4 Şubat 2013

YEĞ YEĞ YEĞ YEĞ

Öyle olunca erken yatmayı tercih edenlerdenim ve fakat ( sırf artistlik olsun diye ) yine aynı zamanlarda uyku da tutmamaktadır. Böyle günlerde anarım ben bu dünyanın sülalesini en çok; dünya kere senin deee gelmişinin deee... -Şu üç nokta, boşluk gibi cümle içinde tamamlanması gereken yerleri herkes bi ucundan tamamlasın be arkadaşlar, her şeyi yazan adamdan beklemeyin -  Hani bi ruh hali vardır, bugün karşıma çıkan ilk kişiyle evleneceğim ya da onu yapacağım, bunu yapacağım şeklinde, şimdi benzer bi ruh halinin farklı beklentileri mevcut midemde ( genelde mideme vurur bi çok beyin öpülesi düşüncelerin hezimeti). Bende ki durum şu; bugün beni sevdiğini söyleyen ilk kişiyle ömrümü geçireceğim, adı sanı yaşı ve dahi neredeyse cinsiyeti bile önemli değil ama söylediğinin arkasında dursun yeter. Her şart her koşulda severiz baba biz, peh peh peh...

En çok satır başı yaptığım zamanlarda olur bu bi önceki satırın başıyla kıçıyla olan bağlantısının tamamen kopması. E bakın bu açıklamayla da başardım bunu değil mi? oooffff, canım bi satır başı daha istedi, belki ilk satıra bağlanabilirim...

Ha evet, her şart her koşulda seveceğimiz gerçekti, laf edip torba doldurmak niyetiyle ortaya koymadık fikrimizi. Velhasıl anlatılmak istenen, samimiyet ve gerçeklik duygusundan yoksunlaşıyoruz yavaş yavaş. Yorumların birinde bir arkadaşım söylemişti "serseri hallerini seviyorum" diye, oysa öyle kendi halinde, öyle sessiz sakin bi adamımdır ki, serseriliğin yanından geçmem ama sanal dünya böyle bir şey. Du bi saniye, şimdi ben "sanal dünya böyle bir şey" diyerek, kendi gözümde değerimi sıfırladım mı? O zaman siz Sezen Aksu "kapalıyız" şarkısını dinleyin. "Ne yapsın adam takdir tabiattan, çok farklıymış seks aşktan" der Sezen :)

Bağlantı efendim, hani reklamlarında güvercinlerin bile, bize sunduğu özgürlüğe özenmesi gerektiğini iddia eden kurumun internet bağlantısı, sürekli kopuyor efem, bunu da belirtmek istedim gider ayak, kırk ayak, kırık tarak, taraklı ayak, ayaklı gazete vs...

Cınım benden bu kadar, daha yazardım ama kalemimi yediler der, bana olan nefretinizi saygıyla karşılarım.

cem ben, ye ye ye ye