19 Mart 2010

ÖNEMSENMEK İSTİYORUM

Hayır bende bir insanım en nihayetinde. Benim de bir kedi-köpek gibi sevilmeye, öpülüp, koklanmaya ihtiyacım var. Ne olur yani yoldan geçen herhangi biri, öyle karşıdan koşarak gelse, sevse, bağrına bassa beni... he ne olur..

Tamam, hayat bana sürpriz yapmıyor, karşıdan kimse koşa koşa gelmiyor, eyvallah kabul ettim... e bari değişik yollarla gaza getirse beni ne olur sanki.. he ne olur...

Bir restoran da magazin gazetecileri yakalatsa misal beni... ben de ''çekmeyin beni laynnn'' tripleriyle mekanı terk ederken, bir yandan da mikrofonlara demeçler versem... kitleler peşimden koşsa, el üstünde tutulsam ne olur, he ne olur...

Şu 32 yıllık ahir ömrümde bi don fırlatan olmadı sahneme.. tamam sahnem yok belki, sahne sahibi olma potansiyelim de yok da ne olur varmış gibi davranılsa. he, ne olur...

Psikolojik sorunlarım var kardeşim. Önemsenmek, övgü duymak istiyorum ve siz sayın okuyucular, blogdaşlar bu konuda size de çeşitli görevler düşüyor...beni övün, yere göğe sığdıramayın.. boşuna mı blogdaş olduk... ben bilmem görevinizi yerine getirin...

Misal çok zeki olduğumu söyleyin ya da ne bileyim edebiyat dünyasını sarsacak, altını üstüne getirecek, yeni bir çığır açacak yazılar yazdığımı.. o da mı olmadı, bensiz blog dünyasının çökeceğini, herkesin bir yanının eksik olacağını dillendirin...

Önemseyin beni arkadaş, yere göğe sığdıramayın....

bunu çok istiyorum, çok....


gereksiz adam

16 yorum:

  1. komşu blogdaş olarak derim ki yazıların da şiirler de şahane :)

    YanıtlaSil
  2. Bi hayli eğlenceli olmuş yazın...Ne alaka deme..ben okurken tebessüm ettim, eğer tebessüm etmemem gerekiyorduysa da bu benim ayıbım olsun...
    Çok açık sözlüsün dememe gerek yok sanırım ...

    Önemseyin ''gereksiz adamı '' :)))

    YanıtlaSil
  3. ben seni özlüyorum mesela.

    YanıtlaSil
  4. @funda

    yaşasın..:))

    @papuç

    yoo, ahkaha bile atabilirsin.. tamamen amaç buydu zaten..:))

    @bi dost

    bak bu çok etkili oldu...

    YanıtlaSil
  5. ya ben... ya benim önemsemelerim...
    yok yanlış oldu... doğru cümle şu...
    ya ben... ya benim önemsenmem :)))
    dur ben bir kadeh daha içeyim, bak bütün dünyayı önemsemiyo muyum :)))

    YanıtlaSil
  6. @Evren

    önemsenmiş olmanın şerefine içelim bari...:)

    YanıtlaSil
  7. çok zekisin, edebiyat dünyasını sarsacak, altını üstüne getirecek, yeni bir çığır açacak yazılar yazıyorsun.. sensiz blog dünyası çöker, herkesin bir yanı eksik olur.

    seni önemsiyor ve yere göğe sığdıramıyorum.
    oldu mu?
    başka bir arzunuz?
    hastalara iyi davranmak gerek belli mi olur..

    YanıtlaSil
  8. Heyyyyy Gereksiz Adammmm...
    Yazını okumaya vaktim yoktu da bir şey söyleyip gideceğim.

    İyi ki varsın sen şu blog aleminde yaa. Cidden bak. Öyle keyifli yazıyorsun ki, yokluğun anlaşılır. O sebeple sen hep yaz olur mu?

    Sahi son yazında neden bahsediyordun. Hay allah, neyse vakit bulduğum ilk fırsatta geleceğim okumaya... Haydi kal sağlıcakla... İyi hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  9. @üryan

    öyleyim değil mi?...:))

    YanıtlaSil
  10. @PaNDoRa

    hepinize tek tek cevap yazacağım.. çünkü beni sizler yüceltiyorsunuz. bulunduğum şaheser yerin sebebi sizsiniz. sizler olmazsanız ben bi hiçim...

    saol PaNDoRa sende blog konusunda iiyi sayılırsın..:))

    YanıtlaSil
  11. Hepimiz istiyoruz ama ben hakkımıda sana veriyorum gerekli:)))

    YanıtlaSil
  12. @İ.x.İ.r

    ''gözün doysun'' diyorsun..:))

    YanıtlaSil
  13. fotoğraf çok şey anlatır ya hani, gözünde canlandır o fotoğrafı...
    teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  14. fotoğraf çok şey anlatır ya yani, şimdi hayal et bir fotoğrafı...
    teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  15. sen çokk önemlisin gereksizim bence bu aleme çok gereklisin:))bloglarla hiç ilgisi olmayan benim bloga bile uğramayan eşim ve 8 yaşındaki oğlum her gün devenin bale pabucu ve gereksiz adam ne yazmış diyorlar:)sizi çok önemsiyorlar:)sizi kıskanıyorum doğrusu beni eşim bile takip etmiyor:(( aman sen şimdi uzun uzun edebiyat yapmışsındır deyip yazıları es geçiyor müziklerimi kesin melankoliktir diye dinlemiyor kimse
    şiirlere zaten bakan yok:((
    beni kim önemseyecekkkkkkk benim de duyun sessimiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  16. @bahar gelsin-HANDAN GÜLER

    beni ailecek izliyorsunuz yani. nasıl mesudum.

    (litfen, litfen önemsenecek olan benim rol kapmayalım..:))

    YanıtlaSil