yaşıyorum.

-bugün cumartesi
.evet, cumartesi.
-gün bitiyor, hadi kaçırma
.yok ben anı yaşıyorum, beni yorma...


gereksiz adam