19 Mart 2010

ÖNEMSENMEK İSTİYORUM

Hayır bende bir insanım en nihayetinde. Benim de bir kedi-köpek gibi sevilmeye, öpülüp, koklanmaya ihtiyacım var. Ne olur yani yoldan geçen herhangi biri, öyle karşıdan koşarak gelse, sevse, bağrına bassa beni... he ne olur..

Tamam, hayat bana sürpriz yapmıyor, karşıdan kimse koşa koşa gelmiyor, eyvallah kabul ettim... e bari değişik yollarla gaza getirse beni ne olur sanki.. he ne olur...

Bir restoran da magazin gazetecileri yakalatsa misal beni... ben de ''çekmeyin beni laynnn'' tripleriyle mekanı terk ederken, bir yandan da mikrofonlara demeçler versem... kitleler peşimden koşsa, el üstünde tutulsam ne olur, he ne olur...

Şu 32 yıllık ahir ömrümde bi don fırlatan olmadı sahneme.. tamam sahnem yok belki, sahne sahibi olma potansiyelim de yok da ne olur varmış gibi davranılsa. he, ne olur...

Psikolojik sorunlarım var kardeşim. Önemsenmek, övgü duymak istiyorum ve siz sayın okuyucular, blogdaşlar bu konuda size de çeşitli görevler düşüyor...beni övün, yere göğe sığdıramayın.. boşuna mı blogdaş olduk... ben bilmem görevinizi yerine getirin...

Misal çok zeki olduğumu söyleyin ya da ne bileyim edebiyat dünyasını sarsacak, altını üstüne getirecek, yeni bir çığır açacak yazılar yazdığımı.. o da mı olmadı, bensiz blog dünyasının çökeceğini, herkesin bir yanının eksik olacağını dillendirin...

Önemseyin beni arkadaş, yere göğe sığdıramayın....

bunu çok istiyorum, çok....


gereksiz adam